Soeplepel
Well-known member
En enkel als ge naïef en blindelings alles blijft verdedigen zelfs wanneer het niet te verdedigen valt.maar kritiek direct wegcijferen als 'hln commentaar' bevordert discussies ook niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En enkel als ge naïef en blindelings alles blijft verdedigen zelfs wanneer het niet te verdedigen valt.maar kritiek direct wegcijferen als 'hln commentaar' bevordert discussies ook niet.
Reageren met een one-liner die mensen zaken in de mond legt is wel jouw ding hé zeg.Enkel de wetenschappers en verheven forumleden mogen hun mening uiten?
Ik herken stront als ik het zie, sorry. Ik moet daarvoor geen diepe kennis hebben over de spijsvertering.Als jij de details niet kent van de werking, ben jij evenmin capabel om te bepalen wat platitudes en simplismen zijn
Reageren met een one-liner die mensen zaken in de mond legt is wel jouw ding hé zeg.
Heb ik niet gezegd dus. Ik vermoed dat weinigen hier (ik alvast niet) de details zelfs maar kennen van de werking van de EU en de verdeling van de bevoegdheden.
Dat wil niet zeggen dat het plots een goede zaak is om enkel platitudes en simplismen te gebruiken.
Of het niveau gaat omlaag omdat het hier vooral een echokamer aan't worden is van gelijkgestemden.Misschien is de problematiek tegenwoordig HLN reacties waardig ... ?
Of zijn de, wat ik denk dat je bedoelt met HLN reacties, gewoon een groeiend gevoel van ontevredenheid?
En verder: Het is niet omdat een bepaalde groep luider roept, dat ze met meer zijn of gelijk hebben. En de motivatie valt ook weg bij mensen die de ernst van de situatie inzien en de maatregelen zo goed mogelijk proberen opvolgen. En dan heb ik het niet over de motivatie om de regels op te volgen (al is dat ook mogelijk), maar over de motivatie om elke dag/week weer opnieuw dezelfde studies te posten en dezelfde debiele redeneringen te ontkrachten...
Hier heb je er nog een aantal, al zijn die het duidelijk ook beu aan't worden als je vergelijkt met 6maand geleden.
Dat geldt voor iedereen, nietwaar?Ik herken stront als ik het zie, sorry. Ik moet daarvoor geen diepe kennis hebben over de spijsvertering.
Dat doet hier volgens mij niemand.En inderdaad: elke vorm van kritiek wegzetten als hln-niveau (of zelfs complottheorieën) is ook weinig stimulerend voor een goed debat.
Ik betwijfel het nogal sterk eerlijk gezegd.Dat geldt voor iedereen, nietwaar?
Dat doet hier volgens mij niemand.
Ik, en anderen, zeggen gewoon dat zaken erbij sleuren die er niets mee hebben te maken of argumenten baseren op simpele verhaaltjes, ook weinig stimulerend zijn voor een goed debat.
Hebben de HLN-abonnees zich ineens en masse naar hier verplaatst?
Ja vraag hem eens op wie hij het net heeft ofzo hé, of zijn we hier weer simpel verdeeld in twee kampen zodat we niet te hard moeten nadenken?Vorige pagina:
Blijven discussiëren terwijl uw ongelijk zwart op wit staat. Faut le faire.Ja vraag hem eens op wie hij het net heeft ofzo hé, of zijn we hier weer simpel verdeeld in twee kampen zodat we niet te hard moeten nadenken?
Er wordt gezegd dat terechte kritiek of whatever meteen wordt verweten HLN-comments te zijn. En het bewijs is dan een algemene posts "er zijn HLN comments". Neen, dat vind ik niet hetzelfde. Sorry dat ik blijf reageren hé, maar vanaf je hier ingaat tegen zo'n zaken krijg je meteen wat nietszeggende posts type "Tooché" op je dak. Dan ga ik daar ook gewoon op in. Maar ik zal er mee stoppen, ik ga trouwens ook gewoon akkoord met deze post hoor:Blijven discussiëren terwijl uw ongelijk zwart op wit staat. Faut le faire.
Ik denk dat het zeer duidelijk is dat de frustraties enorm hoog beginnen liggen, en dat is zeker niet alleen bij 'het HLN volk'. We horen nu inderdaad al weken dat de vaccins wel gaan versnellen en dat we geen kritiek moeten hebben want dit, want dat, ... maar uiteindelijk is het nog niet veel soeps gebleken en is het wel door dit logge gedoen (aan wie dat dan precies ligt maakt op zich niet uit, en daar zal ongetwijfeld in de jaren na Corona nog veel over bekeken worden en gepraat worden) dat we nu nog altijd in het sukkelstraatje zitten.
Het is niet meer dan normaal dat mensen dan beginnen morren, temeer omdat ons land het gewoon al een jaar erg slecht doet wat betreft Corona. Ik erger me ook aan kortzichtige rotzooi genre 'EU = bad' of 'government = zakkenvullers' commentaren, maar dat constante 'jij snapt er niks van' toontje dat sommigen hier dan gebruiken om te repliceren helpt ook niet echt mijns inziens. Los van dit is dit nu weer een pagina lang gezeik naast de kwestie. En ja, ik besef dat deze comment ook naast de kwestie is, maar Jezus toch.
Ik heb toch nooit gezegd dat er geen kritiek mag zijn? Ik post toch zelf dat de EU niet werkt allez? Enkel vind ik het gewoon onnozel daar Zwarte Piet of whatever bij te betrekken, want een gigantische organisatie zoals de EU kan geen dingen tegelijkertijd doen.EU heeft het op zich genomen om voor de lidstaten de aankoop en verdeling van de vaccins te regelen.
Daar loopt er toch iets verkeerd? Blijkbaar kan dezelfde EU ook de producenten dwingen om toch meer te leveren. Daar loopt het toch ook iets verkeerd?
Hoe is het dan dat er geen kritiek mag zijn op de EU? Als ze de bevoegdheid niet had dan had ze de contracten niet moeten afsluiten.
Politie tikt koffiedrinkende gepensioneerden op de vingers
Consternatie in Bilzen nadat de politie gepensioneerde koffiedrinkers uit elkaar gedreven heeft. Ze overtraden het samenscholingsverbod. “Koffiedrinken gaat moeilijk terwijl je stapt, zeker met een rollator”, klinkt het.
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210303_98290570
De vraag is in hoeverre de vaccins die aan de kant gezet worden voor de 2e prik hier in zitten. Want als je 10 vaccins binnen krijgt, je zet er 5 (1e prik) na 2 weken, dan nog eens 5 (2e prik) 2 weken later (na 4 weken), wat is dan de doorlooptijd? Soit, lijkt idd eerder op 3 weken dan op 2.Twee weken doorlooptijd wordt overigens al een maand niet meer gehaald. We hebben nog altijd niet het punt bereikt dat de vaccinleveringen van begin februari erdoor zijn (volgens covid-vaccincatie.be). Ofwel snap ik zijn grafiek niet, maar zo lijkt het er toch te staan.
Aja? Moogt gij op restaurant, op cafe, naar de fitness?Blij dat m'n vrouw en ik als vrijwilligers 2 keer gevaccineerd zijn. Het doet goed in deze sobere en donkere tijden.