Geen probleem met JPV hoor en ook niet met mensen met kinderen
Zo lang men elkaar maar begrijpt.
Mijn situatie is ook alles behalve makkelijk geweest(ook al jaren voor corona). Door problemen met m'n gezondheid vooral, en verlies van m'n job, waar ik hard voor gewerkt had door de jaren heen... En daardoor ook m'n sociaal leven wat verwaarloosde. Je herscholen in de IT na je 30ste kost tijd en energie.
En dan je inwerken in de job + paar jaar avondschool. Nu besef ik dat ik het betreur van het niet wat rustiger aan te doen in die periode ... maar ja ik ben altijd al snel moe sinds ik klierkoorts had op m'n 20ste (ene die vrij zwaar was en een jaar duurde). Lichte vorm van CVS aan overgehouden, enfin vermoed ik. Nu al 2 jaar burnout verschijnselen door hyperacusis die al jaren aansleept en mijn sociaal leven volledig onderuit hielp, en spijtig genoeg ook veel van m'n hobbies ...
Zo lang men elkaar maar begrijpt.Mijn situatie is ook alles behalve makkelijk geweest(ook al jaren voor corona). Door problemen met m'n gezondheid vooral, en verlies van m'n job, waar ik hard voor gewerkt had door de jaren heen... En daardoor ook m'n sociaal leven wat verwaarloosde. Je herscholen in de IT na je 30ste kost tijd en energie.
En dan je inwerken in de job + paar jaar avondschool. Nu besef ik dat ik het betreur van het niet wat rustiger aan te doen in die periode ... maar ja ik ben altijd al snel moe sinds ik klierkoorts had op m'n 20ste (ene die vrij zwaar was en een jaar duurde). Lichte vorm van CVS aan overgehouden, enfin vermoed ik. Nu al 2 jaar burnout verschijnselen door hyperacusis die al jaren aansleept en mijn sociaal leven volledig onderuit hielp, en spijtig genoeg ook veel van m'n hobbies ...
Laatst bewerkt:

) of genetisch of beiden.