Ik ga er maar niks op zeggen.Ik zou dat ook liever willen hoor. Maar de realiteit is nu eenmaal veranderd dus passen we ons daaraan aan. Ik heb er twee gemaakt, die kosten mij hopen geld en dus wil ik die nu ook graag heel houden.
Idem grootouders.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga er maar niks op zeggen.Ik zou dat ook liever willen hoor. Maar de realiteit is nu eenmaal veranderd dus passen we ons daaraan aan. Ik heb er twee gemaakt, die kosten mij hopen geld en dus wil ik die nu ook graag heel houden.
Idem grootouders.
Stond toch nog niet bij tot die regel tot en met of zelfs na kerstmis blijft dan ?
Belangrijk is dat ze al deze maatregelen willen aanhouden tot na de eindejaarsperiode. Kerst en Nieuwjaar zal er wellicht weer anders uitzien dit jaar. Al hangt alles nog af van de politieke beslissingen.
Maar in alle talen zwijgt men over het profiel van de patient op IC.
Nee, ik vind het ook een rare maatregel voor dat soort situaties omdat we net op voorhand checken dat er geen besmettingen zijn.Zou je daar zelf geen uitzondering voor maken en die bubbel even laten voor wat het is?
Sluit haar maar maar een maand of 3 op, het is een toch al niet normaal leven.Trouwens heel de "een kind is verdomme een kind" uitleg:
Agenda-standpunt voor overlegcomité is een bubbel van 5 personen. Onze dochter heeft haar eerste verjaardag begin januari, wij wouden een beperkt feestje organiseren met grootouders etc, incl voorafgaande zelftests.
Maar onze dochter gaat dus geen verjaardagsfeestje voor haar eerste verjaardag kunnen krijgen... Te weinig maatregelen zorgen er dus evengoed voor dat kinderen geen "normaal" leven hebben.

Het is maar een voorstel, natuurlijk. We zien wel wat "de politiek" beslist. Voor hetzelfde geld is dat morgen weer een makke bedoeling en komen ze volgende week samen om "echtentechtig waar" strenge maatregelen te nemen. Rinse, repeat.Stond toch nog niet bij tot die regel tot en met of zelfs na kerstmis blijft dan ?
* grootouder had in oktober al z'n 3e shot moeten krijgen en terug voor 93% (**) beschermd moeten zijn.kind is besmet maar geen symptomen = geen test dus weten ze het niet/
Kindje besmet z'n ouders want geen symptomen.
Dan gaat kindje met ouders naar grootouders en besmet hen want geen symtomen
Grootvader belandt in IC en kindje is niet meer besmet na 10 dagen.
Welke profiel wil je?
Vaccins werken geen 100%, geen enkele werkt voor 100%
kind is besmet maar geen symptomen = geen test dus weten ze het niet/
Kindje besmet z'n ouders want geen symptomen.
Dan gaat kindje met ouders naar grootouders en besmet hen want geen symtomen
Grootvader belandt in IC en kindje is niet meer besmet na 10 dagen.
Welke profiel wil je?
Vaccins werken geen 100%, geen enkele werkt voor 100%
Ik heb zo'n gevoel dat het daar inderdaad zal op neerkomen. Als het van de Croo en velen anderen afhing kwamen ze ineens niet samen..Het is maar een voorstel, natuurlijk. We zien wel wat "de politiek" beslist. Voor hetzelfde geld is dat morgen weer een makke bedoeling en komen ze volgende week samen om "echtentechtig waar" strenge maatregelen te nemen. Rinse, repeat.
Maar zelfs als die kleine bengels 50% van de tijd het niet correct zouden dragen, is de tijd dat ze het 50% wel correct dragen nog steeds "gewonnen". En indien dit de crisis sneller kan laten passeren is dat ook een plus. Want het feit dat we nu al 20 maanden in een "abnormale" samenleving leven heeft ook zijn impact op de kinderen.Ik heb mijn argumenten al aangehaald. Ik vind kleuters niet capabel om een mondmasker correct te gebruiken zonder voortdurend toezicht. Alsook wil ik dat een kind een kind moet kunnen zijn en ook nog niet te hard betrokken moet worden bij de realiteit van de pandemie.
* grootouder had in oktober al z'n 3e shot moeten krijgen en terug voor 93% (**) beschermd moeten zijn.
Helaas stelde de regering het 3e shot in vraag en loopt het nu nog steeds ±1,5 miljoen prikken achter.
(** volgens Pfizer testen)
vluchten naar Spanje lijkt de beste optieals ze moeten afkomen metIk heb zo'n gevoel dat het daar inderdaad zal op neerkomen. Als het van de Croo en velen anderen afhing kwamen ze ineens niet samen..
Oei, wel een rare verwijzing ditWat een hemels 'rijk van de vrijheid' seg.
Vaccinatie maakt vrij, mijn gat.

Dat is toch al bekend?Dat de vaccins niet voor 100% werken weet iedereen, is ook nooit beweerd geweest.
Maar dat het de kans tot een ICU opname drastisch beperkt is wel een feit. Dus ik zou graag weten voor welk type patiënt op ICU we weer een triestige eindejaar periode tegemoet gaan. Als blijkt dat wij alweer onze festiviteiten door de neus geboord zien omdat ze op ICU verzuipen in de ongevaccineerden dan maakt mij dat kwaad ja.
Maar met die 9x% na 2 shots kon iedereen voor de zomer leven. Alles mocht/kon open, want de vaccins beschermden voor 9x%!! En nu, wanneer het boostershot opnieuw die bescherming zou moeten bieden, gaan we plotsklaps alles weer moeten sluiten?93% houdt in dat je nog altijd 7% kans hebt op besmetting.
Doe dan schaalvergroting naar aantal besmettingen en je kans van 7% wordt plots groot.
mensen 'dwingen' om dat boostervaccin te nemen . We gaan pas weer versoepelen wanneer 70% ofzo hun booster heeft . Let er maar opMaar met die 9x% na 2 shots kon iedereen voor de zomer leven. Alles mocht/kon open, want de vaccins beschermden voor 9x%!! En nu, wanneer het boostershot opnieuw die bescherming zou moeten bieden, gaan we plotsklaps alles weer moeten sluiten?
Is dit dan om eigen falen te maskeren? Of hoe moet ik het zien?
Ik denk niet dat ge veel mensen zult moeten dwingen voor dat boostershot. Of toch zeker niet de risicogroepen.mensen 'dwingen' om dat boostervaccin te nemen . We gaan pas weer versoepelen wanneer 70% ofzo hun booster heeft . Let er maar op
Was bedoeld als hondenfluitje, shhttOei, wel een rare verwijzing dit![]()