randomNickName
Member
Elke auto krijgt 1 bandje.Hoe kunnen die van Ikea weten wie uit welke auto kwam?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke auto krijgt 1 bandje.Hoe kunnen die van Ikea weten wie uit welke auto kwam?
Nooit gehoord van den draad ?Hoe kunnen die van Ikea weten wie uit welke auto kwam?
(in de Gloria)Wist niet dat er een wet was waarin staat dat je niet samen mag toekomen op de parking. Wel samen winkelen maar als je apart gaat is er geen probleem.Zijt ge nu jaloers op 15-jarigen en zwangere vrouwen en boos op Ikea omdat ze de wet volgen?
Ahja zo van die types die "apart" de winkel binnengaan en dan samen de rayons blokkeren. Ze zouden het moeten aanmoedigen want het is nog niet ergerlijk genoeg!Wist niet dat er een wet was waarin staat dat je niet samen mag toekomen op de parking. Wel samen winkelen maar als je apart gaat is er geen probleem.
Belangrijke & dure aankopen zoals een keuken mogen wel met 2 als dat op afspraak is. Heeft uw vriendin dat nagevraagd? Zoja, ga aan de balie van de Ikea zeggen dat zwangere vrouwen geen hulpbehoevende mensen zijn en dat ze zich moesten schamen om dat toe te laten.En kinderen mogen vergezeld zijn van 1 ouder dacht ik? zwangere vrouw met partner en kind vallen daar dus al niet onder want dan heeft dat kind 2 vergezellende ouders.
Wist niet dat er een wet was waarin staat dat Ikea niet mag bepalen hoeveel bandjes ze geven per auto.Wist niet dat er een wet was waarin staat dat je niet samen mag toekomen op de parking. Wel samen winkelen maar als je apart gaat is er geen probleem.
Minderjarige kinderen tellen gewoon niet mee om te kijken met hoeveel je bent in een winkel, denk ik.SomeDude zei:En kinderen mogen vergezeld zijn van 1 ouder dacht ik? zwangere vrouw met partner en kind vallen daar dus al niet onder want dan heeft dat kind 2 vergezellende ouders.
Nee ze gingen elk hun boodschappen doenAhja zo van die types die "apart" de winkel binnengaan en dan samen de rayons blokkeren. Ze zouden het moeten aanmoedigen want het is nog niet ergerlijk genoeg!
Belangrijke & dure aankopen zoals een keuken mogen wel met 2 als dat op afspraak is. Heeft uw vriendin dat nagevraagd? Zoja, ga aan de balie van de Ikea zeggen dat zwangere vrouwen geen hulpbehoevende mensen zijn en dat ze zich moesten schamen om dat toe te laten.
Discriminatie op basis van het bezitten van een wagen? Want zonder wagen mag je zelfs niet binnen!Wist niet dat er een wet was waarin staat dat Ikea niet mag bepalen hoeveel bandjes ze geven per auto.
Samen winkelen, door met 2 auto's toe te komen, wordt OOK door de Ikea-medewerkers gecontroleerd.
Minderjarige kinderen tellen gewoon niet mee om te kijken met hoeveel je bent in een winkel, denk ik.
Kan die vent van die zwangere vrouw niet alleen gaan? Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat die dringend iets nodig heeft dat niet alleen door de man aangekocht kan worden.
En anders moet ze winkelpersoneel aanspreken om haar te helpen he
Voor mij is zwanger zijn niet hulpbehoevend zijn.Ja dat kan, maar als zwanger zijn als hulpbehoevend telt, dat moet dat niet en oefenen zij gewoon hun rechten uit. Schandalig!
Inderdaad een belangrijke vraag.De betrokkenen kregen allemaal een pv, op de minderjarigen na. De boetes zullen afhankelijk zijn van de vaststellingen. Een belangrijke vraag is dan of het om een niet-gepermitteerde samenscholing dan wel een effectief lockdownfeestje ging.
't Zal wel zijn dat er mensen nog aan bubbels denken als hln dit nog steeds blijft gebruiken. Maar of het dan aan de politiek ligt of aan de rioolmedia?In Brugge ontdekte de politie een feestje nadat ze telefoon hadden gekregen over ‘een feestje met zo’n 15 aanwezigen’. Geluidsoverlast of dergelijke was er niet. Eenmaal ter plaatse gingen de agenten over tot controle, maar van een bijeenkomst met 15 personen was geen sprake. Wel waren er vijf volwassenen en drie kinderen aanwezig uit verschillende bubbels. Daarom ging de politie over tot verbaliseren.
Hoe is dat relevant?Volgens de eerste vaststellingen betrof het geen familiefeest.
Maar we gaan familiefeesten niet viserenEen eerste feestje dat vroegtijdig beëindigd moest worden, betrof een familiebijeenkomst waar negen mensen aanwezig waren.
[...]
Op beide locaties stelde de politie gezelschappen vast die zich niét aan de regel van één knuffelcontact hielden. “In Lummen en Zonhoven zijn er inderdaad twee groepen geweest van telkens iets minder dan 10 personen die zich niet aan de regel van één externe gast of één knuffelcontact hielden”, klinkt het daar.

Gezellig. Sowieso klikken, maar dan ook nog valselijk. Beter een goede buur dan een verre vriend zekerIn Brugge ontdekte de politie een feestje nadat ze telefoon hadden gekregen over ‘een feestje met zo’n 15 aanwezigen’. Geluidsoverlast of dergelijke was er niet. Eenmaal ter plaatse gingen de agenten over tot controle, maar van een bijeenkomst met 15 personen was geen sprake.
[...]
Dezelfde avond kreeg de Brugse politie nog een andere ‘klikmelding’ over een kerstfeestje met teveel aanwezigen, maar dat bleek vals alarm te zijn.

Ik vraag mij wel af wat in godsnaam het verschil is tussen een lockdownfeestje en een niet-gepermitteerde samenscholing.Enkele bemerkingen bij dit artikel.![]()
OVERZICHT. Lachgas, klikmeldingen en feestvierders verstopt in de kelder: politie moest her en der kerstfeestjes stilleggen
Her en der werden gisteravond kerstfeestjes met teveel aanwezigen stilgelegd door de politie. Onder meer in Brussel, Gent en Brugge was dat het geval.www.hln.be
Inderdaad een belangrijke vraag.
't Zal wel zijn dat er mensen nog aan bubbels denken als hln dit nog steeds blijft gebruiken. Maar of het dan aan de politiek ligt of aan de rioolmedia?
Hoe is dat relevant?
Maar we gaan familiefeesten niet viseren
Gezellig. Sowieso klikken, maar dan ook nog valselijk. Beter een goede buur dan een verre vriend zeker
(Ik keur niets goed van diegene die de regels overtreden hebben. Vind verschillende items uit het artikel vooral opmerkelijk geformuleerd.)
Qua bestraffing (of ja, de "standaard" minnelijke schikking): 250 euro vs. 750 + 4000 + eventuele inbeslagname.Ik vraag mij wel af wat in godsnaam het verschil is tussen een lockdownfeestje en een niet-gepermitteerde samenscholing.
FWIW, het is niet omdat de politie op twee plaatsen familiefeestjes met teveel aanwezigen heeft stilgelegd dat ze daarom geviseerd worden. Viseren is ze actief gaan opsporen.Enkele bemerkingen bij dit artikel.![]()
OVERZICHT. Lachgas, klikmeldingen en feestvierders verstopt in de kelder: politie moest her en der kerstfeestjes stilleggen
Her en der werden gisteravond kerstfeestjes met teveel aanwezigen stilgelegd door de politie. Onder meer in Brussel, Gent en Brugge was dat het geval.www.hln.be
Inderdaad een belangrijke vraag.
't Zal wel zijn dat er mensen nog aan bubbels denken als hln dit nog steeds blijft gebruiken. Maar of het dan aan de politiek ligt of aan de rioolmedia?
Hoe is dat relevant?
Maar we gaan familiefeesten niet viseren
Gezellig. Sowieso klikken, maar dan ook nog valselijk. Beter een goede buur dan een verre vriend zeker
(Ik keur niets goed van diegene die de regels overtreden hebben. Vind verschillende items uit het artikel vooral opmerkelijk geformuleerd.)
En voel je je nu gelukkiger?Ik heb deze middag de achterlijke buren bij mijn ouders langs aangemeld bij de politie. Altijd wel iets met dat die bende associale egoisten, dus dit was een mooi moment om ze eens mooi terug te pakken.
Kwam vanmiddag aan bij men ouders om hun kerstdiner langs te brengen en dan nog een klein toerke te gaan wandelen met onze pa. Er stonden 2 auto´s van 2 dochters op de inrit. Gordijnen, die nooit dicht zijn, ook ´s avonds niet, waren dicht. Niet verder bij na gedacht. 1 straat verder stond dan de auto van dochter 3 en de 2 auto´s van de ma en pa... als ge dan weet dat het op het gewone platte land is met plaats genoeg aan het huis weet ge genoeg.
Door dit soort idioten, mag ik mij nog wat langer thuis opsluiten. Als ge dan weet dat 1 dochter dokter is en 1 verpleegster, tja... zitten ze daar dus gelijk elk jaar met 8 volwassenen en 6 kinderen waarvan 4 +12 zijn.
20 min later was de politie er. Ik hoop dat ze er plezier van hebben gehad.
Ok, viseren is misschien ook niet helemaal goed uitgedrukt, maar gespaard worden ze ook niet, wat sommige burgemeesters toch wat lieten uitschijnen na de fall-out van Tommelein.FWIW, het is niet omdat de politie op twee plaatsen familiefeestjes met teveel aanwezigen heeft stilgelegd dat ze daarom geviseerd worden. Viseren is ze actief gaan opsporen.
Jawel hoor, bij alle voorbeelden uit het artikel is sprake van een pv opstellen of verbaliseren. Ik weet niet bij welk voorbeeld jij dat niet ziet staan?Er is trouwens ook geen sprake in het artikel van verbaliseren, dus de kans is reëel dat die mensen gewoon een waarschuwing hebben gekregen.
Ik had alleen uw quote gelezen, vandaar. Gespaard worden die uiteraard niet want als de politie een oproep krijgt en ze stellen ter plaatse vast dat ge in fout zijt, gaan die uiteraard niet zeggen dat ge gezellig moogt voortdoen. Maar er zijn genoeg agenten die u gewoon gaan vragen om naar huis te gaan en het bij een waarschuwing zullen houden. Als ge meewerkt en schuldbesef toont toch, mensen die tegenwerken, lastig doen en het uithangen zullen ze uiteraard met zekerheid beboeten.Ok, viseren is misschien ook niet helemaal goed uitgedrukt, maar gespaard worden ze ook niet.
Jawel hoor, bij alle voorbeelden uit het artikel is sprake van een pv opstellen of verbaliseren. Ik weet niet bij welk voorbeeld jij dat niet ziet staan?