Mr.Anderson
Well-known member
In principe wel ja.En dan zou de werknemer in kwestie moeten mogen thuiswerken ipv naar kantoor te moeten komen toch?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In principe wel ja.En dan zou de werknemer in kwestie moeten mogen thuiswerken ipv naar kantoor te moeten komen toch?
Aan 70% van uw loon in dat laatste geval. En laat het net de mensen zijn die niet kunnen thuiswerken voor wie dat vaker een probleem zal zijn.Thuiswerk of tijdelijke werkloosheid door overmacht (Corona)
.Moest dat kunnen zou ik die kleine elke twee maand COVID laten oplopen.Ja, schande dat mensen bij een coronabesmetting hun kind geen tien dagen in de bezemkast steken.
Vlieghe vandaag weer met haar mondmasker in de (uitstekend geventileerde) tv-studio.
En ze zal dat blijven doen 'tot alles onder controle is'. Hoeveel meer onder controle kan je het eigenlijk hebben? Quasi iedereen die ook maar iet of wat last kan hebben van covid is dubbel gevaccineerd, de ziekenhuisbezetting is 3-4 keer zo laag als vorig jaar, IZ de helft en belangrijker, die laatste is eigenlijk gewoon een quasi platte (en zelfs licht dalende) lijn terwijl de cijfers vorig jaar al als een raket omhoog schoten.
Er zijn nog altijd mensen die met een mondmasker op door zo goed als lege straten lopen. Bij sommige mensen is er gewoon iets in de kop geschoten, die zullen eeuwig met een mondmasker blijven rondlopen.Vlieghe vandaag weer met haar mondmasker in de (uitstekend geventileerde) tv-studio.
En ze zal dat blijven doen 'tot alles onder controle is'. Hoeveel meer onder controle kan je het eigenlijk hebben? Quasi iedereen die ook maar iet of wat last kan hebben van covid is dubbel gevaccineerd, de ziekenhuisbezetting is 3-4 keer zo laag als vorig jaar, IZ de helft en belangrijker, die laatste is eigenlijk gewoon een quasi platte (en zelfs licht dalende) lijn terwijl de cijfers vorig jaar al als een raket omhoog schoten.
Ja ik weet het dat de cijfers terug aan het stijgen zijn, maar dat was ook al bezig toen ze in horeca alle remmen los gegooid hebben en dat kan dan wel ...Met de cijfers die terug aan het stijgen zijn denk ik niet dat je mag hopen op veel versoepelingen vrees ik...
Dat was nu ook niet letterlijk bedoeld he, het gaat er gewoon om dat op café alles terug mag en de afstanden die daar tussen de mensen is, is vaak echt wel heel klein.Langs de andere kant, als je even vaak op een schoot gaat zitten als een kapster voor de smoel van een klant hangt ben je best een sloerie.
Ons werk zou ook uitstekend geventileerd moeten zijnVlieghe vandaag weer met haar mondmasker in de (uitstekend geventileerde) tv-studio.![]()
Wat ik me afvraag (en dit is echt iets wat ik me afvraag, niet zo'n half retorische statement om mijn punt te maken) is wanneer COVID (indien er geen nieuwe varianten opduiken) gewoon deel van 'de andere ziektes' gaat worden. Ik snap niet goed waarom ik bijvoorbeeld nog in quarantaine zou moeten tot ik een testresultaat heb en dan een week later nogmaals moet getest worden (je mag wel buiten komen als je eerste test negatief is) als een huisgenoot besmet is en ik geen symptomen vertoon. Enfin ja, ik snap dat wel goed, dat is om de besmettingen binnen de perken te houden, maar gaat er een punt komen wanneer men zegt 'enkel testen' (of zelfs niet) wanneer je symptomen hebt?
Want veel hoger dan wat we nu hebben gaat de vaccinatiegraad toch niet meer worden? Iedereen die wil heeft meerdere kansen gehad. Theoretisch gezien is COVID-19 nu veel minder gevaarlijk dan een jaar geleden. Gaan we dan nog jaren met die testen en die quarantaines blijven zitten? Nu niet dat ik er in principe iets op tegen heb: ik werd pre-corona ook al gek van mensen die met 38 graden koorts en een loopneus plus diepe hoest op de werkvloer kwamen staan of weet ik veel waar, maar het is gewoon iets dat ik me afvraag.
Wat ik me afvraag (en dit is echt iets wat ik me afvraag, niet zo'n half retorische statement om mijn punt te maken) is wanneer COVID (indien er geen nieuwe varianten opduiken) gewoon deel van 'de andere ziektes' gaat worden. Ik snap niet goed waarom ik bijvoorbeeld nog in quarantaine zou moeten tot ik een testresultaat heb en dan een week later nogmaals moet getest worden (je mag wel buiten komen als je eerste test negatief is) als een huisgenoot besmet is en ik geen symptomen vertoon. Enfin ja, ik snap dat wel goed, dat is om de besmettingen binnen de perken te houden, maar gaat er een punt komen wanneer men zegt 'enkel testen' (of zelfs niet) wanneer je symptomen hebt?
Want veel hoger dan wat we nu hebben gaat de vaccinatiegraad toch niet meer worden? Iedereen die wil heeft meerdere kansen gehad. Theoretisch gezien is COVID-19 nu veel minder gevaarlijk dan een jaar geleden. Gaan we dan nog jaren met die testen en die quarantaines blijven zitten? Nu niet dat ik er in principe iets op tegen heb: ik werd pre-corona ook al gek van mensen die met 38 graden koorts en een loopneus plus diepe hoest op de werkvloer kwamen staan of weet ik veel waar, maar het is gewoon iets dat ik me afvraag.
Hoe bedoel je dat je dat moest gaan halen?Ik liep dit weekend rond in het centrum voor de jeneverfeesten en zag dat ik een covid safe ticket moest gaan halen om binnen te mogen.
Ja, foert dan daar had ik nu geen zin voor om voor aan te schuiven om es snel de sfeer op te snuiven.
Hoe bedoel je dat je dat moest gaan halen?
Is dat niet gewoon die app openen op je gsm en die laten scannen?
Wat een gedoe ook. Een scannertje aan de inkom was te moeilijk ofzo. Lekker de meute wat gaan labelen met bandjes.Nee, je kreeg dan een bandje om in de zone binnen te gaan.
Daarvoor moest je dus in een lange rij gaan staan.
Dat had ik er dus niet voor over.