MiniJeffrey
Well-known member
Hoe wereldvreemd moet je zijn om op het moment dat de motivatie zo laag staat aan te kondigen dat we mssn strengere maatregelen nodig hebben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee over wie/wat/waar je het hebt sinds dit gewoon een algemene rant lijkt. Dus dan kan ik ook enkel algemeen antwoorden tenzij je iets specifiek geeft:Hoe wereldvreemd moet je zijn om op het moment dat de motivatie zo laag staat aan te kondigen dat we mssn strengere maatregelen nodig hebben.
Dat is ervan uitgaand dat strengere maatregelen iets uithalen.als de cijfers blijven stijgen, is dat nochtans de enige oplossing

als de cijfers blijven stijgen, is dat nochtans de enige oplossing
Soms denk ik dat bepaalde figuren in de media letterlijk ne stijve lul krijgen of een natte vagina. Dat kan bijna niet anders.Akkoord, mja toch niet ideaal om dat soort ballonnetjes op te laten een week voor de veiligheidsraad. Er kan nog van alles gebeuren.
Dus het kan nog alle kanten op. Voor het moraal van de mensen is dat niet ideaal. En natuurlijk maken ze daar dan weer de kop van.

Hoe wereldvreemd moet je zijn om op het moment dat er al miljoenen doden zijn door de tweede wereldoorlog nog een extra front op d-day te openen waar er zeker honderdduizenden extra doden zullen vallen.Hoe wereldvreemd moet je zijn om op het moment dat de motivatie zo laag staat aan te kondigen dat we mssn strengere maatregelen nodig hebben.
Lijkt me toch geen typische coronabesmetting. Eerder iets neurologisch.Hier mogelijk besmet. Gisterenmiddag opeens hoofdpijn gekregen (heb ik wel meer last van dus nog geen argwaan), gisterenavond diarree beginnen krijken. Deze morgen wakker geworden geen vuiltje aan de lucht tot ik opeens met de wagen naar winkel ging, op een weg van 70 plots nog max 30 kunnen rijden, als ik sneller reed was het precies of mijn hersenen niet mee konden en werd ik hopeloos draaierig. Rechtsomkeer gemaakt en naar de huisarts geweest. Test gedaan, verder was hij niet echt ongerust aangezien hij enkel mijn kleur wat verontrustend vond. Deze middag gewoon in de tuin gewerkt maar toch gemerkt dat ik wat minder fut had (maar dat hoeft daarom niet noodzakelijk corona te zijn). Maar nu begin ik toch terug koppijn te krijgen alsook een lichte spierpijn. Ik wacht toch in spanning mijn testresultaat af door dit alles.
Duidelijk maatregelstress, zeg dat dokter Puni het gezegd heeft!Lijkt me toch geen typische coronabesmetting. Eerder iets neurologisch.
Ik zou het begot niet weten.Lijkt me toch geen typische coronabesmetting. Eerder iets neurologisch.
Dokter Google zegt dat hij dood gaat.Duidelijk maatregelstress, zeg dat dokter Puni het gezegd heeft!
eerder Debiele uitsprakenstress door dit topic hierDuidelijk maatregelstress, zeg dat dokter Puni het gezegd heeft!

Zolang Dokter Google er geen datum bij zet heeft die verdomd nog gelijk ook. Toch ook meer eens Dr Google raadplegenDokter Google zegt dat hij dood gaat.

En dat ze het overlijdenscertificaat al vooringevuld met Corona hebben.Dokter Google zegt dat hij dood gaat.
Dat is gewoon om te kunnen zeggen dat er een 3e golf is. Moest ik corona hebben dan is dat omdat de virologen mij gewoon komen besmetten zijn om geen versoepelingen toe te laten.En dat ze het overlijdenscertificaat al vooringevuld met Corona hebben.

Papa, ik kan niet slapen, er ligt eenDat is gewoon om te kunnen zeggen dat er een 3e golf is. Moest ik corona hebben dan is dat omdat de virologen mij gewoon komen besmetten zijn om geen versoepelingen toe te laten.![]()