Ik ben even wat door oudere threads aan het gaan van onderwerpen die me wel interesseerden om alles proberen bij te lezen ... Ik heb niet alle 666 pagina's gelezen ook al kon ik vaak halve pagina's skippen door JPV zijn cijfers maar ... jongens jongens, jullie maken elkaar hier nogal eens miserabel! Het is blijkbaar nog niet genoeg dat we daar die incompetente politici en die rist experten voor hebben. Zoveel onbegrip, zelfs voor schijnbaar de kleinste dingen. Ik hoop dan ook dat alles in orde is met u,
@puni, die posts waren niet zo fijn om te lezen na u hier al jaren te 'kennen'.
Ik heb er verder weinig over te zeggen, het verandert toch elke week en wat weten wij daarvan. Ik probeer de meeste regels wel te volgen, toch degene die ik kan begrijpen met mijn beperkt verstand zoals nauwe contacten, maar heb er na al die maanden ook al genoeg intentioneel overtreden zoals die PLF hoor. Twee keer ziek geweest ondertussen, eerste keer nog net voor de eerste lockdown met een branderig gevoel in de longen gedurende twee weken bij het inademen, en laatst nog in januari met een stevige griep voor een week. Nooit getest geweest dus geen idee of ik het nu gehad heb of niet, ik lig er ook niet meer wakker van. Het is wat het is. Binnen een paar maanden vaccintje in de arm en het kan me al helemaal niet meer bommen aangezien ik min of meer bij de laatsten zal zijn die gevaccineerd wordt.
Experten en beleid in het algemeen hebben hier wel een zeer slechte beurt gemaakt voor mij, terwijl ik mezelf niet als complotdenker beschouw. Types als Van Ranst waarbij ge haast voor elke stelling van hem ook een stelling van hem kunt vinden waar hij iets anders zegt, bovenop zijn duidelijke politieke laag die doorschemert ... neen, no bueno. Ze wouden die mens al bij de Mexicaanse griep ontslaan als griepcommissaris en in de plaats daarvan hebben ze die nu al een jaar lang de sleutel van het land in handen gegeven. Ze hebben nu wel een andere coronacommissaris gecreëerd maar terwijl verpleegsters zes dosissen uit één flacon konden trekken, krijgen wij niet eens één Facon uit die functie getrokken omdat niemand ernaar luistert en het manneke een burnout had na twee dagen. Verder nog de irritatie bij kritiek bij vele experten die graag politieker lijken te spelen steekt me ook erg tegen, politiekers in blauw maatpak moet ik al niet, laat staan dat ik naar onverkozen politiekers in een stofjas ga luisteren. En dan natuurlijk al die autoriteiten die u komen zeggen om binnen te blijven terwijl ze van studio naar vergaderzaal naar studio hollen met hun doembeelden. Dat moet allemaal beter als ge een ploeg van elf miljoen mee wilt trekken.
Omdat ik jullie toch wat entertainment wil brengen in plaats van al dat zuur gedoe: rap een collage van screenshots die ik de laatste maanden van de mediageile biostatisticus Geert Molenberghs verzameld heb gemaakt. Zeg nu nog eens dat sommige mensen niet genieten van deze crisis! Aanschouw dat coronageluk! Groetjes!