Je weet perfect wat soeplepel bedoelt.dus een vrije media die we gaan verplichten om hun titels aan te passen? Ik denk dat we inderdaad uitgepraat zijn
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je weet perfect wat soeplepel bedoelt.dus een vrije media die we gaan verplichten om hun titels aan te passen? Ik denk dat we inderdaad uitgepraat zijn
Ik begrijp die kritiek en die deel ik ook wel maar je kan geen vrije media hebben als je in bepaalde zaken censuur wilt gaan plegen he. De enige manier om clickbait aan te pakken is om er niet meer op te klikken
dus een vrije media die we gaan verplichten om hun titels aan te passen? Ik denk dat we inderdaad uitgepraat zijn
De meesten lezen zelfs alleen de titel, om dan onmiddellijk hun mening als 'expert' te geven op fbIk denk dat wij het alvast eens zijn hierover... maar ik vermoed dat de meerderheid van de bevolking helaas geen 2 keer nadenkt voordat ze op een clickbait titel te klikkenDe meesten lezen zelfs alleen de titel, om dan onmiddellijk hun mening als 'expert' te geven op fb
Ik weet perfect wat hij bedoel ja maar dan mag hij een met een concreet plan afkomen hoe men in godsnaam ervoor kan zorgen dat er geen zulke titels meer zijn in een vrije media. Want zodra je afkomt met regels hoe titels opgesteld zijn ben je met een vorm van censuur bezig. En dan krijgen we weer commentaar dat men zich bemoeit met zaken die de media schrijft en dat er zaken achtergehouden worden. Je kan niet zitten roepen voor een volledig vrije vorm van communicatie om dan over bepaalde zaken te zeggen dat men ze niet mag communiceren omdat de titel je niet aan staat. Of hoe je maar moet leren om van positieve zaken er ook de negatieve bij te nemen.Je weet perfect wat soeplepel bedoelt.
Natuurlijk zijn we het eens maar imo kan je aan die zaken bitter weinig doen buiten eens met je ogen rollen en doorgaan met je leven. Want sowieso zullen bepaalde mensen altijd wel idiote zaken verkondigen, halen ze het niet uit de media dan halen ze het wel uit de sterrenkunde, van gehoord, uit de eigen beleving of weet ik veel wat. We moeten er gewoon maar mee leven dat er veel idioten op de wereld zijn en dat die ook recht hebben om te leven en hun mening te verkondigen. Of hoe iedereen recht heeft op een mening maar niet iedere mening voor iedereen evenveel waard is. Net zoals mijn mening voor een ander ook minder waard kan zijn dan de mening van jean pol van facebook.Ik denk dat wij het alvast eens zijn hierover... maar ik vermoed dat de meerderheid van de bevolking helaas geen 2 keer nadenkt voordat ze op een clickbait titel klikkenDe meesten lezen zelfs alleen de titel, om dan onmiddellijk hun mening als 'expert' te geven op fb
De media in België (zowel kranten als openbare omroepen) worden in België zwaar gesubsidieerd. Je zou verwachten dat daaraan een minimum aan journalistieke kwaliteit wordt gekoppeld. Ofwel willen ze ongenuanceerde, onkritische clickbait brengen en dan mag dat subsidie-infuus worden doorgeknipt, ofwel worden ze ondersteund met overheidsgeld en mogen we een minimum aan journalistieke kwaliteit verwachten. En dat heeft niets te maken met het beperken van vrije media. op vlak van Corona-verslaggeving zijn veel media vervallen in makkelijke clicks scoren en vooral niet te kritisch zijn of alle meningen aan bod laten komen.

Wat was staatsmedia ook al weer?dus als ze geen subsidies krijgen mogen ze printen wat ze willen.
Krijgen ze wel subsidies moeten ze zich aan bepaalde regels houden?
Amai, wat een gigantische stropop maak je er van. Er spreekt niemand over een verbod of censuur of verplichten.dus een vrije media die we gaan verplichten om hun titels aan te passen? Ik denk dat we inderdaad uitgepraat zijn
toch beter dan circlejerkAmai, wat een gigantische stropop maak je er van. Er spreekt niemand over een verbod of censuur of verplichten.
