Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog altijd geen woord uitleg over je complottheorie. Ik zal maar aannemen dat je beseft dat het een beetje te veel onzin was.
Een gevolg van gebrekkige organisatie qua vaccinaties. Vanaf dat men begint met reservelijsten en wat nog allemaal is dit het gevolg.
Kijk naar landen als Israel, UK, Marokko, waar de vaccinaties in sneltempo gaan. Daar heeft men het simpel gehouden, alles op leeftijd en kon je via een website of het laatste uur van de vaccinaties langsgaan voor de restjes van die dag.
Hier gebeurt dat ook, maar krijgt het lokaal overheidspersoneel een prio behandeling omdat er geen beschikbare openbare lijsten of systemen zijn.
Ach ik heb momenteel het haar van toen ik 18 was. Komende van een bros zit ik momenteel met haar tot over mijn schouders. En het zal nog even moeten groeien... ik ga pas naar de kapper wanneer ik gevaccineerd ben. niet vroeger !!! Echt geen zin om het te krijgen per ongeluk en mijn smaakzin voor een tijdje kwijt te zijn. Zeker niet daar ik nog altijd bij de risicogevallen hoor...Is er iets gecommuniceerd geweest over terug sluiten van kappers?
Want dit zou de 3e keer zijn dat enkele dagen voor mijn afspraak, den boel toe gaat.
Er wonen ondertussen een 3tal roma-gezinnen tussen het struikgewas op mijn hoofd
.Maar we hebben binnenkort toch een Europees vaccinatiepaspoort hé
De eerste de beste rechtbank torpedeert dat paspoort als het verplicht uitgerold wordt als nog niet iedereen de kans heeft gehad om een vaccin te krijgen (ik heb het niet over weigeraars). Is een puur discriminerende maatregel, en er zijn er al veel hun messen aan het scherpen om daartegen in de aanval te gaan.incl. een voor jongeren discriminerend vaccinatiepaspoort
Anders voelen heel wat landen dat apart in hoor, is dat dan een betere oplossing? Ik ben ook tegen zo een paspoort maar liever gecoordineerd dan ieder land zijn eigen regels.Als dat Europees vaccinatiepaspoort er komt, is het stilaan echt klaar met de EU voor mij. Ik ben altijd erg pro-EU geweest, maar wat die het afgelopen jaar allemaal uitgestoken hebben...
Als is het om extra regels op te leggen (incl. een voor jongeren discriminerend vaccinatiepaspoort), dan werkt dat allemaal perfect. Als het echter is om als blok vaccins te bestellen zodat we snel kunnen vaccineren, how how maar, dat gaat niet lukken hoor, we gaan moeten wachten tot iedereen in de VS en het VK gevaccineerd is, want wij hebben eigenlijk niks te zeggen in de wereld.
Ik vind persoonlijk dat er quasi geen rekening wordt gehouden met de levenssfeer van jonge mensen. Jonge mensen willen veel neuken, gamen en feesten.

Dit kan je waarschijnlijk evenveel staven als je vorige uitspraken?Oa. Bij veel jongeren is het draagvlak om de maatregelen te volgen volledig weg.

Soit, wat ze ook mogen beslissen morgen. Ik hoop dat er rekening wordt gehouden met kinderen/jongeren en met mensen die het heel moeilijk hebben in deze periode.
Dit kan je waarschijnlijk evenveel staven als je vorige uitspraken?
Als je iets denkt/vermoed; zet het er dan bij, want je zegt gewoon dat het zo is; iets dat je niet kan bewijzen. Tenzij je natuurlijk een draai geeft aan wat je "veel" en "jongeren" noemt![]()
De eerste de beste rechtbank mag dat helemaal niet. Dan zit je direct bij het Grondwettelijk Hof.De eerste de beste rechtbank torpedeert dat paspoort als het verplicht uitgerold wordt als nog niet iedereen de kans heeft gehad om een vaccin te krijgen (ik heb het niet over weigeraars). Is een puur discriminerende maatregel, en er zijn er al veel hun messen aan het scherpen om daartegen in de aanval te gaan.
Een werkbare overgangsmaatregel zou zijn om zelftests gratis te maken voor zij die nog niet gevaccineerd zijn, en die resultaten gratis op dat paspoort te zetten.
Nog meer ongestaafde dingen met hoogstens anekdotisch "bewijs" die je afdoet als feiten dus, zoals ik al dacht...ik kom nog buiten ook he ...
België lijkt echt wel op vlak de allerslechtste leerling van de klas (zelfs in de EU klas met bijzonder onderwijs).Voor wie nog steeds de realiteit ontkent.
![]()
België komt slechter uit crisis dan buurlanden
In het covidjaar 2020 is het begrotingstekort in ons land sneller opgelopen dan in onze buurlanden. En als de coronacrisis is uitgewoed, zal ons economisch herstel ook achterop hinken. Dat blijkt uit prognoses van de ECB, die in regeringskringen circuleren.www.tijd.be
België heeft meer schulden gemaakt, meer blijft structureel plakken en de groei herneemt trager dan de buurlanden.