Corona: Maatregelen, Updates & Algemene discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb daarstraks een 'bejaarde vrouw' geholpen in de Colruyt. Ze moest een doos wijn hebben maar was te hoog voor haar. Maar mocht dat wel van onze politici of mag enkel een winkelmedewerker dat? :unsure:
In principe kun je die wijn in haar kar zetten zonder binnen anderhalve meter te komen. We zullen de bewakingsbeelden opvragen. 🧐

kben ondertussen al vrij zeker dat we hiermee zullen moeten leven en nooit zal weggaan.
En zeker nu de zomer eraankomt men de schade economisch wilt beperken.
Kdenk dat massahysterie gewoonweg niet ver weg meer is en mensen echt kwaad gaan worden als er nog is een zomer op slot gaat,want we zijn toch aant vaccineren.
Het geduld is op ...ma sorry ik geloof echt niet dat de cijfers omlaag gaan
Probleem is dat dit niet echt een mening is he maar een conclusie.
Ik zeg uit eigen overtuiging dat ik de cijfers niet meer geloof,

Lees jij dat tussen de regels? Mag een mening hier? Misschien eerst die vraag stellen

Probleem is dat dit niet echt een mening is he maar een conclusie.
Je weet wat ik bedoel...je hoeft heel mijn tekst niet te analyseren daarvoor..had ik geweten dak hier 37 keer moest nadenken voor ik iets postte,doe toch gewoon...ik denk dat jullie allemaal wel weten waar ik op wil duiden zonder er een gelijk uit te halen,das zelfs compleet naast de kwestie

Ja want ik weet niks omdat ik nieuw ben...das ook wel niet fair he?
Neen, omdat je gewoon dingen vertelt die niet het gevolg zijn van een objectieve meting, en tegelijkertijd duidelijk objectieve gegevens in vraag stelt.
Indien je hier zou komen schrijven dat je vanuit jouw waarnemingen toch denkt dat de aarde plat is, dan ga je ook dat soort reacties krijgen.

Van mij ieder zijn mening en ik heb die v niemand ook niet proberen weerleggen.
Ik haat dat conspiracy gedoe en het enige da ik wou aankaarten is dat dat mijn inziens nooit kan stroken met de realiteit wat ze nu de wereld insturen.
Ik ben door niks dan mezelf beinvloed,heb geen social media en lees geen Tabloids a la Hln,ik baseer me puur op men instinct.
Das erg individueel maar ik ben ook niet lomp of laaggeschoold of wat dan ook.
Das gefundeerd op wat zich in mijn omgeving afspeelt.
En als ik zeg dat er een opmerkelijke verandering gaande is,ook verder v mijn kring vind ik dat opvallend.
Ik deel dat,ik zeg wat ik daar enorm verdacht aan vind en gezien de huidige maatregelen kan ik voor mezelf moeilijk uitmaken dat het de goeie kant opgaat.
Ik geloof het eerlijkgezegd niet hard genoeg want er zit geen logica achter.

Ik ga afsluiten met mijn verontschuldigingen aan te bieden.
Niet dat dat echt nodig is maar ik wil toch graag dat mensen dit weten.
Ik heb 3 jaar geleden mijn moeder in huis gepakt omdat ze een ernstige vorm v kanker had,heeft mijn relatie en persoonlijk geluk gekost.
En nu dit virus in de omgang is ben ik en velen onder jullie megabezorgd geweest.
Ik sta pessimistisch int leven want goed nieuws is er eigelijk nooit...
Ik hoop echt dak ons ma men droomplekje in Portugal is kan laten zien.
Iedereen heeft zijn bagage,i know.
Maar dit moest een jaar zijn vol positieve dingen,na al die heljaren.
En nu met Covid is dat echt de druppel en zo jammer want we weten allemaal dat ze niet lang meer heeft en ik niet kan doen wat ik wou doen en it hurts!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan