Corona: Maatregelen, Updates & Algemene discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er hier geen mensen die nu verplicht zijn om thuis te blijven aan zelfontwikkeling doen?

-voor Corona had ik amper tijd om boeken te lezen. Ik lees nu meer boeken
-Ik haat koken, maar kheb toch mezelf opgelegd om 2 nieuwe gerechtjes te leren maken
-Ik leer zaken over ecommerce. vb hoe werkt shopify? Voor Corona zou ik hier nooit aan gedacht hebben.
-ik bezocht plekken waar ik nooit was geweest(vb fietsen in Bokrijk)

Iedereen zoekt toch iets om bezig te blijven neem ik aan?

Kerels....neem allemaal even adem en las even een time out in, want het is hier duidelijk aan het escaleren.

Of je nu voor of tegen de maatregelen bent...we blijven allemaal mensen die op verschillende manieren door deze situatie moeten. Het is voor iedereen lastig, maar niet voor iedereen in dezelfde mate.

Zijn er hier geen mensen die nu verplicht zijn om thuis te blijven aan zelfontwikkeling doen?

-Ik haat koken, maar kheb toch mezelf opgelegd om 2 gerechtjes te leren maken
-Ik leer zaken over ecommerce. vb hoe werkt shopify? Voor Corona zou ik hier nooit aan gedacht hebben.

We zijn nie een week bezig he gastje

Als ge niet snapt wat voor slag in iemands gezicht haar uitspraak is, dan zijn we uitgepraat
Ik vind zo'n posts eigenlijk een zwaktebod maar kom. "Als je niet akkoord gaat zijn we uitgepraat". Ja ok hé, lees de letterlijke quote die zelf post. Dat is een slag in jouw gezicht? Dat is het drama waard van de vorige pagina's?
Kerels....neem allemaal even adem en las even een time out in, want het is hier duidelijk aan het escaleren.

Of je nu voor of tegen de maatregelen bent...we blijven allemaal mensen die op verschillende manieren door deze situatie moeten. Het is voor iedereen lastig, maar niet voor iedereen in dezelfde mate.
Dit inderdaad.

Sommige reacties zijn hier echt beneden alle niveau. Beetje rekening houden met en begrip tonen voor elkaars situatie mag wel. Dat je zo'n uitspraken zelfs durft versturen.

Dit, ik ben al even aan het volgen en daarstraks was het een discussie om te volgen met een zak popcorn, maar nu gaat het wel de verkeerde kant uit.

Echt laag bij de grond om daar mee te lachen.
Eigenlijk wel beschamend dit hier. Hij gaf paar posts terug toe dat hij het enorm moeilijk heeft en gij lacht hem gewoon vierkant uit.
Shit gast, triestig ventje.
Het is gewoon zo. Moest hij niet alleen zijn en als hobby wandelen hebben zou het ander verhaal zijn.

En ik heb altijd geleerd dat je beter met uw miserie kan lachen dan wenen.

Het is gewoon zo. Moest hij niet alleen zijn en als hobby wandelen hebben zou het ander verhaal zijn.

En ik heb altijd geleerd dat je beter met uw miserie kan lachen dan wenen.
Met uw eigen miserie mag jij doen wat je wil. Met een ander zijn miserie lach je gewoon niet. Al zeker niet op een forum waar je geen enkele nuance in de manier waarop je het brengt kan leggen.

Ik vind de suggestie dat "die virologen" (dus al niet Vlieghe) hier zoveel baat bij hebben gewoon schadelijk en blijk van compleet los zijn van de realiteit.

Dat ze het beter weten dan MiniJeffrey van BG lijkt mij eigenlijk vanzelfsprekend.

Het is nochtans de pure realiteit. Wat doet een MVR/vlieghe/Van Gucht anders? Nobele onbekenden zijn. Misschien heel goed in hun vak, maar verder nobele onbekenden. Dankzij Corona zijn het plots nationale figuren die overal gevraagd worden, die de politiek adviseren en nu tot de hoogste machtsregionen van het land behoren.

Zij mogen het zeker beter weten dan mij en BG, dat is hun recht en ook hun job natuurlijk. Maar een Vlieghe hoeft mij niet de les te spellen dat ik niet mag zeuren nadat ik een jaar in mijn kot zit als een kluizenaar. Als dat écht is hoe ze erover denkt dan heeft ze maar weinig voeling met de echte wereld nog. Het is niet omdat mevrouw nu dag in dag uit overuren klopt en heel veel mensen ontmoet die ze anders niet zou ontmoeten dat iedereen zo kan genieten van de aandacht en menselijke contacten.

Een klein beetje empathie aub, mevrouw Vlieghe. Dat ga ik op een t-shirt laten drukken binnenkort.

Nee een paar maand, dan mocht quasi weer alles (buiten massa-evenementen) en dan weer paar maand. En er mag nog best veel hoor, je moet het gewoon op een andere manier doen/invullen.

Always look on the bride side of life :unsure:
Als uw leven er niet veel verschillend uitziet voor en tijdens corona, dan zegt da veel over u :unsure: Mensen die van druk sociaal leven komen naar mEt vIeR bUiTeN ja..

-Ik haat koken, maar kheb toch mezelf opgelegd om 2 nieuwe gerechtjes te leren maken

Dat is het probleem hier ook, dat zie je ook bij sommige andere posters hier: ze kijken naar hun eigen situatie die best nog ok is en dan veralgemenen ze dat naar iedereen toe. Met zo'n beperkte éénzijdige visie kan je natuurlijk geen oordeel vellen over de algemene situatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan