U bent iemand die ik waardeer op dit forum, het gebeurt regelmatig dat ik een bericht van u lees en denk "dat denk ik ook maar ik had het zo goed niet kunnen verwoorden" en dan hoef ik zelf niets te schrijven.

Dat u nu vrij negatief op een tekst van mij reageerde pikt een beetje, van iemand als Soeplepel trek ik mij dat niet aan, dat is te verwachten, maar uw bericht blijft in mijn hoofd zitten.
Dus ik ga iets meer duiding geven.
Onze afdeling staat ook in voor de controle en certificering van de werk- en voertuigen van onze firma, een deel daarvan is onder supervisie van een externe firma zoals Vinçotte, de rest gebeurt intern. We kijken de toleranties van de te controleren items na, en voeren er de nodige tests op uit, daarna maak ik daar een verslag van, dat ik doorstuur naar de verantwoordelijke daarvoor, die dat verslag nakijkt, het nodige document opmaakt en dat document dan terug naar onze afdeling doorstuurt, waarna ik de toestellen voor de periode van een jaar mag vrijgeven.
Alleen, nu de persoon die verantwoordelijk is voor de certificering van thuis uit werkt, krijg ik geen enkele feedback meer, dat wil zeggen dat alhoewel de toestellen volledig in orde zijn, en het nodige papierwerk door ons gedaan is, wij geen goedkeuring hebben om deze toestellen vrij te geven voor gebruik. Wij hebben de nodige reserve, maar nu beginnen we problemen te krijgen met werken die niet uitgevoerd kunnen worden omdat we bepaalde machines niet kunnen inzetten.
Gisteren ben ik naar de directie moeten gaan, waar ik vrij hard op de vingers getikt ben daarvoor, gelukkig had ik de bui zien hangen en had ik mij voorbereid met een hele hoop documenten ter ondersteuning. Uiteindelijk blijkt dat de verantwoordelijke voor deze zaken een burnout heeft, waardoor hij deze taken niet kan uitvoeren, maar, niemand anders heeft zijn taken overgenomen, en ze vonden het ook niet de moeite om dat door te geven aan onze afdeling. Voor de moment mag ik nu die documenten zelf opmaken, dus dat is in orde, maar ik ben op het einde van de vergadering nog eens op de vingers getikt geweest voor mijn houding en agressiviteit tijdens de vergadering.
Ik had zelf 1 item dat ik wou vragen; ons team scoort uitzonderlijk goed op productiviteit en de aanwezigheidsgraad is uitstekend, wij scoren ook zeer goed op de preventie van werkongevallen. Maar, veel mensen van onze afdeling voelen zich in de steek gelaten omdat er geen feedback meer is, enkel als het slecht is, dan horen we het wel. Ik heb dus gevraagd of er geen mogelijkheid was om deze mensen een hart onder de riem te steken, en ergens toch een blijk van appreciatie te geven, en dat is eigenlijk weggelachen geweest.
En dan kom ik hier op het forum bijlezen, en toen moest het er efkes uit.