Men klaagt er (terecht) over en zegt dat ze het beter niet zouden doen. Maar omdat er geen concreet plan is om hen hiertoe te bewegen, leg jij mensen woorden als verplichten, verbieden en censuur in de mond?
Niet echt, nogal zinloos om te discussieren over iets wat iemand expliciet niet heeft gezegd of niet bedoeld, alleen maar om je eigen gelijk te halen. Dat is... een circlejerk met jezelf?toch beter dan circlejerk
wederom, vertel mij dan eens hoe je het fenomeen van clickbait gaat aanpakken? Want daar heb ik nog altijd van niemand een antwoord op gehad terwijl iedereen maar zit te wenen over dat die titels de lading niet dekken en dat dat niet zou mogen (wat was de definitie van verboden al weer) en dat zo'n zaken het draagvlak aantasten en dat men daar tegenop zou moeten treden (klinkt toch als censuur he).Niet echt, nogal zinloos om te discussieren over iets wat iemand expliciet niet heeft gezegd of niet bedoeld, alleen maar om je eigen gelijk te halen. Dat is... een circlejerk met jezelf?
Also, sinds wanneer zijn zo'n onnozele stropoppen bon ton?
Natuurlijk zijn we het eens maar imo kan je aan die zaken bitter weinig doen buiten eens met je ogen rollen en doorgaan met je leven. Want sowieso zullen bepaalde mensen altijd wel idiote zaken verkondigen, halen ze het niet uit de media dan halen ze het wel uit de sterrenkunde, van gehoord, uit de eigen beleving of weet ik veel wat. We moeten er gewoon maar mee leven dat er veel idioten op de wereld zijn en dat die ook recht hebben om te leven en hun mening te verkondigen. Of hoe iedereen recht heeft op een mening maar niet iedere mening voor iedereen evenveel waard is. Net zoals mijn mening voor een ander ook minder waard kan zijn dan de mening van jean pol van facebook.
Practice what you preach. Een terechte kritiek op clickbait artikelen lijkt me perfect hier te passen, zonder dat er meteen een PhD aan remediëringen bij moet staan. Als dat je niet aanstaat belet niets jou om door te scrollen, met je ogen te rollen en verder te gaan met je leven. In iedereen geval is er niemand die jou verplicht met onnozele stropoppen als censuur/verplichten/verbieden te komen.wederom, vertel mij dan eens hoe je het fenomeen van clickbait gaat aanpakken? Want daar heb ik nog altijd van niemand een antwoord op gehad terwijl iedereen maar zit te wenen over dat die titels de lading niet dekken en dat dat niet zou mogen (wat was de definitie van verboden al weer) en dat zo'n zaken het draagvlak aantasten en dat men daar tegenop zou moeten treden (klinkt toch als censuur he).
VDB zei onlangs zelf dat er van geen enkele maatregel individueel is aangetoond dat ze werkt in een bepaalde sector.In de zevende dag hadden ze het over jonge mensen die ook sterven aan covid. Komen ze af met de jongste patienten op ICU in Rumst die 47 is. 47 is niet jong, punt.
Er is constante misleiding in de media.
we kunnen niet anders dan...—> we kiezen omwille van reden a en b om dit te doen.
Dan is er nog de constante slechte wetenschap waarbij halve indicaties als hele waarheden geponeerd worden. Ik pleit niet voor cencuur wel voor meer objectiviteit.
@Loser ik heb nog eenge gegoogled ( ik lees sowieso veel wetenschap). Geen causale studies gevonden zonder methodologische problemen, en nee ik ben niet de contraire aan het uithangen en sta wel degelijk open voor je standpunt.
Kan jij dan nu eens een studie linken die causaal aantoont dat de maatregelen zorgen voor minder besmettingen en opnames?
Je bewering staven met cijfers die ergens op google of pubmed zouden staan is nogal zwakjes, graag een echte link.