Niet correct. Ik verwijder ze alleen als ik op mijn fout gewezen ben en dit misinformatie is, met bijhorende excuses, daar is nog nooit meer dan een uur over gegaan. Je ziet mij ook niet dat soort voorspellingen doen.Beetje vreemd voor de persoon die veel van zijn posts zelf verwijdert om sporen te wissen als hij op zijn fouten gewezen wordt, hé?
u daarentegen zullen we nooit zien terugkomen op uw foutieve voorspellingen en valse hoop dat jij in deze thread al uitgedeeld hebt.
bij u is alles rozengeur en maneschijn, jij hebt altijd groots positief nieuws en positieve voorspellingen. Meestal gebasseerd op cijfers van ocharme 2 of 3 dagen met de melding er dan nog bij “de cijfers zijn incompleet”. tot iemand er u eens op wijst “aja ik had me vergist hehe
”het ergste is dat ge die subjectieve berichten en voorspellingen combineert met uw cijfers van sciensano, alsof ze enige wetenschappelijke betekenis zouden hebben. Ge gebruikt uw dagelijkse copy paste van sciensano om u hier te profileren als “the man with the facts” en daar mixt ge dan uw eigen pseudo facts tussen.
Vorige week zei iemand nog als “dank u voor uw dagelijkse posts en analyses jpv, dankzij u weten wij hier 3-4 dagen eerder wat er gebeurt dan de wetenschap in het nieuws vertelt”, lol.
Laatst bewerkt:

.