Assad bedoel je zeker?Zo ongewoon is dat niet. Assange heeft geen volledige controle over zijn grondgebied en meerdere partijen kunnen min of meer straffeloos in het luchtruim opereren. Dit is een eenvoudige retaliatie.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Assad bedoel je zeker?Zo ongewoon is dat niet. Assange heeft geen volledige controle over zijn grondgebied en meerdere partijen kunnen min of meer straffeloos in het luchtruim opereren. Dit is een eenvoudige retaliatie.

Damn you autocorrectAssad bedoel je zeker?![]()
Om nog maar te zwijgen van de VS. De blindelingse steun voor Israel is de reden waarom Israel deze politiek kan aanhouden. Israel is een land van ochere 10 miljoen inwoners in een regio die zeer vijandig staat tegenover hen. Zonder continu steun vanuit de VS was het een heel ander verhaal.Ik ben er ondertussen ook meer en meer van overtuigd dat Israël zichzelf in de vernieling aan het rijden is. De afkeer voor dat land in letterlijk al hun buurlanden is nog nooit zo groot geweest. Dat zal gevolgen hebben op lange termijn.
Israel bestond gewoonweg niet zonder steun van de VS.Om nog maar te zwijgen van de VS. De blindelingse steun voor Israel is de reden waarom Israel deze politiek kan aanhouden. Israel is een land van ochere 10 miljoen inwoners in een regio die zeer vijandig staat tegenover hen. Zonder continu steun vanuit de VS was het een heel ander verhaal.
Probleem is dat die zionisten in de regering nog altijd geloven dat zij het alleenrecht hebben Israël en dat dat hun beloofde land is. Die zijn in feite even slecht als sommige geradicaliseerde moslims.Mijn respect voor Guterres (VN-secretaris-generaal) groeit wel met de dag.
x.com
x.com
History will judge us all.
Ik ben er ondertussen ook meer en meer van overtuigd dat Israël zichzelf in de vernieling aan het rijden is. De afkeer voor dat land in letterlijk al hun buurlanden is nog nooit zo groot geweest. Dat zal gevolgen hebben op lange termijn.
Trouwens, wat betreft onderhandeling over de gijzelaars: er lijkt me gewoon een totaal gebrek aan vertrouwen te zijn om die via onderhandelingen vrij te krijgen. Hamas zou die moeten vrij laten in ruil voor een humanitaire pauze, maar die geloven absoluut niet dat Israël dat zou respecteren (en ik geloof het zelf ook niet, eigenlijk).
Maakt zelfs niet uit wat de voorwaarden zouden zijn: als de 2 partijen elkaar voor geen haar betrouwen ga je niks onderhandeld krijgen.
edit: geen idee hoe ik berichten van X correct kan embedden hier (ik krijg de melding "The specified URL cannot be embedded as media.")
Dat is uiteindelijk het Israelisch "Vlaams belang in het kwadraat" dat daar aan de macht is hé.Probleem is dat die zionisten in de regering nog altijd geloven dat zij het alleenrecht hebben Israël en dat dat hun beloofde land is. Die zijn in feite even slecht als sommige geradicaliseerde moslims.
Niet alleen in de buurlanden.Ik ben er ondertussen ook meer en meer van overtuigd dat Israël zichzelf in de vernieling aan het rijden is. De afkeer voor dat land in letterlijk al hun buurlanden is nog nooit zo groot geweest. Dat zal gevolgen hebben op lange termijn.
Zelensky is een jood, dus verbaast mij nog dat ze niet tegen gestemd hebben. Of misschien wou men uit respect voor Zelensky en andere Oekraïnse joden niet voor de resolutie stemmen.Oekraïne abstained. Niet zeker of dit nu grappig of zielig moet vinden.
De VS is pro Israel en de grootste wapenleverancier van Oekraine. Naast hun Joodse bevolking ook bevriende naties niet voor het hoofd stoten.Zelensky is een jood, dus verbaast mij nog dat ze niet tegen gestemd hebben. Of misschien wou men uit respect voor Zelensky en andere Oekraïnse joden niet voor de resolutie stemmen.
In Oost-Europa is er vooral tegen de resolutie gestemd, of onthoudingen.
4 minuten voor de bombardementen gaan ze folders dumpen uit een vliegtuig dus maak u geen zorgen!De IDF doen via twitter (X) een dringende oproep om het noorden van de Gazastrook te evacueren.
Terwijl ze alle internet- en communicatiekanalen in de Gazastrook hebben plat gelegd?
En in het Engels. Propaganda much?De IDF doen via twitter (X) een dringende oproep om het noorden van de Gazastrook te evacueren.
Terwijl ze alle internet- en communicatiekanalen in de Gazastrook hebben plat gelegd?
Ik denk dat het al enkele weken bekend is dat het noorden van Gaza genivelleerd gaat worden.4 minuten voor de bombardementen gaan ze folders dumpen uit een vliegtuig dus maak u geen zorgen!
In de eerste 2 weken zou Hamas naar schatting een 7000 raketten richting Israël hebben afgevuurd. Israël zou de afgelopen weken 2 a 300 air strikes per dag hebben uitgevoerd (en de afgelopen dagen meer), maar precieze cijfers vind ik niet terug. De bommen en raketten van Israël zijn wel van een heel ander kaliber (zowel letterlijk als figuurlijk) als die van Hamas.Heeft er iemand een goeie bron die de bombardementen van Hamas vergelijkt vs die van Israël? Aantal raketten per dag vooral dan.
Want we lezen vaak hoeveel burgerslachtoffers Israël maakt en lijken soms te vergeten dat dankzij de Iron Dome er heel veel mensen overleven in Israël.
Allemaal irrelevant van zodra Hezbollah hun 100k+ raketten in zal zetten vrees ik.Heeft er iemand een goeie bron die de bombardementen van Hamas vergelijkt vs die van Israël? Aantal raketten per dag vooral dan.
Want we lezen vaak hoeveel burgerslachtoffers Israël maakt en lijken soms te vergeten dat dankzij de Iron Dome er heel veel mensen overleven in Israël.
Ja hier precies wel in deze thread ... Amai de israël haat die hier te vinden is, is werkelijk onbeschrijfelijk.Niet alleen in de buurlanden.
Ja, echt onbeschrijfelijk dat het doden van bijna 8000 Palestijnen, grotendeels burgers, en voor meer dan 3.5k aan minderjarigen veroordeeld wordt. Shame on us.Ja hier precies wel in deze thread ... Amai de israël haat die hier te vinden is, is werkelijk onbeschrijfelijk.
Maar niet voor mij alvast. Ik krijg meer en meer respect voor die mannen. Je moet het maar doen, in een streek omgeven door haatdragende buren, toch je mannetje staan (wel o.a. dankzij de VS dat geef ik toe), maar toch.