TNTim
Well-known member
Korte samenvatting eventueel? Zit achter een paywall...Een post over de (tijdelijk) stijgende besmettingen in de uk door de indische variant.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Korte samenvatting eventueel? Zit achter een paywall...Een post over de (tijdelijk) stijgende besmettingen in de uk door de indische variant.
Ik zeg nergens dat je het met mij eens moet zijn.Het houdt vele logische steken. Vaccinatie? beter weer?
ongeveer gans de zomer behalve in het Antwerpse. géén argumenten behalve "in mijn omgeving...". En dan direct zo'n conclusies eraan vasthangen![]()
vreemd, ik kon het helemaal lezen. Samenvatting staat hier:Korte samenvatting eventueel? Zit achter een paywall...
Waar zou ik dat insinueren?Ik zeg nergens dat je het met mij eens moet zijn.
Uw vastberadenheid mijn waarnemingen te weerleggen als een soort van feitenWaar zou ik dat insinueren?
In principe kun je die wijn in haar kar zetten zonder binnen anderhalve meter te komen. We zullen de bewakingsbeelden opvragen.Heb daarstraks een 'bejaarde vrouw' geholpen in de Colruyt. Ze moest een doos wijn hebben maar was te hoog voor haar. Maar mocht dat wel van onze politici of mag enkel een winkelmedewerker dat?![]()

Dus uw waarnemingen zijn de waarheid?Uw vastberadenheid mijn waarnemingen te weerleggen als een soort van feiten
Lees jij dat tussen de regels? Mag een mening hier? Misschien eerst die vraag stellenDus uw waarnemingen zijn de waarheid?
Ik kom bij u wonen denk ik als gij goed weer hebt gehad de laatste tijdbeter weer?

Beter weer, niet goed weer. Temperatuur nu is beter dan het was in april/maart, behalve dat ene weekend.Ik kom bij u wonen denk ik als gij goed weer hebt gehad de laatste tijd![]()
Probleem is dat dit niet echt een mening is he maar een conclusie.kben ondertussen al vrij zeker dat we hiermee zullen moeten leven en nooit zal weggaan.
En zeker nu de zomer eraankomt men de schade economisch wilt beperken.
Kdenk dat massahysterie gewoonweg niet ver weg meer is en mensen echt kwaad gaan worden als er nog is een zomer op slot gaat,want we zijn toch aant vaccineren.
Het geduld is op ...ma sorry ik geloof echt niet dat de cijfers omlaag gaan
Ik zeg uit eigen overtuiging dat ik de cijfers niet meer geloof,
Lees jij dat tussen de regels? Mag een mening hier? Misschien eerst die vraag stellen
Je weet wat ik bedoel...je hoeft heel mijn tekst niet te analyseren daarvoor..had ik geweten dak hier 37 keer moest nadenken voor ik iets postte,doe toch gewoon...ik denk dat jullie allemaal wel weten waar ik op wil duiden zonder er een gelijk uit te halen,das zelfs compleet naast de kwestieProbleem is dat dit niet echt een mening is he maar een conclusie.
Uw vastberadenheid mijn waarnemingen te weerleggen als een soort van feiten
Neen, omdat je gewoon dingen vertelt die niet het gevolg zijn van een objectieve meting, en tegelijkertijd duidelijk objectieve gegevens in vraag stelt.Ja want ik weet niks omdat ik nieuw ben...das ook wel niet fair he?