Corona: Maatregelen, Updates & Algemene discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die man van de taskforce vaccinatie, wat zit die allemaal te zeggen in De Afpsraaj?

  1. Van de 570.000 vaccins in de vriezer mag je de helft aftrekken wegens vertragingen in de registraties vaccinaties.
  2. De stijging van de doorlooptijd komt door de onzekerheid van de leveringen.
Dus ipv 1 miljoen hebben we eig al 1,250 miljoen prikken gezet :wtf:
En de onzekerheid leveringen was al begonnen voor de stijging, dus de stijging van de doorlooptijd op de leveringen steken is een zwak excuus. Vroeger konden ze een vaccin zetten in <10 dagen, nu pas in >14 dagen, dus wat is daar dan precies veranderd?
 
ACOD... dat zijn toch de die die helemaal in een zure kramp schoten omdat 1 mei "de dag van de horeca" ging worden, en dat ze dat niet vonden kunnen dat 1 mei gekaapt werd voor dat doel... het verbaasd me niet(s).
Nee, dat was de topvrouw van het Vlaams ABVV (= vooral vormingsdiensten en dergelijke).
 
Die man van de taskforce vaccinatie, wat zit die allemaal te zeggen in De Afpsraaj?

  1. Van de 570.000 vaccins in de vriezer mag je de helft aftrekken wegens vertragingen in de registraties vaccinaties.
  2. De stijging van de doorlooptijd komt door de onzekerheid van de leveringen.
1. Dus ipv 1 miljoen hebben we eig al 1,250 miljoen prikken gezet :wtf:
2. En de onzekerheid leveringen was al begonnen voor de stijging, dus de stijging van de doorlooptijd op de leveringen steken is een zwak excuus. Vroeger konden ze een vaccin zetten in <10 dagen, nu pas in >14 dagen, dus wat is daar dan precies veranderd?
1. Dat zegt hij toch niet? Ik heb De Afspraak nu niet gezien, maar dat kan toch evengoed gaan over het feit dat die vaccins gereserveerd zijn voor mensen of onderweg zijn voor vaccinering , maar nog niet gezet.
2. Omdat de doorlooptijd van 10 dagen net door véél leveringen die er niet doorkwamen zo gezakt was, men gebruikte dus de gereserveerde vaccins effectief té vlug op. 2 weken is normaal.
 
ODie man van de taskforce vaccinatie, wat zit die allemaal te zeggen in De Afpsraaj?
  1. Van de 570.000 vaccins in de vriezer mag je de helft aftrekken wegens vertragingen in de registraties vaccinaties.
  2. De stijging van de doorlooptijd komt door de onzekerheid van de leveringen.
Dus ipv 1 miljoen hebben we eig al 1,250 miljoen prikken gezet :wtf:
En de onzekerheid leveringen was al begonnen voor de stijging, dus de stijging van de doorlooptijd op de leveringen steken is een zwak excuus. Vroeger konden ze een vaccin zetten in <10 dagen, nu pas in >14 dagen, dus wat is daar dan precies veranderd?

Heb ook gekeken. Russische en Chinese vaccins zijn blijkbaar nog altijd not done. De derde golf is enkel en alleen te wijten aan een vaccintekort.
 
1. Dat zegt hij toch niet? Ik heb De Afspraak nu niet gezien, maar dat kan toch evengoed gaan over het feit dat die vaccins gereserveerd zijn voor mensen of onderweg zijn voor vaccinering , maar nog niet gezet.
2. Omdat de doorlooptijd van 10 dagen net door véél leveringen die er niet doorkwamen zo gezakt was, men gebruikte dus de gereserveerde vaccins effectief té vlug op. 2 weken is normaal.

Hij zei letterlijk dat je van die beschikbare stock de helft mag aftrekken omdat er vertragingen zitten in het systeem van de registraties. Ik neem dat op als: de helft is al gezet, maar is nog niet geregistreerd als gezet?
 
Hij zei letterlijk dat je van die beschikbare stock de helft mag aftrekken omdat er vertragingen zitten in het systeem van de registraties. Ik neem dat op als: de helft is al gezet, maar is nog niet geregistreerd als gezet?
andere landen registreren de geplande vaccinaties al, hé. Dus vind die uitspraak niet zo vreemd.
 
Ik lees hier dat er sprake zou zijn van een voorraad van 29 miljoen AZ vaccins die in Italië gestockeerd zijn, met bestemming UK.
Dat zijn meer vaccins dan dat AZ tot nu toe in totaal heeft geleverd aan de EU. :help:

Wat voor een bedrijf is dat eigenlijk?

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan