Corona: Maatregelen en Updates (persconferentie 26/11)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En godver verplicht die spuiten gewoon!
Dit he. Zijn er eigenlijk al studies wat de resultaten zijn mocht men vaccinatie verplichten? Dan zouden we er misschien nog niet volledig zijn, maar lockdowns moeten we dan toch kunnen vermijden? En economisch gezien?
 
Ze hebben dus beslist om zo goed als niets te beslissen
Inderdaad, de huidige maatregelen lossen structureel niks op.
Goed zo:
Ik denk dat ze vooral voelen dat de bevolking maatregelen "wil" (zoals hier duidelijk blijkt op het forum), dus zijn ze gemotiveerd om te tonen dat ze iets doen.

Ik hoop gewoon dat dat "iets" vrij oppervlakkig blijft want ik wil echt de blote cijfers zien volgende week :)
 
Dit is toch echt een grap

Schrap toch alles in het sportpaleis etc, met 20000 man samenkomen mag wel maar met 10 bij iemand thuis niet (of is dat geen Privébijeenkomst???) :rofl:
 
Belachelijk. Gaat niks oplossen. Er is opnieuw maar één oplossing jammer genoeg: scholen toe, thuiswerk, lockdown.
 
Dit is toch echt een grap

Schrap toch alles in het sportpaleis etc, met 20000 man samenkomen mag wel maar met 10 bij iemand thuis niet (of is dat geen Privébijeenkomst???) :rofl:
Thuis mag wel nog, maar geen communiefeesten, verjaardsagsfeesten, etc. in feestzalen en dergelijke.
 
Dit is toch echt een grap

Schrap toch alles in het sportpaleis etc, met 20000 man samenkomen mag wel maar met 10 bij iemand thuis niet (of is dat geen Privébijeenkomst???) :rofl:
Volgens deze regels mag je gerust nog 10 mensen bij jouw thuis uitnodigen. Met die mensen samenkomen in een feestzaal mag niet, maar in de thuissfeer leggen ze in principe geen restricties op.
 
Scholen toe is misschien ook beter om te garanderen dat de examens kunnen doorgaan. De besmettingen zijn daar heel hoog. En in veel scholen zitten kinderen meer in de studie dan in de klas... dan is afstandsonderwijs tijdelijk beter, niet ideaal, maar beter.

Men had ook terug alleen gaan winkelen moetwn aanraden. Kinderen zijn nu niet nodig daar, en die lopen dan rond in de winkels zonder masker, en het is nutteloos voor een kind om daar te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan