Corona: Maatregelen, Updates & Algemene discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch raar, dat in de UK de delta-variant zou komen door de grote Indiase gemeenschap. De originele is "de chinese variant", ik wist niet dat Europa zo'n grote chinese gemeenschap had...

Het constant invoeren van virus uit andere landen is een probleem. Zoals Japser ook zegt.
Dit is ook zo gebeurd met de chinese variant :). Veel Europeanen in China en Chinese toeristen.
Je kan er een paar tegen houden maar plots ga je een superverspreider hebben die je niet opmerkt en die kan genoeg besmetten om een golf te beginnen.
Dit in combinatie met minder vaccinaties en de versoepelingen in de VK zorgt dat er zo rappe verspreiding is van deze variant.
 
  • Leuk
Waarderingen: JPV
Het constant invoeren van virus uit andere landen is een probleem. Zoals Japser ook zegt.
Dit is ook zo gebeurd met de chinese variant :). Veel Europeanen in China en Chinese toeristen.
Je kan er een paar tegen houden maar plots ga je een superverspreider hebben die je niet opmerkt en die kan genoeg besmetten om een golf te beginnen.
Dit in combinatie met minder vaccinaties en de versoepelingen in de VK zorgt dat er zo rappe verspreiding is van deze variant.
Maar dat heeft dus niks te maken met die indische gemeenschap, want 1 (of een paar) besmettelijken is genoeg (zie de skigebieden in Italië).
Het importeren van nieuwe varianten is inderdaad het probleem, en daarom dat TML imo terecht wordt afgeschaft
 
Maar dat heeft dus niks te maken met die indische gemeenschap, want 1 (of een paar) besmettelijken is genoeg (zie de skigebieden in Italië).
Het importeren van nieuwe varianten is inderdaad het probleem, en daarom dat TML imo terecht wordt afgeschaft

het heeft op zich niks met de indische gemeenschap te maken, enkel is deze variant heel sterk aanwezig in Indië en heeft VK te laat hun grenzen gesloten voor Indië.
Aangezien VK ook een grote gemeenschap Indiërs heeft wegens hun koloniaal verleden zijn de verplaatsingen tussen beide landen heel groot.
Veel groter dan bv een België.
Daardoor voer je heel veel virus in.
Ook merken ze in VK dat de indische gemeenschap geen hoog vaccinatiegraad heeft. Ook een reden waarom die deltavariant heeft kunnen uitbreken daar.
 
Verklaren wat je met er bijna vanaf zijn bedoelt, is blijkbaar moeilijk. Ik zeg ook nergens dat jij voor zero covid bent enkel dat dat een utopie is en vervolgens vraag ik verduidelijking over wat jouw doel inhoudt. Voor mij is er zo goed als vanaf zijn gelijk aan de zorg niet meer kunnen overbelasten. Voor jou blijkbaar niet en ook niet zero-covid maar waar ligt het doel tussen die 2 dan wel? Laat een concreet doel nu net zijn wat in communicatie van overheid over hun beslissingen belangrijk is. Veel mensen hebben het idee dat het doel steeds opschuift en als het doel zo vaag is als "er vanaf zijn" is dat logisch. Bij de zorg niet overbelasten kan de gemiddelde mens zich nog iets voorstellen, op een strategie als nog even volhouden tot we er bijna van af zijn hebben we de laatste maanden de reactie gezien. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om te verduidelijken wat de maatstaf is waarop je dit gaat beoordelen. We zijn ervan af als we nog x doden per week hebben of is enkel het vaccinatieniveau nu het doel zonder daar impact op hospitalisatie en sterfte aan te koppelen? Als je in algemeenheden als ervan af zijn praat is het natuurlijk moeilijk om op te reageren waarop jij dan weer geïrriteerd wordt omdat iemand anders hieraan een interpretatie geeft.

We zijn op een pad waarin COVID geen wereldwijde pandemie van ongeziene schaal meer gaat zijn maar (hopelijk/waarschijnlijk) gaat evolueren naar één van de vele ziektes waarin we in ons dagelijks leven mee moeten omgaan. Er zo goed als vanaf zijn als in geen impact meer zien, gaat niet meteen gebeuren door de grote verbondenheid met andere landen waar de vaccinatie nog lang gaat duren en mogelijk nooit een niveau zal bereiken dat de grenzen die je stelt, benadert. Dus dan zouden we nog maatregelen voor heel lang moeten aanhouden ook al is er geen groot risico meer voor de Belgische gezondheidszorg buiten hospitalisaties en sterfte die we voor ander ziektes aanvaardbaar vinden. Vandaar ook mijn vergelijking met de impact van een gewone griep. Ik vergelijk de pandemie van het laatste jaar niet met de griep wel de situatie waarin we mogelijk binnenkort terecht gaan komen. Als je een vergelijking wil met de Spaanse griep: daar zijn we in principe ook nooit vanaf geraakt maar dat is geëvolueerd in een normale griep.

Ik stel vragen om te proberen te begrijpen wat jouw standpunt nu juist is. Om zo een duidelijke discussie te kunnen houden en zodat je volgende keer niet moet reageren dat ik je niet juist begrijp. Als de conclusie is dat jij of ik de beslissing niet neemt, dus dat het er niet toe doet wat we vinden, dan kan je heel wat topics hier wel dichtdoen.

Ik vind dat er vanaf midden augustus/september nog weinig reden is om eender welke maatregel die er nu is nog te behouden. Is dat 100% risicoloos, nee. Maar dat gaan we nog voor heel lang niet zijn zoals we waarschijnlijk nog lang niet van COVID vanaf zullen zijn. We gaan, op basis van wat momenteel geweten is en voorspeld kan worden, dan wel in een situatie zijn waarin het risico op belasting van de gezondheidszorg de normale zorg in gevaar brengt, aanvaardbaar klein is. Geef de verantwoordelijkheid volledig terug aan de mensen in plaats van angstig vast te houden aan maatregelen die toch enkel nog maar door een brave minderheid worden gevolgd.
Hoe verwacht je een duidelijke discussie te voeren, als ik alles wat je nu opeens vraagt al meermaals gezegd heb en aangekaart hebt. Hierbij de korte versie, wil je de lange, lees dan terug in de thread. Het is allemaal nog maar van de laatste paar pagina's...

Ik vind het momenteel te vroeg om al een mening te vormen over wat er in augustus/september zou moeten mogen. We weten niet wat de situatie zal zijn. Als we een situatie krijgen zoals in het VK (met de deltavariant in een land die verder staat in de vaccinatiecampagne), zie ik verdere versoepelingen net zoals daar uitgesteld worden. Nu ziet het er goed uit, maar daar zijn we binnen 2 maand niets mee. 2 maand voor de piek van de 2e golf was er ook geen vuiltje aan de lucht...

De pandemie gaat hopelijk ingeperkt worden, inderdaad. Grotendeels door de vaccinaties. Daarom dat men ook naar een doel van 70% gevaccineerd streeft, anders zal dat ook niet lukken.

En belangrijkste: mijn mening doet er inderdaad geen zak toe. Daarom dat ik mij meestal uit discussies uithoudt als het puur over meningen gaat. Wat ik wel doe, is factuele fouten eruit halen en duiding geven zodat de mensen met wel al een uitgesproken mening die tenminste zo goed mogelijk kunnen proberen vormen...
 
De 2de golf is pas echt begonnen in de loop van september. Daarvoor waren er pieken in bepaalde regio's, vooral in Antwerpen en Brussel, dat kunnen we niet bekijken al de start van de 2de golf.
De grote fout is geweest dat de regering in september - oktober nog heeft zitten versoepelen terwijl toen effectief de 2de golf begonnen was, daar hebben ze dus een grote fout gemaakt en daar hebben we tot nu de gevolgen van gedragen.

Ik heb voor zover ik weet geen covid gehad nee.
Ik ken wel heel veel mensen die het wel gehad hebben, van licht met weinig last tot heel zwaar en zelfs in coma gelegen, ja zelfs heel wat die eraan gestorven zijn.
Maar ik zie niet in waarom dat mijn argument onderuit zou halen? Het was gewoon effectief veilig (zo veilig als mogelijk, door al de genomen maatregelen). Het probleem van de stijgende cijfers zat niet bij de horeca.

Fout. De 2e golf is overduidelijk midden/eind juli gestart. De lokale maatregelen (met lokaal ook als resultaat dat de lokale cijfers daalden) hebben het niet gestopt maar enkel even gestagneerd, wat aantoont dat het niet enkel lokale pieken waren maar dus al reeds bezig was in het hele land. Valt heel duidelijk op als je grafieken bekijkt met een logaritmische schaal, die het exponentieel verloop (wat het hierbij ook is) net iets duidelijker maken:
3ZNYf4H.png


Het virus zat toen overal. Ik wijs niet naar de horeca of gelijk wat als motor van de 2e golf. Het zat overal, bijgevolg dus ook in de horeca. Dus nee, je kan niet stellen dat het in de horeca veilig was.
 
Het virus zat toen overal. Ik wijs niet naar de horeca of gelijk wat als motor van de 2e golf. Het zat overal, bijgevolg dus ook in de horeca. Dus nee, je kan niet stellen dat het in de horeca veilig was.

"De horeca" is toch ook gewoon een té ruim begrip om te kunnen stellen of "de horeca" wel of niet veilig is/was. De ene horecazaak is de andere niet he.
De plaatsen waar ik voornamelijk kwam afgelopen zomer (en ook nu), zijn rustige terrassen waar de tafels volgens mij zelfs nog verder uit elkaar stonden dan zou moeten en waar het publiek bestond uit mensen die daar op het gemak iets kwamen drinken in beperkt gezelschap. Dat valt totaal niet te vergelijken met drukbevolkte terrassen waar tot in de late uurtjes er volop gezopen wordt en er een uitgelaten sfeer hangt.

Imo komt het er toch gewoon op neer dat wanneer het virus volop circuleert, de kans op besmetting groter wordt naarmate ge hoe meer mensen hoe dichter bij elkaar brengt, zeker als dat ook nog eens binnen is.
 
"De horeca" is toch ook gewoon een té ruim begrip om te kunnen stellen of "de horeca" wel of niet veilig is/was. De ene horecazaak is de andere niet he.
De plaatsen waar ik voornamelijk kwam afgelopen zomer (en ook nu), zijn rustige terrassen waar de tafels volgens mij zelfs nog verder uit elkaar stonden dan zou moeten en waar het publiek bestond uit mensen die daar op het gemak iets kwamen drinken in beperkt gezelschap. Dat valt totaal niet te vergelijken met drukbevolkte terrassen waar tot in de late uurtjes er volop gezopen wordt en er een uitgelaten sfeer hangt.

Imo komt het er toch gewoon op neer dat wanneer het virus volop circuleert, de kans op besmetting groter wordt naarmate ge hoe meer mensen hoe dichter bij elkaar brengt, zeker als dat ook nog eens binnen is.
Dit denk ik ook. Men moet stoppen met iedere zaak over dezelfde kam te scheren maar dit moet dan ook in 2 richtingen gelden. Zo kan ik perfect geloven dat het dorpscafe met een terras van 20m² waar 4 tafels op staan terecht verontwaardigd is als men zegt dat de horeca een probleem was terwijl de tearoom langs de zeedijk met en terras van 20m² met 16 tafel op gepropt diep in zijn binnenste wel zal beseft hebben dat het misschien niet zo ok was maar men uit financieel gewin het toch maar gedaan heeft. Het probleem is zoals altijd dat de slechten het verkloten voor de goeden.
 
"De horeca" is toch ook gewoon een té ruim begrip om te kunnen stellen of "de horeca" wel of niet veilig is/was. De ene horecazaak is de andere niet he.
De plaatsen waar ik voornamelijk kwam afgelopen zomer (en ook nu), zijn rustige terrassen waar de tafels volgens mij zelfs nog verder uit elkaar stonden dan zou moeten en waar het publiek bestond uit mensen die daar op het gemak iets kwamen drinken in beperkt gezelschap. Dat valt totaal niet te vergelijken met drukbevolkte terrassen waar tot in de late uurtjes er volop gezopen wordt en er een uitgelaten sfeer hangt.

Imo komt het er toch gewoon op neer dat wanneer het virus volop circuleert, de kans op besmetting groter wordt naarmate ge hoe meer mensen hoe dichter bij elkaar brengt, zeker als dat ook nog eens binnen is.
Zoals ik al zei; als het virus overal zit in grote mate, is het nergens veilig. Nee, dat was niet enkel "de horeca" (waar ik niet mee afgekomen ben ;) ).

Er zijn inderdaad gradaties, en de zaken die je aanhaalt zullen een minimaal (acceptabel) risico geweest zijn. Maar als de uitspraak waarover ik het had algemeen was, ga ik ook algemeen antwoorden. Er waren onveilige horecazaken met bewezen hotspots van infecties toen.

Als buitenlandse zaken een negatief reisadvies geeft voor een bepaald land/regio wegens terroristische aanslagen ofzo wilt dat ook niet zeggen dat de hele bevolking daar terroristen zijn, dat een aanslag gegarandeerd is of dat de kans op elke plek even groot is. Maar het wordt wel als onveilig bestempeld. Dus gezien dat alles, kan je onmogelijk stellen dat "de horeca" in't algemeen dan veilig was. En dat was hetgene waarmee deze discussie begonnen was en wat ontkracht werd.
 
Daarnet aan het kijken naar de Zevende Dag waar FVDB wat vragen kwam beantwoorden van burgers ivm vaccinatie en ook reizen deze zomer. En de rode draad is toch écht het ongebreidelde egoïsme van mensen.

Enkele vb:
- Nog maar eens het gezeur over wie welk vaccin krijgt. Terwijl het statistisch gezien toch duidelijk is dat de kans op complicaties bij besmetting hoger ligt dan de kans op complicaties van eender welk vaccin.
- Een wat oudere dame gaat met de moto een road trip doen door Duitsland, Oostenrijk, Italië en zal tegen dan nog niet volledig gevaccineerd zijn. En ze vraagt zich af hoe het dan zal gaan met al die testen dat ze zal moeten plannen... Is het nu echt de moment om road trips te gaan doen door verschillende landen?
- Een oudere dame wiens dochter, schoonzoon en pasgeborene in Engeland wonen. Wegens de huidige omstandheden betekent dit 10 dagen in quarantaine zowel bij heen- als terugreis en ze ziet dat niet zitten omdat omdat ze nog werkt. Is het nu echt de verantwoordelijkheid van de overheid/samenleving dat uw kind naar het buitenland geëimigreerd is?

Daar kan ik me dus echt mateloos aan storen hè. We zitten nu al 1.5 jaar in deze shit en we zien bijna het licht aan het einde van de tunnel. En tóch kunnen mensen niet nog eventjes geduld aan de dag leggen en gewoon de situatie ondergaan tot het voorbij is. Er zijn momenteel al zoveel zaken terug mogelijk en dan wordt er toch gehamerd op alles wat nog niet kan. Zucht.

Mijn vrouw en ik hebben deze zomer een weekje verlof in juli en eentje in augustus. We zouden eerst in juli een reisje gaan doen, maar tegen dan zullen we nét niet volledig gevaccineerd zijn. In plaats van daar als een klein kind over te gaan zagen, hebben we dit gewoon herpland naar augustus. Probleem opgelost.
 
Zoals ik al zei; als het virus overal zit in grote mate, is het nergens veilig. Nee, dat was niet enkel "de horeca" (waar ik niet mee afgekomen ben ;) ).

Er zijn inderdaad gradaties, en de zaken die je aanhaalt zullen een minimaal (acceptabel) risico geweest zijn. Maar als de uitspraak waarover ik het had algemeen was, ga ik ook algemeen antwoorden. Er waren onveilige horecazaken met bewezen hotspots van infecties toen.

Als buitenlandse zaken een negatief reisadvies geeft voor een bepaald land/regio wegens terroristische aanslagen ofzo wilt dat ook niet zeggen dat de hele bevolking daar terroristen zijn, dat een aanslag gegarandeerd is of dat de kans op elke plek even groot is. Maar het wordt wel als onveilig bestempeld. Dus gezien dat alles, kan je onmogelijk stellen dat "de horeca" in't algemeen dan veilig was. En dat was hetgene waarmee deze discussie begonnen was en wat ontkracht werd.

Als je ergens een kleine kans hebt om overvallen te worden hebt word het ook niet direct onveilig. De kans dat je op café (of eenderd waar in Belgie) in july corona opliep en naar het ziekenhuis moest is praktisch 0.

Heel july waren er minder dan 5000 besmettingen en 500 ziekenhuis opnames op 10 miljoen inwoners. Minder dus dan bijvoorbeeld een stomme hittegolf.

Dat het aan het groeien was (van heel heel weinig naar heel weinig) veranderd niets aan de veiligheid op dat moment.
 
Als je ergens een kleine kans hebt om overvallen te worden hebt word het ook niet direct onveilig. De kans dat je op café (of eenderd waar in Belgie) in july corona opliep en naar het ziekenhuis moest is praktisch 0.

Heel july waren er minder dan 5000 besmettingen en 500 ziekenhuis opnames op 10 miljoen inwoners. Minder dus dan bijvoorbeeld een stomme hittegolf.

Dat het aan het groeien was (van heel heel weinig naar heel weinig) veranderd niets aan de veiligheid op dat moment.
Het is maar over welke veiligheid je hebt en wat je veilig noemt.

Op dat moment was het inderdaad "relatief veilig" om op café te gaan, relatief ten opzichte van de meeste andere momenten het afgelopen jaar, en dit als individueel persoon.

De stijging duidt er echter heel duidelijk op dat het niet veilig was voor de verspreiding van het corona-virus. Het was één van de factoren die mee de 2de golf veroorzaakt heeft. En dus had het een negatieve impact op de veiligheid van de maatschappij.

Wel even zien dat jullie over hetzelfde spreken. :)
 

Goed nieuws voor risicopatiënten met nog maar één AstraZeneca-prik: “Bevestiging van 700.000 nieuwe dosissen moet toelaten te versnellen”​

 
Het is maar over welke veiligheid je hebt en wat je veilig noemt.

Op dat moment was het inderdaad "relatief veilig" om op café te gaan, relatief ten opzichte van de meeste andere momenten het afgelopen jaar, en dit als individueel persoon.

De stijging duidt er echter heel duidelijk op dat het niet veilig was voor de verspreiding van het corona-virus. Het was één van de factoren die mee de 2de golf veroorzaakt heeft. En dus had het een negatieve impact op de veiligheid van de maatschappij.

Wel even zien dat jullie over hetzelfde spreken. :)
Ik dacht dat de conversatie begon met iemand die nog niet op café wou gaan omdat het 'niet veilig' is.

Dat gaat dus over individuele veiligheid zou ik denken ?

Anyway, ik stoorde mij vooral aan hoe the_fox het afdeed als een absoluut feit. Terwijl zoals je zelf zegt het vanuit bijvoorbeeld individueel wel correct was om het veilig te noemen
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat de conversatie begon met iemand die nog niet op café wou gaan omdat het 'niet veilig' is.

Dat gaat dus over individuele veiligheid zou ik denken ?

Anyway, ik stoorde mij vooral aan hoe the_fox het afdeed als een absoluut feit. Terwijl zoals je zelf zegt het vanuit bijvoorbeeld individueel wel correct was om het veilig te noemen
De discussie is net begonnen met ik die zei dat het veilig moest zijn voor iedereen/de hele maatschappij en niet enkel voor het individu. Dat andere mensen dat probeerden te verdraaien is niet mijn probleem en stoort mij ook. Dat andere mensen, zoals jij, dit dan ook verkeerd opvatten door de verdraaiïng van die mensen, is de hoofreden dat dat soort verdraaiïngen mij mateloos irriteren in deze topic. In bijna elk antwoord hier moet ik al bijna antwoorden met "maar dat is niet wat ik gezegd heb"...
Dit was het begin:
Omdat sommige mensen verder kijken dan zichzelf...

Ik wil ook terug op restaurant gaan, op café kunnen gaan, reizen zonder zorgen, festivals doen, ... Maar dan wel als het veilig is. En niet enkel voor mij die dan al gevaccineerd zou zijn, maar voor iedereen.
Ik ben de afgelopen weken al een aantal keren op restaurant en op café geweest, gewoon zonder vaccinatie en is ook gewoon veilig.
Net zoals dat vorige zomer met alle genomen maatregelen ook gewoon veilig was, en dat zonder vaccinaties!
&
Klinkt toch als een enorm oogkleppen verhaal. De 2e golf die vorig jaar ingezet is begin juli en waarvan we de gevolgen tot begin juni dit jaar ondervonden hebben (maatregelen) spreekt u toch tegen dat alles oh zo veilig was vorige zomer.

Maarja, jij en/of de mensen die je kent hebben geen covid opgelopen (denk ik, anders haalt het je argument al heleaam onderuit), dus het was veilig!!!
 
Het vaccin zou waarschijnlijk veel langer op zich hebben laten wachten, en de economische problemen zouden gigantisch veel groter zijn.
Maar ik snap niet goed wat de conclusie dan moet zijn? Dat covid dan ook geen slachtoffers zou maken? Of wat de conclusie moet zijn over vaccins? Ik wacht je antwoord graag af.

Ik kon niet antwoorden want ik zat 3 dagen op de strafbank. 😉

Wil gewoon zeggen dat men de mogelijkheden niet had om de data zo te projecteren op de bevolking.
Het psychologische effect veroorzaakt door alle media/fora/youtube moeten we niet onderschatten. Iets “gevaarlijk” wordt hierdoor snel “we gaan er allemaal aan”.
 
Laatst bewerkt:
Daarnet aan het kijken naar de Zevende Dag waar FVDB wat vragen kwam beantwoorden van burgers ivm vaccinatie en ook reizen deze zomer. En de rode draad is toch écht het ongebreidelde egoïsme van mensen.

Enkele vb:
- Nog maar eens het gezeur over wie welk vaccin krijgt. Terwijl het statistisch gezien toch duidelijk is dat de kans op complicaties bij besmetting hoger ligt dan de kans op complicaties van eender welk vaccin.
- Een wat oudere dame gaat met de moto een road trip doen door Duitsland, Oostenrijk, Italië en zal tegen dan nog niet volledig gevaccineerd zijn. En ze vraagt zich af hoe het dan zal gaan met al die testen dat ze zal moeten plannen... Is het nu echt de moment om road trips te gaan doen door verschillende landen?
- Een oudere dame wiens dochter, schoonzoon en pasgeborene in Engeland wonen. Wegens de huidige omstandheden betekent dit 10 dagen in quarantaine zowel bij heen- als terugreis en ze ziet dat niet zitten omdat omdat ze nog werkt. Is het nu echt de verantwoordelijkheid van de overheid/samenleving dat uw kind naar het buitenland geëimigreerd is?

Daar kan ik me dus echt mateloos aan storen hè. We zitten nu al 1.5 jaar in deze shit en we zien bijna het licht aan het einde van de tunnel. En tóch kunnen mensen niet nog eventjes geduld aan de dag leggen en gewoon de situatie ondergaan tot het voorbij is. Er zijn momenteel al zoveel zaken terug mogelijk en dan wordt er toch gehamerd op alles wat nog niet kan. Zucht.

Mijn vrouw en ik hebben deze zomer een weekje verlof in juli en eentje in augustus. We zouden eerst in juli een reisje gaan doen, maar tegen dan zullen we nét niet volledig gevaccineerd zijn. In plaats van daar als een klein kind over te gaan zagen, hebben we dit gewoon herpland naar augustus. Probleem opgelost.
Goh ik versta wel dat niet iedereen zomaar de vrijheid heeft om zijn verlof naar eigen keuze in te plannen. Denk maar aan mensen die vasthangen aan het bouwverlof of het juridisch verlof. Dat jij een tripje herplant maakt niet dat iedereen dat kan. Iedereen heeft nood aan een break na 1,5 jaar maatregelen. En vooral omdat dit situaties zijn waar anderen dat binnenkort kunnen en JIJ niet.
In mijn geval komt mijn vakantie eind augustus ook ruim na mijn 2e prik en heb ik geen klagen. Maar ik heb bijvoorbeeld wel jongere collega’s die niet meer kunnen herplannen naar een andere periode omwille van permanentieredenen. Die zitten dan met verlof eind juli, wetende dat er niet meer zal inzitten dan OPNIEUW een trip in eigen land want verplichte quarantaine horen ze niet graag op de werkvloer (maar ze zien jou ook niet graag komen werken als je van vakantie terugkeert zonder vaccinatie). Ik vind dat ergens wel enorm jammer voor hun, zij verdienen het evenzeer om na een turbulent jaar even hun 2e adem te zoeken. Laat staan dat je al anderhalf jaar uw familie in het buitenland niet kan zien. Ik zie mensen in mijn directe omgeving daar fel onder lijden, wat een hel was het voor ons al niet om ons eigen dierbaren niet te mogen zien de eerste lockdown…
 
Algemeen overzicht, nationaal
Disclaimer: recentste 2 dagen zijn zwaar onvolledig
Code:
Rijlabels #Hosp #ICU Opname Ontslag #Besm.#Test1D #Besm.7D #Test7D Bsm/Test7D Hsp(7/7) Case(7/7) Tests(7/7)
2021-06-20  459  204     28    18      0     545    2697   250250      1,08%  -31,32%   -47,83%  -9,38%
2021-06-19  458  203     33    57    150   30992    2897   268117      1,08%  -30,30%   -45,92%  -3,18%
2021-06-18  492  212     29    65    414   44458    3135   271185      1,16%  -28,96%   -44,13%  -3,57%
2021-06-17  552  234     33    66    443   42033    3491   270566      1,29%  -27,27%   -43,52%  -5,62%
2021-06-16  592  247     27    85    411   42476    3797   271547      1,40%  -25,99%   -44,88%  -7,29%
2021-06-15  651  256     45   112    525   46637    4210   273474      1,54%  -25,15%   -44,28%  -8,51%
2021-06-14  723  276     40    22    754   43109    4702   276275      1,70%  -24,68%   -42,75%  -9,05%
2021-06-13  702  274     25    45    200   18412    5170   276163      1,87%  -24,06%   -42,61% -11,08%
2021-06-12  721  285     45    87    388   34060    5357   276930      1,93%  -23,12%   -41,83% -11,28%
2021-06-11  770  300     47    88    770   43839    5611   281215      2,00%  -22,10%   -41,98%  -9,65%
2021-06-10  817  302     48    84    749   43014    6181   286681      2,16%  -21,90%   -40,19%  -9,05%
2021-06-09  852  309     65    94    824   44403    6889   292901      2,35%  -21,79%   -37,68%  -8,54%
2021-06-08  888  319     73   139   1017   49438    7556   298913      2,53%  -21,71%   -37,41% -10,36%
2021-06-07  968  336     42    45   1222   42997    8213   303765      2,70%  -22,06%   -37,51%  -8,00%
2021-06-06  967  331     46    39    387   19179    9008   310567      2,90%  -21,75%   -25,02%  +1,72%
2021-06-05  978  337     76   105    642   38345    9210   312126      2,95%  -21,43%   -24,49%  +1,93%
2021-06-04 1007  342     74   109   1340   49305    9671   311235      3,11%  -21,39%   -22,70%  +1,06%
2021-06-03 1063  365     75   126   1457   49234   10335   315210      3,28%  -21,02%   -20,16%  +1,83%
2021-06-02 1124  378     81   132   1491   50415   11055   320235      3,45%  -20,22%   -15,96%  +2,31%
2021-06-01 1159  404     92   153   1674   54290   12073   333469      3,62%  -18,87%   -12,46%  +6,38%
2021-05-31 1232  439     56    47   2017   49799   13142   330187      3,98%  -16,90%    -8,13%  -1,39%
2021-05-30 1219  442     69    48    589   20738   12014   305314      3,93%  -16,64%   -29,37% -13,01%
2021-05-29 1206  451     92   166   1103   37454   12197   306209      3,98%  -16,38%   -28,19% -12,28%
2021-05-28 1290  469     83   144   2004   53280   12511   307968      4,06%  -16,19%   -25,69% -10,92%
2021-05-27 1366  491     91   166   2177   54259   12945   309540      4,18%  -15,83%   -23,66%  -6,53%
2021-05-26 1463  508    110   202   2509   63649   13155   313001      4,20%  -15,48%   -15,13%  +3,25%
2021-05-25 1547  531     90    84   2743   51008   13791   313462      4,40%  -15,74%    -8,95%  +6,06%
2021-05-24 1532  542     76    38    889   24926   14305   334825      4,27%  -16,43%    -3,84% +16,21%
2021-05-23 1501  542     88    73    772   21633   17010   350968      4,85%  -16,47%   +16,20% +19,90%
2021-05-22 1491  544    123   189   1417   39213   16986   349091      4,87%  -16,53%   +15,10% +18,15%
2021-05-21 1600  540    127   171   2438   54852   16837   345704      4,87%  -16,46%   +10,79% +14,12%
2021-05-20 1640  562    121   169   2387   57720   16957   331176      5,12%  -16,52%    +6,36%  +1,57%
2021-05-19 1702  589    141   174   3145   64110   15500   303152      5,11%  -17,41%   -16,23% -15,74%
2021-05-18 1753  595    131   222   3257   72371   15146   295555      5,12%  -17,75%   -21,71% -18,66%
2021-05-17 1857  613     99    45   3594   41069   14877   288121      5,16%  -18,08%   -25,65% -20,85%
2021-05-16 1802  619    105    92    748   19756   14639   292715      5,00%  -18,19%   -30,24% -20,56%
2021-05-15 1804  621    168   242   1268   35826   14758   295467      4,99%  -18,30%   -30,56% -19,47%
2021-05-14 1917  643    102    91   2558   40324   15197   302927      5,02%  -18,22%   -27,22% -16,05%
2021-05-13 1912  644    144   235    930   29696   15943   326058      4,89%  -17,87%   -24,26%  -7,97%
2021-05-12 2025  660    148   217   2791   56513   18503   359767      5,14%  -16,89%   -11,55%  +4,19%
2021-05-11 2108  686    166   275   2988   64937   19345   363344      5,32%  -15,92%    -6,71%  +7,01%
2021-05-10 2253  710    134    48   3356   45663   20010   364015      5,50%  -14,43%    -4,01%  +9,44%
2021-05-09 2172  702    159    89    867   22508   20985   368450      5,70%  -12,66%    +1,01% +11,42%
2021-05-08 2167  707    164   274   1707   43286   21252   366913      5,79%  -11,27%    +2,28% +11,00%
2021-05-07 2307  727    163   217   3304   63455   20881   360821      5,79%  -10,26%    -2,11%  +8,64%
2021-05-06 2402  744    145   220   3490   63405   21051   354281      5,94%   -9,32%    -2,03%  +8,51%
2021-05-05 2481  757    164   253   3633   60090   20919   345310      6,06%   -8,43%    -4,60%  +8,04%
2021-05-04 2605  795    191   291   3653   65608   20737   339545      6,11%   -8,03%    -8,05%  +7,84%
2021-05-03 2760  831    153    58   4331   50098   20847   332614      6,27%   -7,90%   -10,32%  +5,98%
2021-05-02 2648  825    161    98   1134   20971   20775   330677      6,28%   -7,82%   -14,99%  +6,68%
2021-05-01 2593  824    195   278   1336   37194   20778   330552      6,29%   -7,21%   -15,55%  +6,94%
2021-04-30 2707  855    191   235   3474   56915   21331   332111      6,42%   -6,30%   -14,84%  +8,29%
2021-04-29 2776  864    206   247   3358   54434   21487   326511      6,58%   -5,51%   -15,55%  +9,03%
2021-04-28 2809  888    210   249   3451   54325   21927   319605      6,86%   -4,69%   -13,84%  +8,82%
2021-04-27 2858  892    231   342   3763   58677   22553   314851      7,16%   -3,30%   -10,80%  +9,28%
2021-04-26 2951  892    156    65   4259   48161   23246   313847      7,41%   -2,27%    -7,43% +10,54%
2021-04-25 2883  886    162   122   1137   20846   24437   309974      7,88%   -1,73%    +0,22% +10,15%
2021-04-24 2846  886    228   325   1889   38753   24605   309114      7,96%   -1,57%    +0,94% +10,07%
2021-04-23 2943  901    222   275   3630   51315   25047   306679      8,17%   -1,79%    +2,68%  +9,24%
2021-04-22 2989  910    231   280   3798   47528   25444   299459      8,50%   -1,92%    +2,41%  +5,00%
2021-04-21 3078  935    244   293   4077   49571   25449   293707      8,66%   -2,16%    -0,18%  +0,26%
2021-04-20 3103  926    303   333   4456   57673   25283   288121      8,78%   -2,80%    -3,90%  -6,75%
2021-04-19 3140  946    210    62   5450   44288   25111   283911      8,84%   -2,84%    -7,73%  -6,42%
2021-04-18 3000  931    201    96   1305   19986   24383   281416      8,66%   -1,78%    +1,31%  -0,71%
2021-04-17 2910  923    245   327   2331   36318   24375   280843      8,68%   -0,65%    +0,55%  -2,38%
2021-04-16 3015  923    249   260   4027   44095   24393   280730      8,69%   +0,38%    -0,79%  -5,73%
2021-04-15 3032  930    239   247   3803   41776   24846   285191      8,71%   +1,29%    -0,56% -10,01%
2021-04-14 3049  941    217   277   3911   43985   25496   292956      8,70%   +2,56%    +1,11% -11,63%
2021-04-13 3130  947    267   356   4284   53463   26309   308982      8,51%   +4,21%    +4,40% -10,48%
2021-04-12 3215  919    225    91   4722   41793   27215   303399      8,97%   +5,89%    +7,97% -19,88%
2021-04-11 3085  899    202   119   1297   19413   24067   283425      8,49%   +6,33%   -19,20% -31,44%
2021-04-10 3022  905    255   322   2349   36205   24242   287688      8,43%   +6,74%   -19,19% -31,22%
2021-04-09 3117  925    275   267   4480   48556   24587   297806      8,26%   +8,02%   -19,01% -31,98%
2021-04-08 3129  911    250   263   4453   49541   24986   316915      7,88%  +10,47%   -19,90% -29,39%
2021-04-07 3164  909    333   334   4724   60011   25217   331501      7,61%  +12,30%   -21,42% -28,86%
2021-04-06 3167  892    235   110   5190   47880   25200   345148      7,30%  +14,03%   -23,49% -26,94%
2021-04-05 3055  866    230    89   1574   21819   25206   378702      6,66%  +15,33%   -25,29% -20,80%
2021-04-04 2923  831    171   144   1472   23676   29786   413396      7,21%  +16,94%   -12,06% -13,68%
2021-04-03 2911  821    259   330   2694   46323   29997   418251      7,17%  +18,64%   -11,19% -12,56%
2021-04-02 3026  801    296   224   4879   67665   30359   437830      6,93%  +19,49%    -9,54%  -6,62%
2021-04-01 2959  790    290   280   4684   64127   31194   448795      6,95%  +18,84%    -5,60%  -3,21%
2021-03-31 2938  756    309   281   4707   73658   32089   465982      6,89%  +18,54%    -1,30%  +3,75%
2021-03-30 2868  737    319   295   5196   81434   32937   472417      6,97%  +17,92%    +3,58%  +8,29%
2021-03-29 2820  740    199    95   6154   56513   33738   478155      7,06%  +17,32%   +10,95% +12,96%
2021-03-28 2693  712    213    89   1683   28531   33869   478926      7,07%  +16,37%   +15,18% +15,42%
2021-03-27 2568  701    296   260   3056   65902   33776   478318      7,06%  +15,22%   +15,62% +17,07%
2021-03-26 2503  667    205   201   5714   78630   33561   468861      7,16%  +14,44%   +17,54% +17,86%
2021-03-25 2493  652    242   211   5579   81314   33044   463703      7,13%  +13,89%   +21,84% +21,21%
2021-03-24 2452  636    251   242   5555   80093   32512   449125      7,24%  +13,28%   +27,04% +22,26%
2021-03-23 2402  601    282   236   5997   87172   31800   436237      7,29%  +12,37%   +31,62% +22,50%
2021-03-22 2372  589    201    77   6285   57284   30409   423291      7,18%  +11,07%   +32,36% +23,09%
2021-03-21 2249  569    185    75   1590   27923   29405   414957      7,09%  +10,12%   +37,37% +22,44%
2021-03-20 2160  557    243   232   2841   56445   29212   408566      7,15%   +8,99%   +40,42% +22,16%
2021-03-19 2153  550    182   171   5197   73472   28553   397810      7,18%   +7,31%   +41,74% +21,32%
2021-03-18 2142  543    208   183   5047   66736   27121   382559      7,09%   +5,55%   +41,76% +18,72%
2021-03-17 2123  534    207   192   4843   67205   25592   367351      6,97%   +3,88%   +39,69% +15,64%
2021-03-16 2085  522    208   230   4606   74226   24161   356099      6,78%   +2,88%   +36,63% +13,78%
2021-03-15 2112  503    150    61   5281   48950   22975   343897      6,68%   +2,43%   +34,85% +11,39%
2021-03-14 2013  485    159    65   1397   21532   21405   338911      6,32%   +1,99%   +29,17% +10,00%
2021-03-13 1905  474    195   194   2182   45689   20803   334439      6,22%   +1,75%   +26,12%  +8,87%
2021-03-12 1915  468    170   172   3765   58221   20145   327897      6,14%   +1,90%   +22,28%  +7,24%
2021-03-11 1910  448    139   166   3518   51528   19131   322244      5,94%   +2,50%   +15,53%  +7,24%
2021-03-10 1943  452    154   156   3412   55953   18321   317675      5,77%   +3,60%   +10,95%  +7,64%
2021-03-09 1963  441    202   238   3420   62024   17683   312981      5,65%   +4,48%    +7,15%  +6,86%
2021-03-08 1994  436    113    62   3711   43964   17038   308730      5,52%   +5,57%    +2,35%  +6,46%
2021-03-07 1938  425    122    71    795   17060   16571   308099      5,38%   +6,94%    -1,27%  +7,33%
2021-03-06 1880  416    141   172   1524   39147   16494   307197      5,37%   +9,02%    -2,30%  +6,70%
2021-03-05 1915  433    152   163   2751   52568   16474   305746      5,39%  +11,08%    -2,75%  +7,63%
2021-03-04 1905  426    171   154   2708   46959   16559   300489      5,51%  +12,61%    -2,30%  +7,79%
2021-03-03 1900  434    152   164   2774   51259   16513   295121      5,60%  +13,02%    -2,09%  +6,29%
2021-03-02 1902  426    176   226   2775   57773   16503   292889      5,63%  +13,07%    -0,94%  +7,75%
2021-03-01 1937  413    107    52   3244   43333   16647   290009      5,74%  +12,49%    +3,15%  +8,88%
2021-02-28 1896  407    127    62    718   16158   16784   287055      5,85%  +11,39%    +7,94%  +8,47%
2021-02-27 1835  397    156   165   1504   37696   16883   287897      5,86%   +9,13%   +10,02%  +9,21%
2021-02-26 1838  393    204   126   2836   47311   16940   284083      5,96%   +6,74%   +13,53%  +7,65%
2021-02-25 1759  369    142   142   2662   41591   16949   278777      6,08%   +4,42%   +20,03%  +3,88%
2021-02-24 1749  362    150   145   2764   49027   16866   277669      6,07%   +2,41%   +23,61%  +1,28%
2021-02-23 1711  353    155   179   2919   54893   16659   271816      6,13%   +0,80%   +25,79%  -3,24%
2021-02-22 1721  348    115    37   3381   40379   16138   266361      6,06%   -0,82%   +24,11%  -8,85%
2021-02-21 1619  329     88    52    817   17000   15550   264645      5,88%   -2,05%   +21,29% -11,33%
2021-02-20 1567  316    112   162   1561   33882   15345   263616      5,82%   -2,91%   +19,79% -12,59%
2021-02-19 1607  314    125   121   2845   42005   14921   263894      5,65%   -3,60%   +15,27% -14,72%
2021-02-18 1588  314    142   163   2579   40483   14121   268355      5,26%   -4,22%    +5,49% -16,15%
2021-02-17 1610  315    141   125   2557   43174   13644   274162      4,98%   -4,65%    -0,39% -16,38%
2021-02-16 1600  311    145   177   2398   49438   13244   280919      4,71%   -5,35%    -5,11% -17,04%
2021-02-15 1639  319     84    33   2793   38663   13003   292237      4,45%   -5,68%   -10,22% -15,58%
2021-02-14 1598  307     91    50    612   15971   12820   298475      4,30%   -6,39%   -15,97% -14,00%
2021-02-13 1567  298    107   176   1137   34160   12810   301570      4,25%   -6,57%   -17,45% -13,89%
2021-02-12 1634  295    132   151   2045   46466   12944   309434      4,18%   -6,73%   -18,17% -12,91%
2021-02-11 1642  294    137   158   2102   46290   13386   320057      4,18%   -6,45%   -18,21%  -9,72%
2021-02-10 1652  303    132   161   2157   49931   13698   327858      4,18%   -6,09%   -17,29%  -7,98%
2021-02-09 1674  308    163   179   2157   60756   13957   338633      4,12%   -5,52%   -16,64%  -5,35%
2021-02-08 1698  302     72    44   2610   44901   14483   346157      4,18%   -5,58%   -14,00%  -2,38%
2021-02-07 1678  300    108    80    602   19066   15256   347081      4,40%   -5,13%    -9,62%  -1,69%
2021-02-06 1650  292    123   179   1271   42024   15517   350215      4,43%   -5,27%    -7,85%  -0,66%
2021-02-05 1737  304    144   161   2487   57089   15819   355297      4,45%   -5,35%    -5,08%  +3,33%
2021-02-04 1751  306    141   149   2414   54091   16366   354507      4,62%   -5,61%    +0,60%  +4,78%
2021-02-03 1785  310    142   143   2416   60706   16561   356271      4,65%   -5,96%    +3,21%  +8,61%
2021-02-02 1794  311    142   202   2683   68280   16744   357787      4,68%   -6,09%    +4,70% +12,06%
2021-02-01 1852  325    128    51   3383   45825   16841   354585      4,75%   -5,32%    +7,27% +11,62%
2021-01-31 1788  315     77    55    863   22200   16880   353037      4,78%   -4,71%   +10,13% +13,55%
2021-01-30 1760  315    137   175   1573   47106   16839   352525      4,78%   -3,49%   +10,59% +15,20%
2021-01-29 1810  315    119   138   3034   56299   16665   343861      4,85%   -2,11%   +10,96% +14,05%
2021-01-28 1819  323    138   159   2609   55855   16268   338324      4,81%   -0,98%   +11,74% +14,79%
2021-01-27 1850  313    121   169   2599   62222   16046   328035      4,89%   +0,13%   +11,70% +12,15%
2021-01-26 1928  322    153   173   2780   65078   15993   319277      5,01%   +0,75%   +13,93%  +7,86%
2021-01-25 1954  325     92    39   3422   44277   15700   317673      4,94%   +0,94%   +11,82%  +6,01%
2021-01-24 1923  322    106    63    822   21688   15327   310921      4,93%   +0,74%    +8,90%  +1,55%
2021-01-23 1888  327    143   171   1399   38442   15227   306003      4,98%   +0,04%    +7,16%  -2,02%
2021-01-22 1923  338    158   145   2637   50762   15019   301507      4,98%   -1,12%    +4,20%  -4,77%
2021-01-21 1941  338    148   153   2387   45566   14559   294737      4,94%   -2,23%    +1,89%  -7,62%
2021-01-20 1938  337    144   169   2546   53464   14365   292489      4,91%   -3,15%    +2,04%  -8,63%
2021-01-19 1960  361    187   196   2487   63474   14038   295998      4,74%   -4,03%    -2,36%  -7,02%
2021-01-18 1974  369    105    29   3049   37525   14040   299664      4,69%   -5,11%    -4,56%  -3,73%
2021-01-17 1892  367     79    24    722   16770   14074   306179      4,60%   -6,15%    -4,58%  -0,42%
2021-01-16 1828  352    111   169   1191   33946   14210   312327      4,55%   -7,20%    -3,42%  +3,36%
2021-01-15 1883  345    142   149   2177   43992   14414   316611      4,55%   -7,75%    -0,17% +12,07%
2021-01-14 1915  346    133   180   2193   43318   14289   319062      4,48%   -7,52%   +11,03% +28,65%
2021-01-13 1943  360    142   172   2219   56973   14078   320099      4,40%   -7,88%   +11,66% +36,69%
2021-01-12 1966  356    139   200   2489   67140   14377   318343      4,52%   -8,56%   +18,13% +50,42%
2021-01-11 2020  378     94    38   3083   44040   14711   311267      4,73%   -9,19%   +25,01% +61,30%
2021-01-10 1955  371     85    54    858   22918   14750   307458      4,80%   -9,12%   +29,44% +69,13%
2021-01-09 1927  379    137   204   1395   38230   14713   302177      4,87%   -8,66%   +32,17% +70,16%
2021-01-08 1996  377    141   156   2052   46443   14439   282524      5,11%   -8,38%   +29,25% +59,74%
2021-01-07 2018  381    156   219   1982   44355   12869   248015      5,19%   -8,99%   +14,81% +39,34%
2021-01-06 2076  404    145   217   2518   55217   12608   234171      5,38%   -9,40%   +11,86% +27,01%
2021-01-05 2130  430    149   242   2823   60064   12171   211632      5,75%   -8,61%    +4,44%  +9,71%
2021-01-04 2226  464    110    61   3122   40231   11768   192976      6,10%   -7,67%    -1,45%  -5,09%
2021-01-03 2185  468    137    60    821   17637   11395   181793      6,27%   -7,33%    -9,47% -12,07%
2021-01-02 2122  481    110    55   1121   18577   11132   177587      6,27%   -7,28%   -12,24% -14,53%
2021-01-01 2081  489    150   234    482   11934   11171   176866      6,32%   -7,60%   -13,98% -20,63%
2020-12-31 2187  494    145   226   1721   30511   11209   177990      6,30%   -8,21%   -26,74% -29,39%
2020-12-30 2333  496    159   222   2081   32678   11271   184370      6,11%   -7,97%   -30,91% -29,48%
2020-12-29 2417  498    208   209   2420   41408   11654   192894      6,04%   -8,40%   -30,24% -28,78%
2020-12-28 2440  510    150    68   2749   29048   11941   203315      5,87%   -8,71%   -30,73% -25,24%
2020-12-27 2359  491    158    63    558   13431   12587   206753      6,09%   -9,16%   -28,83% -23,69%
2020-12-26 2286  493     95    69   1160   17856   12684   207766      6,10%   -9,76%   -28,64% -23,09%
2020-12-25 2282  511    151   285    520   13058   12986   222843      5,83%   -9,69%   -27,48% -16,60%
2020-12-24 2447  514    211   240   1783   36891   15301   252064      6,07%   -9,27%   -14,96%  -4,34%
2020-12-23 2471  512    190   248   2464   41202   16313   261461      6,24%   -9,35%    -8,73%  +2,37%
2020-12-22 2557  536    219   259   2707   51829   16706   270829      6,17%   -9,65%    -6,07%  +9,94%
2020-12-21 2610  546    139    55   3395   32486   17238   271971      6,34%  -10,21%    -0,19% +13,67%
2020-12-20 2538  543    133    76    655   14444   17687   270942      6,53%  -10,53%    +5,29% +15,58%
2020-12-19 2523  541    198   286   1462   32933   17774   270134      6,58%  -10,48%    +6,71% +16,78%
2020-12-18 2616  547    201   254   2835   42279   17907   267184      6,70%  -10,96%   +10,79% +18,18%
2020-12-17 2683  562    208   220   2795   46288   17992   263492      6,83%  -11,51%   +13,80% +17,78%
2020-12-16 2707  571    201   240   2857   50570   17873   255403      7,00%  -12,07%   +15,16% +16,27%
2020-12-15 2772  594    225   290   3239   52971   17785   246342      7,22%  -12,77%   +15,71% +14,67%
2020-12-14 2888  615    125    54   3844   31457   17271   239265      7,22%  -13,33%   +12,57% +12,19%
2020-12-13 2861  617    187    78    742   13636   16798   234412      7,17%  -14,39%    +9,96% +11,52%
2020-12-12 2770  627    185   268   1595   29983   16657   231314      7,20%  -15,65%    +9,33% +10,52%
2020-12-11 2896  646    184   247   2920   38587   16163   226079      7,15%  -16,83%    +6,76%  +7,49%
2020-12-10 2961  658    207   257   2676   38199   15810   223717      7,07%  -17,83%    +3,24%  +7,66%
2020-12-09 3034  662    185   300   2769   41509   15520   219673      7,07%  -19,02%    +1,07%  +5,70%
2020-12-08 3136  677    215   341   2725   45894   15370   214818      7,15%  -19,85%    -0,34%  +3,10%
2020-12-07 3272  724    147    68   3371   26604   15343   213275      7,19%  -20,82%    -1,65%  +3,38%
2020-12-06 3210  744    151    91    601   10538   15276   210203      7,27%  -21,14%    -6,02%  +2,38%
2020-12-05 3163  753    226   334   1101   24748   15235   209293      7,28%  -21,26%    -6,44%  +1,40%
2020-12-04 3348  789    219   294   2567   36225   15140   210323      7,20%  -21,18%    -8,47%  +4,05%
2020-12-03 3417  786    196   327   2386   34155   15314   207794      7,37%  -21,42%    -9,29%  +2,44%
2020-12-02 3590  829    238   347   2619   36654   15356   207819      7,39%  -21,54%   -12,12%  +1,92%
2020-12-01 3707  854    208   469   2698   44351   15422   208364      7,40%  -21,78%   -16,60%  +2,47%
2020-11-30 4014  900    123    92   3304   23532   15601   206301      7,56%  -21,94%   -23,69%  +2,44%
2020-11-29 3989  904    149   147    560    9628   16255   205313      7,92%  -22,22%   -27,13%  +2,50%
2020-11-28 3994  946    225   427   1006   25778   16284   206413      7,89%  -22,53%   -28,50%  +1,48%
2020-11-27 4215  997    234   335   2741   33696   16541   202146      8,18%  -22,83%   -30,74%  -2,98%
2020-11-26 4376 1034    257   359   2428   34180   16882   202849      8,32%  -22,45%   -36,32%  -4,21%
2020-11-25 4570 1071    285   440   2685   37199   17474   203914      8,57%  -21,97%   -41,70%  -0,32%
2020-11-24 4783 1105    305   524   2877   42288   18492   203344      9,09%  -20,63%   -34,60%  +1,81%
2020-11-23 5076 1168    211   102   3958   22544   20444   201390     10,15%  -18,93%   -34,36%  +1,41%
2020-11-22 5025 1194    215   144    589   10728   22307   200297     11,14%  -16,87%   -34,32%  +0,40%
2020-11-21 5017 1201    261   542   1263   21511   22775   203394     11,20%  -14,54%   -33,71%  +2,22%
2020-11-20 5418 1256    323   500   3082   34399   23883   208352     11,46%  -12,17%   -31,82%  +1,70%
2020-11-19 5651 1286    363   555   3020   35245   26512   211757     12,52%  -10,27%   -26,29%  +2,58%
2020-11-18 5930 1323    358   582   3703   36629   29974   204563     14,65%   -8,03%   -19,31%  -8,72%
2020-11-17 6240 1356    380   688   4829   40334   28275   199723     14,16%   -7,11%   -36,28% -15,84%
2020-11-16 6580 1408    285   128   5821   21451   31147   198593     15,68%   -6,23%   -36,14% -21,50%
2020-11-15 6518 1439    305   212   1057   13825   33963   199508     17,02%   -4,99%   -37,10% -23,13%
2020-11-14 6505 1423    461   680   2371   26469   34355   198985     17,27%   -3,87%   -37,78% -26,41%
2020-11-13 6762 1457    526   669   5711   37804   35030   204876     17,10%   -2,33%   -40,10% -29,99%
2020-11-12 7010 1456    414   251   6482   28051   35967   206436     17,42%   +0,17%   -46,50% -35,35%
2020-11-11 6879 1463    565   638   2004   31789   37145   224107     16,57%   +3,05%   -50,25% -35,13%
2020-11-10 7058 1470    618   716   7701   39204   44373   237316     18,70%   +7,48%   -46,81% -37,32%
2020-11-09 7221 1474    443   148   8637   22366   48775   252988     19,28%  +12,99%   -47,86% -35,98%
2020-11-08 6955 1470    415   302   1449   13302   53996   259550     20,80%  +18,22%   -45,76% -37,67%
2020-11-07 6895 1464    516   761   3046   32360   55214   270410     20,42%  +23,70%   -45,75% -37,36%
2020-11-06 7224 1459    606   635   6648   39364   58476   292637     19,98%  +29,39%   -45,36% -33,60%
2020-11-05 7290 1428    577   673   7660   45722   67231   319292     21,06%  +35,74%   -39,16% -28,06%
2020-11-04 7411 1412    675   684   9232   44998   74662   345489     21,61%  +42,70%   -33,99% -23,55%
2020-11-03 7461 1353    899   669  12103   54876   83429   378586     22,04%  +50,09%   -25,90% -16,73%
2020-11-02 7233 1302    612   183  13858   28928   93540   395161     23,67%  +56,92%   -14,69% -14,38%
2020-11-01 6824 1223    578   253   2667   24162   99550   416394     23,91%  +64,43%    -5,49% -10,89%
2020-10-31 6502 1161    707   665   6308   54587  101778   431697     23,58%  +72,17%    -2,82%  -8,64%
2020-10-30 6439 1105    748   469  15403   66019  107029   440720     24,29%  +79,57%    +5,79%  -6,39%
2020-10-29 6187 1057    688   480  15091   71919  110506   443857     24,90%  +85,36%   +15,39%  -5,63%
2020-10-28 5924  994    759   476  17999   78095  113104   451918     25,03%  +88,78%   +25,82%  -1,03%
2020-10-27 5548  912    707   487  22214   71451  112592   454639     24,77%  +89,86%   +32,91%  +1,31%
2020-10-26 5268  812    545   174  19868   50161  109643   461521     23,76%  +89,89%   +40,52%  +7,34%
2020-10-25 4825  756    529   222   4895   39465  105337   467285     22,54%  +89,70%   +45,89% +11,63%
2020-10-24 4408  694    610   359  11559   63610  104731   472509     22,16%  +88,73%   +48,94% +16,88%
2020-10-23 4056  633    617   322  18880   69156  101168   470798     21,49%  +86,64%   +51,84% +20,73%
2020-10-22 3649  573    520   282  17689   79980   95766   470336     20,36%  +84,16%   +57,14% +25,42%
2020-10-21 3275  525    437   250  17487   80816   89895   456604     19,69%  +82,64%   +61,35% +27,21%
2020-10-20 2978  487    428   267  19265   78333   84712   448770     18,88%  +80,79%   +68,71% +31,83%
2020-10-19 2773  446    274    64  15562   55925   78026   429973     18,15%  +79,06%   +80,12% +31,59%
2020-10-18 2497  412    271    86   4289   44689   72202   418583     17,25%  +74,71%   +85,94% +35,19%
2020-10-17 2267  384    365   224   7996   61899   70316   404267     17,39%  +70,02%   +87,69% +36,02%
2020-10-16 2099  358    252   157  13478   68694   66630   389964     17,09%  +66,31%   +91,13% +37,38%
2020-10-15 1951  327    292   137  11818   66248   60943   375021     16,25%  +62,64%   +97,92% +37,94%
2020-10-14 1778  313    266   138  12304   72982   55713   358938     15,52%  +57,90%  +101,76% +36,24%
2020-10-13 1622  281    224   130  12579   59536   50212   340415     14,75%  +53,87%  +108,75% +33,13%
 
Absoluut aantal besmettingen per provincie, 7-daags
Disclaimer: recentste 2 dagen zijn zwaar onvolledig
Code:
Datum        ANT   WBR   BRU   HEN   LUI   LIM   LUX   NAM   OVL   VBR   WVL
2021-06-20   440   106   436   327   297   158    22    79   306   218   174
2021-06-19   482   109   472   346   306   175    24    80   323   250   186
2021-06-18   504   115   502   379   346   187    27    89   338   281   213
2021-06-17   537   129   561   419   370   215    37   101   385   327   241
2021-06-16   579   146   580   481   397   247    46   103   427   345   271
2021-06-15   680   153   658   505   442   280    59   113   466   369   295
2021-06-14   734   190   741   574   491   297    67   140   517   432   322
2021-06-13   831   213   813   648   554   317    76   154   556   461   365
2021-06-12   884   230   846   663   562   328    81   164   561   463   391
2021-06-11   936   255   879   707   584   339    83   167   590   475   416
2021-06-10  1042   294   955   772   689   378    97   177   625   512   474
2021-06-09  1208   331  1028   885   759   439   115   195   648   549   550
2021-06-08  1273   392  1111   993   827   483   120   235   739   574   617
2021-06-07  1437   406  1141  1105   880   549   139   261   794   583   730
2021-06-06  1548   424  1197  1221   975   629   165   312   854   652   813
2021-06-05  1577   436  1218  1228   987   660   172   316   889   679   830
2021-06-04  1672   450  1250  1299  1033   687   188   346   940   701   879
2021-06-03  1761   496  1266  1477  1108   696   201   383  1026   729   946
2021-06-02  1816   547  1334  1647  1188   701   231   432  1144   768   995
2021-06-01  1949   613  1373  1872  1351   775   281   444  1222   860  1063
2021-05-31  1991   656  1499  2015  1551   828   322   482  1352   974  1160
2021-05-30  1828   619  1440  1830  1326   756   299   422  1268   879  1076
2021-05-29  1879   631  1417  1870  1340   755   314   453  1297   879  1091
2021-05-28  1900   645  1517  1896  1368   769   326   471  1303   930  1105
2021-05-27  1970   636  1580  1942  1394   823   359   495  1323   988  1144
2021-05-26  1956   643  1575  1973  1397   861   353   504  1338  1032  1225
2021-05-25  2130   632  1710  1975  1410   901   368   563  1394  1077  1330
2021-05-24  2279   663  1710  2132  1374   958   400   599  1427  1098  1355
2021-05-23  2699   763  1898  2556  1724  1176   470   736  1734  1302  1620
2021-05-22  2709   749  1961  2538  1707  1178   478   710  1718  1290  1610
2021-05-21  2730   722  1925  2508  1672  1195   478   697  1727  1241  1613
2021-05-20  2692   746  1895  2508  1702  1174   484   757  1840  1231  1614
2021-05-19  2561   651  1781  2217  1517  1107   457   699  1670  1121  1445
2021-05-18  2469   643  1647  2241  1509  1088   455   697  1674  1096  1370
2021-05-17  2443   630  1610  2207  1475  1075   426   720  1703  1037  1326
2021-05-16  2432   633  1526  2133  1444  1030   438   725  1690  1009  1353
2021-05-15  2454   631  1529  2140  1439  1055   432   747  1699  1039  1368
2021-05-14  2546   661  1519  2269  1465  1071   453   780  1722  1057  1421
2021-05-13  2666   641  1547  2395  1488  1242   461   807  1767  1145  1502
2021-05-12  3009   736  1782  2763  1782  1462   537   979  2085  1286  1740
2021-05-11  3055   710  1895  2844  1811  1644   560  1073  2204  1318  1872
2021-05-10  3132   683  1998  2851  1894  1729   577  1130  2271  1391  1942
2021-05-09  3217   668  2136  2996  2066  1831   571  1181  2437  1455  1979
2021-05-08  3241   664  2174  3010  2087  1866   560  1185  2499  1484  2031
2021-05-07  3115   636  2187  2875  2010  1892   523  1196  2502  1493  1973
2021-05-06  3110   666  2260  2873  1990  1882   547  1227  2547  1454  2006
2021-05-05  3073   639  2245  2831  1975  1904   526  1215  2553  1502  1971
2021-05-04  3135   656  2225  2765  1943  1884   483  1196  2488  1566  1905
2021-05-03  3095   677  2266  2868  1873  1884   500  1209  2488  1582  1945
2021-05-02  3024   710  2259  2872  1761  1864   524  1240  2517  1607  1946
2021-05-01  2995   722  2268  2856  1746  1877   556  1262  2504  1615  1911
2021-04-30  3024   735  2317  2986  1833  1894   588  1302  2550  1645  2005
2021-04-29  3049   723  2392  2976  1833  1919   599  1322  2537  1663  1999
2021-04-28  3101   738  2474  3069  1891  1878   644  1394  2574  1654  2014
2021-04-27  3149   734  2566  3260  1895  1938   678  1418  2684  1644  2078
2021-04-26  3272   743  2706  3363  1947  2016   676  1425  2796  1642  2136
2021-04-25  3394   770  2929  3478  2085  2112   720  1472  3013  1763  2149
2021-04-24  3440   779  3023  3538  2094  2094   708  1485  3017  1746  2123
2021-04-23  3526   811  3163  3582  2177  2115   730  1502  3048  1775  2046
2021-04-22  3570   800  3255  3634  2236  2185   729  1495  3149  1800  2024
2021-04-21  3557   797  3226  3661  2199  2196   729  1482  3210  1794  2046
2021-04-20  3459   812  3264  3534  2207  2145   764  1488  3237  1744  2073
2021-04-19  3374   825  3118  3452  2306  2135   816  1530  3228  1704  2062
2021-04-18  3254   807  2971  3414  2228  2136   809  1492  3104  1563  2046
2021-04-17  3253   836  2862  3401  2221  2159   829  1474  3141  1561  2088
2021-04-16  3234   831  2755  3367  2192  2157   853  1510  3269  1548  2146
2021-04-15  3257   879  2744  3536  2230  2104   921  1561  3379  1560  2167
2021-04-14  3291   913  2870  3594  2255  2136   992  1565  3518  1618  2219
2021-04-13  3363   932  2877  3753  2323  2179  1052  1647  3595  1688  2356
2021-04-12  3544   966  2997  3813  2279  2197  1054  1738  3819  1837  2440
2021-04-11  3248   843  2761  3302  1864  1883   952  1546  3363  1662  2169
2021-04-10  3226   843  2798  3313  1872  1854   998  1577  3391  1706  2195
2021-04-09  3223   875  2965  3417  1896  1850  1002  1591  3352  1742  2202
2021-04-08  3289   901  3022  3372  1866  1902  1066  1656  3389  1789  2233
2021-04-07  3280   935  3092  3389  1912  1917  1053  1746  3414  1765  2199
2021-04-06  3281   964  3132  3401  1904  1870  1037  1765  3467  1770  2117
2021-04-05  3188  1017  3144  3486  1850  1884  1101  1832  3388  1755  2057
2021-04-04  3716  1178  3551  4112  2352  2203  1219  2179  4096  2108  2485
2021-04-03  3793  1175  3602  4094  2339  2295  1187  2196  4117  2121  2470
2021-04-02  3875  1180  3574  4201  2313  2272  1191  2234  4165  2162  2557
2021-04-01  3934  1217  3770  4310  2401  2258  1143  2315  4309  2232  2698
2021-03-31  4096  1258  3875  4479  2340  2299  1157  2454  4351  2355  2829
2021-03-30  4217  1276  4074  4526  2300  2278  1138  2470  4573  2492  2987
2021-03-29  4316  1248  4285  4531  2317  2230  1108  2573  4760  2578  3162
2021-03-28  4366  1288  4369  4487  2181  2252  1145  2563  4783  2567  3249
2021-03-27  4364  1298  4328  4542  2184  2201  1124  2549  4750  2567  3265
2021-03-26  4381  1302  4272  4431  2130  2230  1099  2615  4736  2505  3261
2021-03-25  4382  1316  4108  4345  1960  2181  1055  2612  4722  2494  3259
2021-03-24  4293  1291  4071  4180  1935  2101   985  2535  4755  2471  3301
2021-03-23  4283  1256  3929  4106  1828  2008  1002  2492  4652  2420  3224
2021-03-22  4175  1223  3824  3946  1724  1909   945  2256  4500  2288  3054
2021-03-21  4030  1146  3738  3872  1579  1802   873  2220  4442  2249  2879
2021-03-20  3990  1134  3741  3854  1565  1738   856  2174  4505  2209  2868
2021-03-19  3877  1078  3728  3780  1537  1692   830  2020  4435  2213  2798
2021-03-18  3717   969  3620  3636  1449  1579   790  1864  4184  2114  2666
2021-03-17  3574   896  3421  3499  1339  1468   765  1672  3972  2004  2465
2021-03-16  3317   826  3310  3294  1295  1412   686  1583  3840  1835  2270
2021-03-15  3168   786  3116  3143  1253  1358   638  1487  3583  1771  2163
2021-03-14  2967   713  2958  2911  1252  1239   577  1347  3276  1633  2062
2021-03-13  2867   655  2846  2860  1249  1222   558  1336  3155  1585  2012
2021-03-12  2806   634  2700  2746  1207  1169   526  1298  3089  1546  1969
2021-03-11  2684   600  2555  2580  1165  1105   476  1248  2924  1452  1874
2021-03-10  2572   568  2401  2464  1073  1072   459  1187  2792  1409  1846
2021-03-09  2541   580  2299  2333  1026  1081   423  1141  2588  1398  1814
2021-03-08  2443   538  2203  2216   946  1007   415  1103  2549  1381  1790
2021-03-07  2369   548  2142  2213   887   973   410  1027  2488  1357  1710
2021-03-06  2337   564  2172  2177   883   939   400  1009  2481  1361  1722
2021-03-05  2312   595  2257  2172   893   927   402   968  2461  1357  1686
2021-03-04  2271   633  2317  2204   894   910   400   897  2490  1372  1660
2021-03-03  2259   671  2342  2174   923   886   391   876  2490  1363  1639
2021-03-02  2274   671  2305  2211   940   822   409   825  2552  1373  1622
2021-03-01  2305   697  2283  2227   976   847   427   788  2623  1363  1627
2021-02-28  2351   738  2267  2140   980   826   459   802  2677  1395  1670
2021-02-27  2392   755  2237  2163   985   839   487   813  2676  1389  1673
2021-02-26  2395   762  2166  2127  1010   840   506   820  2745  1409  1704
2021-02-25  2424   757  2090  2003  1044   857   552   831  2776  1499  1724
2021-02-24  2373   705  2054  1893  1086   862   565   844  2826  1520  1750
2021-02-23  2310   700  1995  1794  1062   902   563   834  2801  1510  1788
2021-02-22  2207   687  1947  1659  1014   907   556   790  2717  1473  1777
2021-02-21  2117   631  1831  1611   959   924   523   761  2650  1444  1718
2021-02-20  2067   599  1799  1583   964   903   516   738  2665  1429  1702
2021-02-19  2013   552  1760  1537   922   902   524   726  2545  1383  1665
2021-02-18  1901   504  1667  1458   865   891   461   669  2469  1229  1661
2021-02-17  1870   526  1581  1442   835   859   431   615  2332  1162  1641
2021-02-16  1825   511  1544  1415   843   822   447   588  2224  1116  1559
2021-02-15  1817   493  1582  1440   856   783   419   565  2128  1102  1492
2021-02-14  1758   490  1535  1462   888   772   421   544  2040  1028  1530
2021-02-13  1756   500  1537  1464   885   795   418   554  1989  1022  1533
2021-02-12  1764   525  1515  1527   901   789   417   548  2018  1020  1571
2021-02-11  1835   535  1561  1615   945   817   436   598  2021  1067  1589
2021-02-10  1890   535  1611  1666   954   876   444   620  2035  1093  1607
2021-02-09  1891   558  1608  1720   945   921   411   648  2082  1124  1695
2021-02-08  1865   597  1559  1783   992  1012   405   704  2161  1256  1761
2021-02-07  2015   661  1656  1921  1062  1065   417   699  2224  1331  1840
2021-02-06  2045   676  1662  1974  1067  1121   416   701  2263  1348  1881
2021-02-05  2095   692  1718  1973  1076  1192   426   723  2273  1391  1902
2021-02-04  2167   747  1744  2025  1174  1300   447   679  2307  1443  1959
2021-02-03  2180   760  1702  2038  1205  1434   458   648  2290  1476  1994
2021-02-02  2237   760  1654  2066  1276  1488   470   607  2274  1500  2041
2021-02-01  2350   775  1569  2130  1257  1554   477   594  2264  1445  2073
2021-01-31  2345   754  1488  2137  1240  1637   471   574  2236  1493  2133
2021-01-30  2358   740  1488  2093  1229  1633   481   572  2205  1521  2131
2021-01-29  2361   714  1454  2065  1234  1617   467   540  2215  1486  2120
2021-01-28  2331   655  1424  2014  1146  1629   431   527  2167  1458  2100
2021-01-27  2304   629  1412  1983  1118  1582   406   516  2209  1401  2099
2021-01-26  2314   607  1417  1906  1098  1642   378   515  2264  1354  2091
2021-01-25  2295   545  1480  1826  1090  1588   357   476  2231  1318  2079
2021-01-24  2297   524  1491  1663  1079  1509   362   470  2212  1239  2076
2021-01-23  2291   509  1535  1693  1085  1465   338   467  2215  1205  2031
2021-01-22  2288   508  1481  1669  1061  1439   310   483  2172  1183  2018
2021-01-21  2200   495  1417  1623  1037  1387   291   457  2128  1119  1972
2021-01-20  2153   475  1396  1584  1045  1330   278   447  2122  1157  1916
2021-01-19  2135   447  1440  1585   983  1200   276   438  2046  1152  1859
2021-01-18  2145   479  1461  1531  1004  1168   285   435  1988  1109  1902
2021-01-17  2098   480  1514  1581   990  1151   317   460  1986  1083  1792
2021-01-16  2094   500  1551  1550   997  1169   324   455  1979  1096  1835
2021-01-15  2090   500  1698  1535  1007  1164   342   447  1986  1114  1848
2021-01-14  2093   504  1765  1499   996  1081   352   440  1962  1124  1813
2021-01-13  2072   503  1835  1490   989  1021   350   462  1869  1073  1786
2021-01-12  2038   546  1889  1491  1039  1043   388   502  1884  1111  1803
2021-01-11  2043   538  2022  1548  1052  1039   441   563  1971  1146  1747
2021-01-10  2107   504  1939  1555  1108  1035   392   565  2018  1197  1826
2021-01-09  2066   528  1947  1540  1136  1015   398   576  2041  1190  1824
2021-01-08  2078   522  1778  1525  1138  1042   379   565  2042  1162  1798
2021-01-07  1861   476  1555  1334   991   945   367   519  1817  1019  1634
2021-01-06  1873   467  1424  1328   974   932   386   501  1796   984  1615
2021-01-05  1892   414  1291  1317  1007   888   365   460  1756   937  1574
2021-01-04  1922   407  1080  1265  1003   865   319   435  1733   926  1575
2021-01-03  1857   404  1017  1171   939   910   338   426  1746   831  1511
2021-01-02  1832   366   879  1166   911   943   337   426  1746   806  1477
2021-01-01  1852   350   873  1141   903   921   346   429  1771   801  1540
2020-12-31  1871   325   863  1144   899   929   332   425  1813   810  1553
2020-12-30  1888   317   856  1156   874   963   320   449  1860   806  1537
2020-12-29  2008   335   852  1198   843   990   347   483  1938   825  1584
2020-12-28  2017   314   877  1247   854  1007   354   530  2039   825  1631
2020-12-27  2174   343   894  1471   944  1001   346   569  2020   868  1731
2020-12-26  2218   346   904  1469   943   982   342   565  2037   877  1778
2020-12-25  2205   363   956  1598   982   994   330   598  2064   893  1781
2020-12-24  2519   430  1135  1984  1191  1141   373   729  2404  1056  2076
2020-12-23  2757   462  1212  2073  1272  1170   416   742  2578  1095  2260
2020-12-22  2847   472  1262  2139  1294  1172   425   806  2585  1089  2340
2020-12-21  2961   488  1302  2161  1332  1212   457   810  2630  1155  2464
2020-12-20  3106   483  1303  2103  1297  1193   497   839  2834  1201  2579
2020-12-19  3147   476  1296  2142  1302  1195   497   848  2840  1210  2567
2020-12-18  3163   450  1239  2187  1271  1187   502   849  2928  1254  2632
2020-12-17  3262   477  1205  2151  1265  1193   524   845  2915  1240  2664
2020-12-16  3153   467  1188  2190  1245  1168   509   853  2894  1278  2659
2020-12-15  3088   462  1170  2230  1232  1173   525   809  2938  1278  2616
2020-12-14  2943   458  1083  2304  1187  1125   526   781  2892  1237  2441
2020-12-13  2777   447  1076  2318  1197  1137   508   750  2698  1217  2380
2020-12-12  2724   446  1066  2288  1193  1120   515   740  2664  1247  2365
2020-12-11  2658   452  1075  2203  1169  1092   531   710  2538  1212  2240
2020-12-10  2514   429  1054  2184  1147  1057   526   671  2490  1281  2197
2020-12-09  2430   423  1031  2131  1147  1065   556   666  2405  1297  2129
2020-12-08  2377   419  1038  2075  1181  1031   548   655  2382  1333  2088
2020-12-07  2330   404  1132  2092  1171  1010   550   631  2344  1312  2150
2020-12-06  2371   433  1166  2032  1200   982   574   614  2316  1350  2012
2020-12-05  2361   449  1183  2041  1193   975   579   608  2291  1308  2019
2020-12-04  2338   458  1174  2023  1193   969   593   624  2240  1284  2013
2020-12-03  2348   443  1208  2056  1215  1030   623   657  2235  1291  1964
2020-12-02  2326   437  1294  2100  1282  1021   591   655  2265  1252  1895
2020-12-01  2286   441  1283  2167  1341  1038   564   657  2261  1228  1898
2020-11-30  2325   458  1320  2157  1433  1034   577   722  2249  1241  1822
2020-11-29  2335   472  1447  2326  1567  1075   569   789  2273  1269  1875
2020-11-28  2322   464  1447  2335  1582  1069   562   813  2324  1273  1830
2020-11-27  2348   454  1461  2429  1635  1064   556   820  2389  1290  1827
2020-11-26  2417   486  1584  2482  1781   994   522   871  2400  1235  1827
2020-11-25  2505   522  1640  2654  1842  1009   564   903  2392  1265  1898
2020-11-24  2589   542  1869  2896  1948  1027   573   955  2604  1288  1931
2020-11-23  2826   618  2013  3510  2272  1082   629  1030  2807  1305  2050
2020-11-22  3014   693  2171  3814  2583  1160   704  1111  3074  1409  2212
2020-11-21  3159   693  2199  3969  2612  1182   713  1095  3071  1412  2286
2020-11-20  3178   818  2299  4186  2792  1249   779  1176  3177  1454  2379
2020-11-19  3387   963  2476  4858  3234  1313   845  1268  3612  1572  2561
2020-11-18  3677  1108  2740  5546  3790  1425   984  1469  4028  1841  2878
2020-11-17  3448  1061  2488  5331  3576  1376   955  1466  3671  1721  2710
2020-11-16  3609  1138  2765  5855  4096  1495  1070  1730  3960  1964  2963
2020-11-15  3843  1284  3062  6467  4492  1528  1153  2000  4233  2133  3240
2020-11-14  3810  1306  3070  6580  4525  1532  1169  2068  4295  2178  3295
2020-11-13  4014  1281  3175  6611  4666  1531  1163  2136  4320  2245  3313
2020-11-12  4118  1252  3284  6706  4999  1546  1288  2224  4255  2290  3362
2020-11-11  4190  1278  3474  7270  5242  1510  1223  2373  4189  2313  3446
2020-11-10  4713  1497  4189  8894  6575  1673  1457  2837  4950  2833  4008
2020-11-09  5105  1686  4650 10164  7578  1688  1577  3114  5055  3036  4312
2020-11-08  5540  1859  5330 10621  8872  1868  1721  3370  5582  3470  4847
2020-11-07  5656  1903  5435 11019  8964  1901  1770  3455  5717  3534  4933
2020-11-06  5786  1970  5783 12007  9637  2007  1814  3632  5891  3706  5291
2020-11-05  6436  2364  6753 14061 11068  2242  2058  4708  6438  4291  5872
2020-11-04  6969  2603  7586 15495 12928  2453  2376  4852  7244  4753  6364
2020-11-03  7763  2911  8722 17245 15126  2668  2590  5341  7781  5215  6936
2020-11-02  8515  3514 10086 18360 17251  2905  2833  6584  8631  6149  7492
2020-11-01  9344  3688 10818 19077 18404  3023  3035  6529  9439  6888  8068
2020-10-31  9498  3769 10987 19690 19020  3090  3067  6606  9609  6996  8210
2020-10-30  9767  4154 11542 20466 20398  3170  3236  7310 10045  7348  8326
2020-10-29 10172  4285 12560 20577 21615  3198  3293  6637 10444  7789  8608
2020-10-28 10425  4580 13646 20447 21600  3238  3275  7099 10508  8246  8648
2020-10-27 10415  4832 13902 19889 20946  3239  3333  6978 10574  8528  8594
2020-10-26 10240  4963 14341 19201 19868  3222  3197  6293 10216  8594  8092
2020-10-25  9762  4855 14598 18582 18642  3142  3022  6243  9471  8328  7355
2020-10-24  9704  4987 14501 18083 18674  3187  3016  6337  9351  8344  7204
2020-10-23  9574  4725 14198 17402 18054  3145  2858  6033  8862  8159  6857
2020-10-22  8930  4708 13923 16089 16755  2974  2667  6065  8150  7992  6253
2020-10-21  8484  4445 13030 15182 16182  2800  2489  5539  7394  7458  5760
2020-10-20  8110  4262 12673 14034 15517  2661  2275  5361  6500  7067  5164
2020-10-19  7398  3790 11712 12922 14990  2412  2069  4849  5737  6452  4751
2020-10-18  6672  3562 10650 12530 14253  2116  1922  4684  4880  5876  4160
2020-10-17  6524  3400 10666 12149 13833  1989  1902  4507  4650  5781  4028
2020-10-16  6285  3385 10249 11239 12993  1843  1834  4096  4421  5578  3856
2020-10-15  5931  3116  9316 10454 11681  1706  1720  3827  3889  5021  3437
2020-10-14  5525  2950  8775  9180 10375  1562  1693  3669  3566  4674  2955
2020-10-13  4973  2698  8139  8270  9076  1323  1555  3329  3237  4281  2601
 
positiviteitsratio per provincie (7D)
Disclaimer: recentste 2 dagen zijn zwaar onvolledig
Code:
Datum        ANT   WBR    BRU    HEN    LUI    LIM    LUX    NAM    OVL    VBR    WVL
2021-06-20   1,12%  1,09%  1,13%  1,46%  1,39%  1,01%  0,52%  1,00%  0,96%  0,84%  0,69%
2021-06-19   1,12%  1,06%  1,14%  1,46%  1,38%  1,02%  0,52%  0,96%  0,96%  0,90%  0,69%
2021-06-18   1,17%  1,08%  1,21%  1,58%  1,53%  1,07%  0,58%  1,10%  1,00%  1,00%  0,78%
2021-06-17   1,24%  1,22%  1,39%  1,75%  1,66%  1,22%  0,80%  1,23%  1,13%  1,18%  0,88%
2021-06-16   1,31%  1,40%  1,47%  1,97%  1,81%  1,37%  0,96%  1,28%  1,25%  1,25%  0,99%
2021-06-15   1,52%  1,47%  1,67%  2,07%  1,98%  1,54%  1,19%  1,39%  1,37%  1,33%  1,07%
2021-06-14   1,64%  1,79%  1,89%  2,30%  2,18%  1,58%  1,31%  1,70%  1,50%  1,55%  1,14%
2021-06-13   1,83%  2,00%  2,15%  2,62%  2,45%  1,68%  1,46%  1,83%  1,61%  1,65%  1,29%
2021-06-12   1,94%  2,12%  2,23%  2,64%  2,50%  1,74%  1,56%  1,95%  1,61%  1,67%  1,37%
2021-06-11   2,00%  2,19%  2,27%  2,79%  2,63%  1,73%  1,52%  1,98%  1,70%  1,70%  1,45%
2021-06-10   2,19%  2,43%  2,44%  2,90%  2,96%  1,90%  1,68%  2,04%  1,79%  1,82%  1,62%
2021-06-09   2,50%  2,64%  2,56%  3,15%  3,22%  2,19%  1,89%  2,18%  1,83%  1,93%  1,82%
2021-06-08   2,58%  2,96%  2,74%  3,45%  3,41%  2,33%  1,91%  2,48%  2,07%  1,99%  2,01%
2021-06-07   2,88%  3,02%  2,76%  3,75%  3,56%  2,62%  2,16%  2,68%  2,17%  2,00%  2,34%
2021-06-06   3,07%  3,07%  2,82%  4,09%  3,89%  2,94%  2,35%  3,11%  2,31%  2,14%  2,54%
2021-06-05   3,12%  3,12%  2,84%  4,09%  3,92%  3,09%  2,47%  3,12%  2,39%  2,22%  2,57%
2021-06-04   3,35%  3,37%  2,98%  4,22%  4,03%  3,29%  2,77%  3,36%  2,52%  2,30%  2,67%
2021-06-03   3,51%  3,80%  2,98%  4,73%  4,19%  3,27%  2,94%  3,72%  2,68%  2,38%  2,81%
2021-06-02   3,59%  3,99%  3,12%  5,22%  4,44%  3,23%  3,20%  4,15%  2,93%  2,45%  2,94%
2021-06-01   3,71%  4,34%  3,11%  5,61%  4,87%  3,45%  3,78%  4,15%  2,99%  2,63%  3,00%
2021-05-31   3,83%  4,85%  3,48%  6,22%  5,56%  3,60%  4,27%  4,36%  3,38%  3,01%  3,23%
2021-05-30   3,70%  5,02%  3,57%  6,14%  5,38%  3,57%  4,36%  4,26%  3,43%  3,01%  3,22%
2021-05-29   3,79%  5,13%  3,49%  6,27%  5,39%  3,53%  4,46%  4,49%  3,57%  2,97%  3,29%
2021-05-28   3,85%  5,25%  3,64%  6,32%  5,43%  3,62%  4,52%  4,61%  3,58%  3,12%  3,34%
2021-05-27   3,99%  4,92%  3,76%  6,49%  5,57%  3,85%  4,85%  4,75%  3,64%  3,27%  3,48%
2021-05-26   3,86%  4,99%  3,71%  6,57%  5,51%  3,93%  4,81%  4,69%  3,68%  3,40%  3,63%
2021-05-25   4,09%  5,03%  4,10%  6,46%  5,68%  4,08%  4,77%  4,90%  3,83%  3,62%  3,95%
2021-05-24   4,06%  4,79%  3,80%  6,40%  5,34%  4,06%  4,99%  5,06%  3,66%  3,46%  3,81%
2021-05-23   4,66%  5,31%  4,18%  7,19%  6,07%  4,63%  5,51%  5,83%  4,20%  3,91%  4,34%
2021-05-22   4,69%  5,19%  4,37%  7,19%  5,99%  4,69%  5,49%  5,64%  4,15%  3,92%  4,32%
2021-05-21   4,77%  5,07%  4,40%  7,16%  6,00%  4,70%  5,53%  5,51%  4,18%  3,81%  4,29%
2021-05-20   4,91%  5,63%  4,64%  7,55%  6,24%  4,76%  5,59%  6,04%  4,61%  4,02%  4,37%
2021-05-19   4,96%  5,48%  4,71%  7,40%  6,23%  4,89%  5,77%  6,30%  4,53%  4,01%  4,30%
2021-05-18   5,11%  5,48%  4,32%  7,79%  6,11%  4,94%  5,90%  6,57%  4,64%  4,03%  4,11%
2021-05-17   5,20%  5,49%  4,40%  7,74%  6,14%  5,18%  5,45%  6,57%  4,83%  3,88%  4,02%
2021-05-16   5,16%  5,38%  4,11%  7,37%  5,84%  4,94%  5,73%  6,21%  4,64%  3,67%  4,11%
2021-05-15   5,22%  5,40%  4,08%  7,37%  5,87%  4,93%  5,66%  6,40%  4,58%  3,73%  4,05%
2021-05-14   5,17%  5,59%  4,01%  7,79%  5,82%  4,91%  5,79%  6,47%  4,48%  3,72%  4,14%
2021-05-13   5,03%  5,07%  3,79%  7,62%  5,69%  5,20%  5,66%  6,09%  4,32%  3,63%  4,15%
2021-05-12   5,29%  5,40%  4,04%  7,97%  5,91%  5,42%  5,98%  6,36%  4,60%  3,71%  4,36%
2021-05-11   5,25%  5,26%  4,44%  8,24%  6,07%  5,83%  6,37%  6,83%  4,70%  3,73%  4,67%
2021-05-10   5,39%  5,26%  4,79%  8,29%  6,28%  6,04%  6,79%  7,27%  4,71%  3,95%  4,82%
2021-05-09   5,44%  5,20%  5,11%  8,68%  6,77%  6,30%  6,64%  7,57%  5,03%  4,11%  4,76%
2021-05-08   5,48%  5,28%  5,24%  8,77%  6,82%  6,40%  6,60%  7,53%  5,21%  4,18%  4,98%
2021-05-07   5,37%  5,10%  5,40%  8,46%  6,89%  6,49%  6,33%  7,69%  5,30%  4,26%  4,95%
2021-05-06   5,43%  5,51%  5,72%  8,59%  7,05%  6,56%  6,89%  8,28%  5,41%  4,29%  5,05%
2021-05-05   5,58%  5,34%  5,80%  8,70%  7,36%  6,84%  6,74%  8,34%  5,57%  4,53%  5,04%
2021-05-04   5,76%  5,63%  5,89%  8,49%  7,53%  6,79%  6,23%  8,43%  5,56%  4,84%  4,95%
2021-05-03   5,85%  5,96%  5,98%  8,97%  7,64%  6,87%  6,50%  8,74%  5,63%  5,01%  5,21%
2021-05-02   5,77%  6,24%  6,03%  9,05%  7,40%  6,76%  6,79%  9,16%  5,68%  5,12%  5,20%
2021-05-01   5,73%  6,32%  6,05%  8,91%  7,38%  6,77%  7,20%  9,36%  5,64%  5,21%  5,11%
2021-04-30   5,85%  6,42%  5,97%  9,29%  7,37%  6,95%  7,59%  9,40%  5,72%  5,34%  5,41%
2021-04-29   6,02%  6,49%  6,25%  9,36%  7,43%  7,19%  7,75%  9,59%  5,76%  5,56%  5,54%
2021-04-28   6,22%  7,00%  6,72%  9,69%  7,93%  6,92%  8,54% 10,80%  5,93%  5,67%  5,73%
2021-04-27   6,46%  7,09%  6,92% 10,52%  8,06%  7,34%  8,92% 11,33%  6,29%  5,74%  5,96%
2021-04-26   6,77%  7,06%  7,33% 10,82%  8,20%  7,74%  8,87% 11,56%  6,60%  5,72%  6,16%
2021-04-25   7,12%  7,38%  7,78% 11,32%  8,97%  8,30%  9,49% 11,84%  7,25%  6,26%  6,40%
2021-04-24   7,23%  7,46%  8,01% 11,59%  9,01%  8,38%  9,26% 11,98%  7,23%  6,19%  6,40%
2021-04-23   7,41%  7,98%  8,40% 11,75%  9,47%  8,52%  9,63% 12,72%  7,41%  6,33%  6,23%
2021-04-22   7,71%  8,04%  8,80% 12,03% 10,37%  8,93%  9,51% 12,87%  7,84%  6,59%  6,36%
2021-04-21   7,96%  8,14%  8,92% 12,53% 10,27%  9,36%  9,54% 12,63%  8,02%  6,71%  6,56%
2021-04-20   7,93%  8,53%  9,22% 12,37% 10,39%  9,42% 10,00% 13,13%  8,18%  6,70%  6,75%
2021-04-19   7,90%  8,78%  8,71% 12,40% 11,10%  9,59% 10,94% 13,19%  8,35%  6,77%  6,78%
2021-04-18   7,74%  8,82%  8,41% 12,29% 10,88%  9,72% 10,46% 12,72%  8,13%  6,33%  6,70%
2021-04-17   7,61%  9,23%  8,36% 12,14% 10,94%  9,83% 10,56% 12,74%  8,23%  6,38%  6,77%
2021-04-16   7,80%  9,07%  8,19% 12,10% 10,67%  9,64% 10,55% 12,64%  8,52%  6,28%  6,88%
2021-04-15   7,77%  9,13%  8,21% 12,37% 10,72%  9,48% 11,36% 12,71%  8,60%  6,22%  6,69%
2021-04-14   7,62%  9,31%  8,39% 11,92% 10,73%  9,54% 11,60% 12,37%  8,77%  6,24%  6,63%
2021-04-13   7,43%  9,08%  7,94% 11,96% 10,59%  9,28% 11,28% 11,84%  8,37%  6,08%  6,76%
2021-04-12   7,87%  9,61%  8,66% 12,82% 10,44%  9,19% 10,88% 12,73%  9,10%  6,69%  7,10%
2021-04-11   7,54%  8,86%  8,45% 11,87%  9,64%  8,58% 10,65% 12,78%  8,36%  6,39%  6,85%
2021-04-10   7,53%  8,43%  8,31% 11,81%  9,41%  8,57% 11,19% 12,07%  8,23%  6,47%  6,91%
2021-04-09   7,12%  8,21%  8,52% 11,54%  9,60%  8,38% 11,10% 11,81%  7,75%  6,41%  6,81%
2021-04-08   6,82%  7,83%  8,01% 11,04%  8,73%  8,01% 10,98% 11,41%  7,33%  6,20%  6,63%
2021-04-07   6,35%  7,81%  8,05% 10,84%  8,66%  7,70% 10,44% 10,97%  6,97%  5,93%  6,26%
2021-04-06   6,18%  7,38%  7,78% 10,11%  8,40%  7,17% 10,30% 10,60%  6,86%  5,73%  5,85%
2021-04-05   5,52%  7,00%  7,24%  9,17%  7,57%  6,76% 10,16%  9,93%  6,00%  5,14%  5,16%
2021-04-04   5,93%  7,45%  7,55% 10,02%  8,54%  7,19% 10,31% 10,45%  6,73%  5,62%  5,66%
2021-04-03   5,92%  7,40%  7,63%  9,85%  8,63%  7,35%  9,97% 10,62%  6,64%  5,59%  5,51%
2021-04-02   5,74%  7,20%  7,21%  9,62%  8,32%  6,97%  9,39% 10,16%  6,46%  5,48%  5,39%
2021-04-01   5,64%  7,62%  7,52%  9,64%  8,68%  6,55%  9,14% 10,15%  6,49%  5,46%  5,44%
2021-03-31   5,62%  7,41%  7,27%  9,58%  8,34%  6,54%  9,12% 10,28%  6,35%  5,47%  5,55%
2021-03-30   5,56%  7,64%  7,65%  9,66%  8,20%  6,46%  9,06% 10,15%  6,53%  5,70%  5,65%
2021-03-29   5,51%  7,73%  8,08%  9,62%  8,14%  6,24%  9,10% 10,39%  6,71%  5,85%  5,76%
2021-03-28   5,53%  8,00%  8,27%  9,47%  7,75%  6,25%  9,20% 10,65%  6,74%  5,72%  5,93%
2021-03-27   5,50%  8,15%  8,34%  9,50%  7,75%  6,09%  9,15% 10,52%  6,76%  5,73%  5,95%
2021-03-26   5,61%  8,30%  8,54%  9,53%  7,70%  6,31%  9,60% 11,02%  6,82%  5,62%  5,98%
2021-03-25   5,65%  8,44%  8,25%  9,34%  7,20%  6,47%  9,36% 11,33%  6,88%  5,66%  5,96%
2021-03-24   5,73%  8,81%  8,62%  9,32%  7,32%  6,39%  9,05% 11,85%  7,07%  5,74%  6,07%
2021-03-23   5,81%  8,84%  8,64%  9,42%  7,16%  6,46%  9,68% 12,19%  7,09%  5,78%  6,06%
2021-03-22   5,79%  8,78%  8,48%  9,36%  7,11%  6,27%  9,26% 12,00%  7,10%  5,57%  6,00%
2021-03-21   5,71%  8,54%  8,49%  9,41%  6,58%  6,06%  8,95% 12,24%  7,09%  5,65%  5,66%
2021-03-20   5,78%  8,63%  8,56%  9,65%  6,58%  5,94%  8,90% 12,34%  7,28%  5,60%  5,68%
2021-03-19   5,86%  8,75%  8,67%  9,70%  6,67%  6,00%  8,53% 12,06%  7,22%  5,78%  5,70%
2021-03-18   5,82%  8,19%  8,74%  9,83%  6,45%  5,89%  8,41% 11,69%  7,12%  5,72%  5,65%
2021-03-17   5,86%  7,86%  8,52%  9,97%  6,07%  5,73%  8,49% 11,08%  6,99%  5,68%  5,43%
2021-03-16   5,69%  7,65%  8,43%  9,79%  5,99%  5,56%  7,88% 11,35%  6,88%  5,30%  5,17%
2021-03-15   5,62%  7,71%  8,47%  9,80%  6,02%  5,66%  7,53% 10,87%  6,48%  5,37%  5,01%
2021-03-14   5,39%  6,91%  8,03%  9,17%  6,06%  5,20%  7,16% 10,12%  6,07%  5,00%  4,88%
2021-03-13   5,30%  6,48%  7,86%  9,10%  6,07%  5,22%  6,91% 10,30%  5,90%  4,96%  4,79%
2021-03-12   5,23%  6,35%  7,68%  9,06%  5,88%  5,01%  6,84% 10,22%  5,98%  4,93%  4,77%
2021-03-11   5,15%  5,93%  7,44%  8,82%  5,84%  4,79%  6,52% 10,08%  5,69%  4,67%  4,60%
2021-03-10   4,99%  5,58%  7,02%  8,37%  5,44%  4,70%  6,48%  9,97%  5,62%  4,61%  4,59%
2021-03-09   5,05%  5,73%  6,82%  8,03%  5,25%  4,86%  5,97% 10,00%  5,29%  4,63%  4,53%
2021-03-08   5,07%  5,16%  6,38%  7,65%  4,91%  4,71%  5,89%  9,81%  5,30%  4,55%  4,63%
2021-03-07   4,89%  5,35%  6,32%  7,77%  4,65%  4,65%  5,81%  9,15%  5,07%  4,49%  4,38%
2021-03-06   4,92%  5,41%  6,35%  7,70%  4,62%  4,47%  5,76%  9,06%  5,06%  4,48%  4,44%
2021-03-05   4,88%  5,67%  6,53%  7,74%  4,61%  4,44%  5,81%  9,24%  5,08%  4,48%  4,40%
2021-03-04   4,95%  6,00%  6,80%  7,77%  4,66%  4,54%  5,77%  9,09%  5,25%  4,66%  4,35%
2021-03-03   5,02%  6,52%  7,10%  8,03%  4,96%  4,54%  5,83%  9,06%  5,23%  4,67%  4,34%
2021-03-02   5,14%  6,30%  6,85%  8,43%  5,23%  4,29%  6,25%  8,79%  5,37%  4,67%  4,33%
2021-03-01   5,26%  6,78%  7,04%  8,71%  5,47%  4,38%  6,54%  8,69%  5,56%  4,63%  4,27%
2021-02-28   5,46%  7,17%  7,06%  8,48%  5,47%  4,35%  6,97%  8,81%  5,80%  4,85%  4,34%
2021-02-27   5,46%  7,43%  6,99%  8,56%  5,48%  4,42%  7,32%  8,89%  5,82%  4,76%  4,36%
2021-02-26   5,51%  7,76%  6,96%  8,67%  5,84%  4,51%  7,39%  8,88%  6,02%  4,77%  4,46%
2021-02-25   5,62%  8,21%  6,97%  8,58%  6,06%  4,63%  8,01%  9,49%  6,17%  5,10%  4,55%
2021-02-24   5,57%  7,75%  6,89%  8,22%  6,41%  4,50%  8,20%  9,88%  6,30%  5,23%  4,56%
2021-02-23   5,50%  8,14%  7,15%  7,95%  6,22%  4,71%  8,11%  9,55%  6,48%  5,43%  4,62%
2021-02-22   5,33%  8,24%  6,92%  7,59%  6,13%  4,83%  8,15%  9,55%  6,41%  5,52%  4,66%
2021-02-21   5,16%  7,65%  6,57%  7,36%  5,93%  4,92%  7,82%  9,41%  6,19%  5,41%  4,58%
2021-02-20   5,06%  7,25%  6,45%  7,26%  5,97%  4,81%  7,72%  9,31%  6,28%  5,40%  4,55%
2021-02-19   4,96%  6,57%  6,35%  6,85%  5,62%  4,69%  7,79%  8,92%  6,08%  5,35%  4,43%
2021-02-18   4,64%  5,95%  5,76%  6,24%  5,11%  4,50%  6,78%  8,13%  5,80%  4,80%  4,44%
2021-02-17   4,46%  6,06%  5,29%  5,89%  4,62%  4,33%  6,23%  7,54%  5,47%  4,40%  4,35%
2021-02-16   4,27%  5,65%  5,03%  5,49%  4,67%  4,03%  6,44%  6,78%  5,11%  4,09%  4,09%
2021-02-15   4,06%  5,12%  4,95%  5,34%  4,37%  3,69%  5,88%  6,40%  4,80%  3,85%  3,79%
2021-02-14   3,95%  4,84%  4,68%  5,27%  4,35%  3,54%  5,71%  5,67%  4,66%  3,47%  3,78%
2021-02-13   3,94%  4,87%  4,63%  5,17%  4,29%  3,64%  5,38%  5,62%  4,47%  3,47%  3,73%
2021-02-12   3,86%  4,93%  4,46%  5,23%  4,15%  3,56%  5,32%  5,39%  4,42%  3,35%  3,77%
2021-02-11   3,91%  4,73%  4,50%  5,25%  4,24%  3,46%  5,69%  5,62%  4,30%  3,32%  3,69%
2021-02-10   3,97%  4,46%  4,58%  5,27%  4,28%  3,52%  5,69%  5,42%  4,18%  3,28%  3,73%
2021-02-09   3,90%  4,51%  4,47%  5,26%  4,04%  3,48%  5,19%  5,76%  4,11%  3,17%  3,86%
2021-02-08   3,72%  4,74%  4,38%  5,33%  4,19%  3,61%  5,02%  5,74%  4,16%  3,52%  3,97%
2021-02-07   3,91%  5,22%  4,67%  5,79%  4,44%  3,69%  5,06%  5,94%  4,30%  3,74%  4,18%
2021-02-06   3,92%  5,25%  4,67%  5,95%  4,44%  3,70%  5,02%  5,95%  4,39%  3,72%  4,27%
2021-02-05   3,95%  5,42%  4,81%  5,91%  4,50%  3,77%  5,15%  6,12%  4,30%  3,75%  4,26%
2021-02-04   4,02%  5,95%  4,95%  6,36%  4,92%  4,01%  5,23%  5,77%  4,39%  3,89%  4,41%
2021-02-03   3,90%  6,29%  4,92%  6,51%  5,08%  4,34%  5,50%  5,64%  4,39%  3,98%  4,31%
2021-02-02   3,79%  6,59%  4,92%  6,79%  5,41%  4,35%  5,46%  5,26%  4,37%  4,11%  4,36%
2021-02-01   4,02%  7,04%  4,79%  7,18%  5,50%  4,40%  5,98%  5,74%  4,38%  3,89%  4,36%
2021-01-31   4,12%  7,04%  4,44%  7,26%  5,42%  4,61%  6,28%  5,67%  4,34%  3,98%  4,52%
2021-01-30   4,10%  7,12%  4,36%  7,18%  5,41%  4,68%  6,83%  5,74%  4,26%  4,04%  4,53%
2021-01-29   4,07%  7,22%  4,38%  7,52%  5,65%  4,73%  6,94%  5,65%  4,44%  4,11%  4,53%
2021-01-28   4,00%  6,83%  4,39%  7,45%  5,46%  4,86%  6,82%  5,95%  4,43%  4,10%  4,48%
2021-01-27   4,06%  6,67%  4,35%  7,69%  5,42%  4,91%  6,53%  6,20%  4,63%  4,08%  4,75%
2021-01-26   4,26%  6,63%  4,35%  7,75%  5,49%  5,38%  6,64%  6,33%  4,91%  4,08%  4,67%
2021-01-25   4,22%  5,89%  4,27%  7,62%  5,47%  5,64%  6,24%  5,76%  4,95%  4,06%  4,60%
2021-01-24   4,18%  5,96%  4,40%  7,12%  5,66%  5,59%  6,43%  5,89%  5,00%  3,99%  4,68%
2021-01-23   4,27%  5,86%  4,54%  7,34%  5,71%  5,56%  6,11%  5,93%  5,14%  3,99%  4,61%
2021-01-22   4,43%  5,70%  4,20%  7,27%  5,67%  5,74%  5,69%  6,14%  5,14%  3,98%  4,75%
2021-01-21   4,49%  5,81%  3,91%  7,20%  5,60%  5,93%  5,54%  5,79%  5,12%  3,92%  4,79%
2021-01-20   4,52%  5,75%  3,63%  7,09%  5,72%  5,97%  5,49%  5,97%  5,22%  4,05%  4,72%
2021-01-19   4,66%  5,18%  3,40%  6,95%  5,42%  5,61%  5,32%  5,73%  4,86%  4,05%  4,71%
2021-01-18   4,76%  5,51%  3,33%  6,75%  5,56%  5,38%  5,53%  5,64%  4,65%  3,89%  4,76%
2021-01-17   4,62%  5,30%  3,26%  6,86%  5,48%  5,36%  6,05%  5,75%  4,54%  3,70%  4,45%
2021-01-16   4,39%  5,40%  3,22%  6,73%  5,50%  5,40%  6,10%  5,56%  4,46%  3,67%  4,56%
2021-01-15   4,39%  5,24%  3,38%  6,63%  5,50%  5,46%  6,37%  5,48%  4,41%  3,58%  4,57%
2021-01-14   4,30%  5,31%  3,56%  6,30%  5,42%  4,87%  6,40%  5,20%  4,26%  3,60%  4,47%
2021-01-13   4,27%  5,18%  3,74%  6,22%  5,34%  4,55%  5,90%  5,16%  4,05%  3,49%  4,30%
2021-01-12   4,19%  5,56%  3,86%  6,30%  5,62%  4,56%  6,58%  5,76%  4,13%  3,55%  4,45%
2021-01-11   4,31%  5,54%  4,17%  6,67%  5,63%  4,64%  7,47%  6,51%  4,36%  3,68%  4,54%
2021-01-10   4,44%  5,32%  4,25%  6,66%  5,79%  4,64%  6,53%  6,65%  4,46%  3,89%  4,70%
2021-01-09   4,57%  5,55%  4,39%  6,63%  5,87%  4,57%  6,80%  6,94%  4,55%  3,88%  4,72%
2021-01-08   4,86%  6,03%  4,58%  7,09%  6,09%  4,74%  6,66%  7,38%  4,84%  4,11%  4,81%
2021-01-07   4,95%  6,18%  4,50%  7,10%  6,09%  4,97%  7,03%  7,80%  4,99%  4,04%  5,02%
2021-01-06   5,11%  6,58%  4,68%  7,32%  6,29%  5,20%  8,33%  8,02%  5,06%  4,09%  5,22%
2021-01-05   5,53%  6,68%  5,31%  8,01%  6,76%  5,39%  8,42%  7,97%  5,41%  4,32%  5,45%
2021-01-04   5,93%  7,59%  5,62%  8,26%  7,46%  5,58%  7,89%  8,34%  5,71%  4,64%  5,80%
2021-01-03   6,02%  7,79%  5,94%  8,18%  7,58%  6,15%  9,26%  8,35%  5,97%  4,51%  5,84%
2021-01-02   5,95%  7,58%  5,85%  8,18%  7,56%  6,57%  9,03%  8,51%  6,00%  4,59%  5,67%
2021-01-01   6,08%  7,20%  5,72%  8,06%  7,56%  6,56%  9,54%  8,56%  6,06%  4,65%  5,88%
2020-12-31   5,98%  6,55%  5,74%  8,53%  7,51%  6,54%  9,61%  8,52%  6,14%  4,64%  5,81%
2020-12-30   5,83%  6,10%  5,18%  8,50%  7,16%  6,61%  8,12%  8,59%  6,23%  4,40%  5,64%
2020-12-29   5,76%  6,45%  4,90%  8,46%  6,77%  6,53%  8,54%  8,75%  6,24%  4,31%  5,57%
2020-12-28   5,49%  5,58%  4,52%  8,53%  6,68%  6,24%  8,45%  8,96%  6,17%  4,04%  5,64%
2020-12-27   5,80%  6,20%  4,44%  9,67%  7,24%  6,16%  7,83%  9,35%  6,06%  4,19%  5,91%
2020-12-26   5,92%  6,24%  4,42%  9,57%  7,26%  5,91%  7,96%  9,20%  6,10%  4,17%  6,05%
2020-12-25   5,57%  5,90%  4,22%  9,24%  7,16%  5,70%  7,30%  8,89%  5,76%  3,91%  5,78%
2020-12-24   5,75%  6,36%  4,32% 10,05%  7,66%  5,99%  6,86%  9,48%  5,75%  4,18%  5,95%
2020-12-23   6,08%  6,89%  4,47%  9,68%  7,68%  5,91%  8,01%  9,55%  5,95%  4,25%  6,18%
2020-12-22   6,14%  6,69%  4,52%  8,87%  7,75%  5,72%  7,94%  9,98%  5,82%  4,11%  6,17%
2020-12-21   6,39%  7,04%  4,81%  8,69%  7,80%  5,91%  8,38%  9,44%  6,01%  4,42%  6,27%
2020-12-20   6,71%  7,10%  4,94%  8,47%  7,68%  5,78%  8,95% 10,01%  6,37%  4,55%  6,67%
2020-12-19   6,80%  7,10%  5,02%  8,69%  7,77%  5,74%  8,91% 10,18%  6,36%  4,65%  6,61%
2020-12-18   6,91%  7,14%  5,03%  8,89%  7,65%  5,80%  8,94% 10,17%  6,60%  4,82%  6,75%
2020-12-17   7,20%  7,55%  5,09%  8,64%  7,64%  5,78%  9,52% 10,39%  6,82%  4,77%  6,94%
2020-12-16   7,21%  7,36%  5,27%  9,38%  7,91%  5,77%  9,12% 10,54%  6,83%  5,00%  7,20%
2020-12-15   7,39%  7,72%  5,43% 10,48%  7,81%  5,82%  9,55% 10,47%  7,04%  5,17%  7,34%
2020-12-14   7,31%  7,84%  5,34% 11,18%  7,93%  5,68%  9,33% 10,77%  7,05%  5,09%  7,00%
2020-12-13   7,10%  7,81%  5,43% 11,46%  8,18%  5,85%  9,49% 10,54%  6,73%  5,12%  6,85%
2020-12-12   7,12%  7,83%  5,44% 11,39%  8,17%  5,94%  9,55% 10,48%  6,74%  5,22%  6,96%
2020-12-11   7,00%  8,03%  5,70% 11,40%  8,26%  5,81%  9,96% 10,29%  6,56%  5,21%  6,79%
2020-12-10   6,75%  7,53%  5,75% 11,53%  8,17%  5,68% 10,08%  9,63%  6,54%  5,46%  6,62%
2020-12-09   6,71%  7,92%  6,15% 11,25%  8,08%  5,90% 10,55%  9,62%  6,31%  5,70%  6,40%
2020-12-08   6,70%  8,24%  6,40% 11,12%  8,71%  5,82% 10,17%  9,37%  6,47%  6,11%  6,26%
2020-12-07   6,57%  7,63%  6,85% 11,25%  8,60%  5,92% 10,90%  8,95%  6,37%  6,00%  6,66%
2020-12-06   6,73%  8,23%  7,27% 11,07%  8,77%  5,83% 11,32%  8,76%  6,44%  6,29%  6,35%
2020-12-05   6,76%  8,51%  7,40% 11,19%  8,82%  5,80% 11,47%  8,72%  6,38%  6,14%  6,39%
2020-12-04   6,78%  8,71%  7,28% 10,76%  8,85%  5,59% 11,84%  8,96%  6,20%  6,05%  6,34%
2020-12-03   6,84%  8,72%  7,80% 10,99%  8,96%  5,96% 12,10%  9,38%  6,19%  6,30%  6,39%
2020-12-02   6,86%  8,10%  8,01% 11,15%  9,54%  5,68% 12,08%  9,32%  6,47%  5,96%  6,28%
2020-12-01   6,62%  7,94%  8,07% 11,53%  9,72%  5,98% 12,09%  9,30%  6,43%  5,68%  6,35%
2020-11-30   6,70%  8,56%  8,29% 11,39% 10,56%  5,84% 12,12% 10,47%  6,59%  5,83%  6,26%
2020-11-29   6,72%  8,84%  9,20% 12,15% 11,59%  6,08% 12,26% 11,17%  6,72%  6,05%  6,55%
2020-11-28   6,57%  8,76%  9,27% 11,96% 11,53%  6,19% 12,09% 11,30%  6,80%  6,08%  6,41%
2020-11-27   6,75%  8,60%  9,70% 12,90% 11,87%  6,37% 12,54% 11,47%  7,14%  6,28%  6,51%
2020-11-26   6,93%  9,58% 10,53% 12,92% 12,96%  5,90% 11,63% 12,23%  7,15%  6,03%  6,41%
2020-11-25   7,04% 10,59% 10,81% 13,48% 13,40%  6,11% 12,94% 12,63%  6,97%  6,26%  6,70%
2020-11-24   7,21% 10,81% 12,41% 14,22% 14,35%  6,30% 12,63% 13,43%  7,68%  6,51%  6,89%
2020-11-23   8,31% 12,25% 13,58% 17,26% 15,60%  7,02% 13,72% 14,52%  8,28%  6,74%  7,23%
2020-11-22   9,06% 13,63% 14,61% 18,62% 17,71%  7,69% 15,28% 16,30%  9,11%  7,24%  7,80%
2020-11-21   9,39% 13,41% 14,67% 18,07% 17,71%  7,77% 15,02% 15,81%  9,09%  7,23%  7,95%
2020-11-20   9,33% 15,03% 15,12% 17,89% 18,33%  8,14% 15,66% 16,42%  9,07%  7,37%  8,23%
2020-11-19  10,05% 16,51% 15,70% 20,86% 19,61%  8,55% 16,17% 16,88% 10,21%  7,84%  8,86%
2020-11-18  11,26% 19,71% 18,70% 24,09% 23,19%  9,81% 19,10% 20,09% 11,77%  9,96% 10,14%
2020-11-17  11,39% 18,91% 16,54% 23,90% 21,63%  9,74% 18,74% 18,05% 11,03%  9,37% 10,08%
2020-11-16  11,90% 20,82% 19,05% 25,55% 24,69% 10,86% 20,42% 21,28% 11,92% 11,10% 11,08%
2020-11-15  12,69% 23,31% 20,43% 28,02% 26,18% 11,35% 22,06% 23,49% 12,98% 12,18% 11,92%
2020-11-14  12,57% 23,92% 20,45% 29,48% 26,45% 11,46% 23,03% 24,87% 13,18% 12,45% 11,89%
2020-11-13  12,75% 22,70% 20,72% 28,71% 26,09% 11,62% 22,22% 23,96% 13,02% 12,39% 11,62%
2020-11-12  13,04% 21,20% 21,31% 27,88% 28,43% 12,34% 25,62% 24,76% 12,63% 12,01% 11,87%
2020-11-11  12,69% 20,08% 19,76% 28,17% 25,57% 11,58% 21,81% 24,05% 11,48% 10,95% 11,43%
2020-11-10  13,41% 22,29% 23,53% 30,60% 28,99% 12,74% 25,00% 29,95% 12,76% 13,23% 12,37%
2020-11-09  13,79% 22,44% 22,64% 33,04% 30,82% 11,96% 25,14% 29,34% 12,72% 12,91% 13,02%
2020-11-08  14,73% 24,57% 25,19% 33,05% 35,15% 12,67% 26,79% 30,89% 13,47% 14,63% 14,59%
2020-11-07  14,60% 24,02% 25,39% 31,00% 34,08% 12,78% 25,62% 27,96% 13,22% 14,53% 14,70%
2020-11-06  13,95% 23,08% 23,59% 32,50% 32,43% 12,65% 24,52% 26,74% 12,84% 13,65% 14,66%
2020-11-05  13,98% 27,67% 25,68% 34,77% 32,73% 13,00% 22,96% 32,43% 12,75% 15,35% 14,90%
2020-11-04  14,05% 27,74% 27,02% 35,13% 34,40% 13,16% 22,97% 30,05% 13,72% 15,41% 15,08%
2020-11-03  14,27% 28,04% 26,57% 35,83% 37,05% 13,01% 23,90% 29,58% 13,79% 15,28% 15,18%
2020-11-02  15,19% 31,71% 29,46% 35,25% 39,49% 14,09% 25,83% 34,67% 14,90% 17,43% 15,69%
2020-11-01  15,71% 29,72% 29,00% 35,17% 39,27% 14,11% 26,84% 31,59% 15,81% 18,19% 16,68%
2020-10-31  15,43% 29,33% 27,68% 35,49% 39,16% 13,94% 27,34% 32,49% 15,28% 17,44% 16,44%
2020-10-30  15,41% 31,67% 28,19% 35,10% 41,08% 13,89% 29,92% 37,86% 15,59% 18,44% 16,27%
2020-10-29  16,33% 30,84% 28,28% 35,14% 44,24% 13,78% 32,73% 33,46% 16,79% 18,46% 16,81%
2020-10-28  16,45% 30,09% 28,74% 34,71% 44,11% 13,66% 35,83% 33,99% 16,97% 19,27% 16,58%
2020-10-27  16,25% 30,79% 29,52% 34,53% 41,18% 13,46% 35,60% 33,43% 17,19% 19,21% 16,62%
2020-10-26  15,95% 29,00% 28,97% 33,70% 39,16% 12,64% 34,10% 28,67% 16,77% 18,66% 15,64%
2020-10-25  14,84% 28,22% 29,91% 31,83% 37,09% 12,20% 32,39% 27,96% 15,16% 17,90% 13,88%
2020-10-24  14,54% 27,95% 29,18% 31,23% 36,43% 12,00% 32,27% 28,02% 15,18% 17,72% 13,27%
2020-10-23  14,57% 26,16% 28,38% 30,66% 35,59% 12,00% 29,27% 25,33% 14,88% 17,11% 12,53%
2020-10-22  13,42% 24,98% 28,62% 28,24% 32,74% 11,25% 28,63% 25,51% 13,91% 17,02% 11,32%
2020-10-21  12,79% 24,10% 27,82% 27,89% 33,30% 10,65% 27,72% 25,18% 12,93% 15,81% 10,90%
2020-10-20  12,35% 22,58% 26,98% 26,16% 34,15% 10,15% 26,65% 24,17% 11,80% 15,11%  9,92%
2020-10-19  11,39% 21,70% 26,42% 25,97% 34,25%  9,76% 25,75% 23,60% 10,57% 14,31%  9,50%
2020-10-18  10,68% 20,67% 24,09% 26,10% 32,70%  8,91% 23,42% 24,10%  9,43% 13,33%  8,53%
2020-10-17  10,75% 20,98% 25,23% 25,83% 32,37%  8,71% 22,82% 24,72%  9,26% 13,57%  8,72%
2020-10-16  10,68% 20,64% 25,39% 24,88% 31,19%  8,24% 21,80% 23,76%  9,09% 13,70%  8,91%
2020-10-15  10,47% 19,71% 23,14% 24,94% 29,22%  8,02% 20,24% 22,54%  8,20% 12,75%  8,59%
2020-10-14  10,37% 19,70% 22,00% 23,03% 26,44%  7,75% 19,99% 22,28%  7,99% 12,52%  7,82%
2020-10-13   9,80% 19,53% 20,89% 22,26% 24,31%  7,00% 18,21% 22,17%  7,52% 12,20%  7,40%
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan