Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over de koning gesproken , waar is die man eigenlijk ? Het laatste wat ik er van gehoord heb is de kerstboodschap , had toch eens iets van zich kunnen laten horen om de motivatie op te krikken.Ik hoop dat ze die man en Steven Van Gucht een soort medaille geven. Wss gaat dat wel gebeuren door de koning, maar ik hoop dat hij ook erkenning vanuit het parlement krijgt. Echt chapeau voor die man.
Als je het woord "open" hoort ben je er wel als de kippen bij om te reageren. Maar als de IC bedden volzet zijn, reageer je niet.Ja, alles terug open over 2 maand is dan ook nog met een dikke korrel zout he.
Het Overlegcomité heeft beslist om telkens twee parameters te hanteren bij de toekomstige versoepelingen: enerzijds de vaccinatie - “het enige echte plan dat bestaat” dixit premier Alexander De Croo (Open Vld) - en anderzijds de situatie op de afdelingen intensieve zorg.
"De eerste mijlpaal zal bereikt worden wanneer zeven op de tien 65-plussers minstens een eerste keer gevaccineerd zullen zijn”,
Daarnaast moet de situatie op de afdelingen intensieve zorg in de ziekenhuizen “duurzaam verbeteren”. Wat dat precies inhoudt, is echter niet bekend en zou pas over anderhalve week beslist worden.
Als aan beide voorwaarden is voldaan, treedt het buitenplan in werking. De avondklok wordt dan afgeschaft, de terrassen gaan open, er mogen buitenactiviteiten tot 25 personen plaatsvinden, de pretparken gaan open, en we mogen thuis weer twee nauwe contacten van hetzelfde huishouden ontvangen. De avondklok wordt wel vervangen door een samenscholingsverbod, waarbij je van middernacht tot 5 uur met maximaal drie personen of met de mensen uit het eigen huishouden buiten mag komen.
Want als er iemand is die het moraal van de Belgen omhoog kan krikken dan is het de Fluppe? Ik denk dat je 100 keer meer succes gaat hebben met pakweg een De Bruyne of Kompany een filmke te laten inspreken.Over de koning gesproken , waar is die man eigenlijk ? Het laatste wat ik er van gehoord heb is de kerstboodschap , had toch eens iets van zich kunnen laten horen om de motivatie op te krikken.
oke daar heb je wel een puntWant als er iemand is die het moraal van de Belgen omhoog kan krikken dan is het de Fluppe? Ik denk dat je 100 keer meer succes gaat hebben met pakweg een De Bruyne of Kompany een filmke te laten inspreken.
zelfs in een maatschappelijke crisisperiode lijkt het koningshuis geen enkele rol nog te spelenHu wat? Ik volg niet?Als je het woord "open" hoort ben je er wel als de kippen bij om te reageren. Maar als de IC bedden volzet zijn, reageer je niet.
Wat is dus uw standpunt? Kun je eens open kaart spelen?
Ik zou geantwoord hebben :VTM nieuwsanker: Wat gaat u doen indien burgemeesters zoals De Decker en in Luik de terrassen wel op 1 mei open laten gaan.
Frank VDB: Dat bijzonder laf vinden.
Ma zijde nu serieus? Dat je zoiets nog maar durft verkondigen op tv.
Hij is idd wat onzichtbaar maar heeft eind maart nog de Pfizer fabriek bezocht:Over de koning gesproken , waar is die man eigenlijk ? Het laatste wat ik er van gehoord heb is de kerstboodschap , had toch eens iets van zich kunnen laten horen om de motivatie op te krikken.
Live - Coronavirus. Vandenbroucke: ‘Situatie in ziekenhuizen moet beter, anders geen versoepelingen’Vandenbroucke erkent dat het Overlegcomité een risico heeft genomen door een hele reeks versoepelingen in één keer aan te kondigen, maar wijst op het voorwaardelijk karakter van deze beslissingen. Toch weigert hij een exact cijfer te noemen waar we moeten naar streven om de versoepelingen op 8 mei te kunnen laten doorgaan. "We willen ons niet vastpinnen op een precies cijfer. De situatie in de ziekenhuizen moet beter, anders komen de versoepelingen er niet", klinkt het. Wat de versoepelingen in juni betreft, daarvoor noemt de minister het streven naar minder dan 500 patiënten op intensieve zorg. "En dat cijfer moet dalende zijn."
Ik niet want ik heb een vrijstaande woning, tegen het bos met een mini fitness in de kelder.Ja want daar heb je absoluut een fitness voor nodig![]()
Dat is niet correct, sport en fitness staat in dezelfde kolom als (binnenruimte van) restaurants en cafeMaar dat andere jonge, vitale mensen ook in sociaal isolement zitten en hun gezonde uitlaatklep bij uitstek afgepakt wordt dat wordt amper besproken. Dat fitnesscentra nog langer in de kou blijven staan dan de horeca? Amper of niet vermeld.

Zever.Ik niet want ik heb een vrijstaande woning, tegen het bos met een mini fitness in de kelder.
Iemand op een appartement van 60m2 int midden van de stad, daar is een fitness wel handig voor ja
Vaccinaties van de meest kwetsbare groep zou tegen dan afgerond moeten zijn, ergo ICU zou moeten leegstromen.Live - Coronavirus. Vandenbroucke: ‘Situatie in ziekenhuizen moet beter, anders geen versoepelingen’
En dat gaat lukken aan deze tergend trage tempo?
Je kan ook puur overleven op vloeibare voeding, 6u slaap per dag en gesimuleerd zonlicht van speciale Philips lampen.Zever.
Je kan zonder ook maar 1 toestel in een kamer van 5m2 al heel veel doen en je kan ook naar buiten om te gaan lopen etc
Ik onderga toch liever dit dan WO2 (of 3) hoor...Je kan ook puur overleven op vloeibare voeding, 6u slaap per dag en gesimuleerd zonlicht van speciale Philips lampen.
Overleven is niet hetzelfde als leven, mensen hebben ook psychologische en sociale noden. Dat gij dat kunt reduceren tot het absolute minimum en u nog goed voelen wil daarom niet zeggen dat dit voor iedereen opgaat.
zelfs tijdens wo2 hadden mensen meer sociale interactie als nu.
daarnaast heb ik gezegd dat het handig is. Wij hebben hier vrij basic uitrusting (wat tension bands, gewichten, ne occasie loopband en battle ropes) en dat heeft bijna 1000€ gekost. Jan en alleman is het niet gegeven om zomaar vanalles te kopen en thuis te gebruiken ipv voor 15€ de maand naar de basic fit te gaan
Het kan verkeren, Desolation die opkomt voor de watjes ^^Je kan ook puur overleven op vloeibare voeding, 6u slaap per dag en gesimuleerd zonlicht van speciale Philips lampen.
Overleven is niet hetzelfde als leven, mensen hebben ook psychologische en sociale noden. Dat gij dat kunt reduceren tot het absolute minimum en u nog goed voelen wil daarom niet zeggen dat dit voor iedereen opgaat.
zelfs tijdens wo2 hadden mensen meer sociale interactie als nu.
daarnaast heb ik gezegd dat het handig is. Wij hebben hier vrij basic uitrusting (wat tension bands, gewichten, ne occasie loopband en battle ropes) en dat heeft bijna 1000€ gekost. Jan en alleman is het niet gegeven om zomaar vanalles te kopen en thuis te gebruiken ipv voor 15€ de maand naar de basic fit te gaan
Er is niemand die tegenspreekt dat je veel kan doen.Zever.
Je kan zonder ook maar 1 toestel in een kamer van 5m2 al heel veel doen en je kan ook naar buiten om te gaan lopen etc

Dat is niet correct, sport en fitness staat in dezelfde kolom als (binnenruimte van) restaurants en cafe
Dus buiten is open, binnen nog niet. Dat is zowel voor fitness als voor horeca
Ik ben zeker niet happy met alles wat de regering beslist, maar hierin kan ik me wel vinden. Buiten is veel mogelijk, binnen nog maar beperkt.
Enige wat ik niet begrijp is dat ze terrassen openen in een weekend en dan nog gelijktijdig met het afschaffen van de avondklok.
Dat lijkt me toch geen slim plan, ik kan nu al de reportages in het nieuws voorspellen.