Er werd gevraagd of de test gratis wordendoe ik ook niet, want ik heb geen frustratie met politici.
Ik heb wél een probleem met jouw antwoord, omdat jouw antwoord zegt dat er iets anders gezegd is, maar dat "anders" geen reactie is op wat ik zei.
De politicus antwoordt daar niet echt op en zegt dat er geld wordt vrijgemaakt om ze aan democratische prijzen aan te bieden.
Als burger met een gezonde dosis wantrouwen in de overheid en politici lees ik dat als: nee ze zijn niet gratis, het gaat u nog geld kosten maar geen 100 per test.
En dan nog blijft mijn punt dat de ouderen weer bevoordeeld zullen worden in deze hele pandemie. De zomer zal er voor velen als ons als volgend uitzien:
-Mogelijkheid tot verplicht in quarantaine te moeten
-Verlofplannen last minute moeten wijzigen en annuleren door opschuivende vaccinaties
-Extra kost door testing en papierwinkel die mee moet genomen worden (alsook extra kost voor eventuele annulaties)
-Bij verstrenging als eerste het gelag betalen door vast te zitten in alles hierboven alvorens te kunnen terugreizen. De gevaccineerden gaan gewoon rustig naar de luchthaven kunnen stappen en het eerste het beste vliegtuig kunnen nemen
-Aanschuiven aan sneltestcentra en wat nog allemaal bij aankomst en vertrek, ook bij eventuele activiteiten
-Verschillende tests per week moeten ondergaan om op sommige plaatsen activiteiten te mogen doen
Das echt een dikke dankuwel aan al de mensen die solidair geweest zijn met de ouderen.
.