Ik heb geen flauw idee van waar je het over hebt, ik heb geen discussie gesloten. Dus die insinuaties mag je voor jezelf houden, in plaats van de boel te verzieken.Kwestie van woorden in de mond leggen en de vorige discussie compleet verdraaien kan dat wel weer tellen. Mijn post zegt nergens iets over regeren enkel dat voor MVR virologie het enige belangrijke is en dat voor al de rest de oogkleppen op mogen. Ik heb hier enkele dagen geleden nog een studie gepost van de UA en een open brief van een hoop experten die ook vinden dat de virologen teveel macht hebben. Maar meneer Loser was er niet mee akkoord dus de discussie is dus gesloten en niemand mag er nog iets over zeggen.
Knack is blijkbaar dus ondertussen ook geen betrouwbaar medium meer en ik moet eerst nog de Twitter van de geinterviewde checken voor ik een quote die de man in een interview heeft gegeven, te gebruiken.
Jij wilt vooral veel zeggen, maar er nooit op gepakt worden dat je iets gezegd hebt.
- "De virologen regeren het land?" -> het was een vraag!
- "Virologie is het enige wat telt" -> dat is niet hetzelfde als "virologen regeren het land".
Vertel me eens wat de praktische verschillen zijn tussen "virologie is het enige wat telt" en "de virologen regeren het land"? Want als het het enige is wat telt, dan betekent dat dat alle beslissingen ook genomen worden op basis van de virologisch impact. En dat de virologen dus alles te zeggen hebben, en het land regeren.
Knack is zeker wel nog een betrouwbaar medium, dat bewijzen ze hier: Ze hebben een artikel gepost dat dubbelzinnig kan gelezen worden, en hebben met de aanpassingen duidelijk gemaakt hoe de vork echt aan de steel zat. Dat is het toonbeeld van betrouwbaarheid.