Het is iets genuanceerder als : neem gewoon deze vitaminesupplementen en het probleem is opgelost.
conform.
Wat betreft het quercetin : dit helpt in de behandeling om sneller te genezen - al moet er ook nog wat onderzoek naar gebeuren. Dit zorgt er niet voor dat je de ziekte niet kunt krijgen, noch dat het ontstekingseffect op de longen (wat de oorzaak van de longschade is) niet substantieel is indien je de ziekte oploopt.
Wat betreft melatonine, de studie van 2020 stelt zelf dat er meer onderzoek nodig is om dit te bevestigen.
Volgens een studie van de Amerikaanse Cleveland Clinic die in november 2020 gepubliceerd werd in PLOS Biology zou het toedienen van melatonine een mogelijke behandeling kunnen zijn voor wie het coronavirus (sars-CoV-2) heeft opgelopen.
www.gezondheid.be
Ook stelt men dat het niet toxisch is voor het voortplantingstelsel bij een gebruik van minder dan 10mg per dag. Dus te zien hoeveel men moet geven om u beter te helpen herstellen. (
https://www.naturafoundation.nl/kenniscentrum/monografie/130/melatonine)
Echter als ik moet kiezen tussen 1 spuit met een vaccin om de x termijn of voor die zelfde termen elke dag zink, vitamine D, melatonine en quercetin slikken zonder duidelijke cijfers over welke percentage die pilletjes slikken u helpen met het niet te krijgen of beter gezegd beter bestand te zijn tegen de gevolgen. Mja, dan kies ik toch liever dat vaccin. Waarna we dan die andere producten gebruiken om het herstel te bespoedigen. Lijkt u dat ook niet logischer ?
En zou het niet logischer zijn wanneer dat ook zo uitgelegd wordt. In plaats van met bombarie stellen van jongens, al jullie vaccinslurpers, jullie zijn verkeerd / van het padje. Je moet gewoon gezond leven, wat extra pillen slikken en vito presto geen last van covid.
PS ; proficiat met uw 30 kg minder. Ik ben er spijtig genoeg eerst 15 afgevallen om er toen 20 bij te komen

.
PS2 : sommige links met een korrel zout te nemen, de juistere informatie zul je vinden in documenten die peer reviewed zijn. Indien die bestaan. Maar voor de discussie ben ik er vanuit gegaan dat die bestonden, en dat die bevestigden hetgeen hier geopperd werd.