Ik verdraai uw post helemaal niet. Je zegt letterlijk dat we de joden ook eens was shit mogen geven, dat ze facistische trekjes hebben en dat ze zich ook niet willen integreren.Ik sta perplex van hoe jij posts leest en het verdraait zodat het in jou kraam past. Ik pleit voor integratie niet assimilatie. Ik toon gewoon de hypocrisie aan wanneer een moslim iets doet staat de wereld op zen kop en zijn alle moslims plots slecht en wanneer een andere religieuze groep/persoon iets doet (in dit geval joden) is het plots shrugs shoulders en go on with life.
En je geeft dan als voorbeeld de Joodse gemeenschap in Antwerpen.
Ik stel mij daar effectieve vragen bij wat dat te maken heeft met dit topic.
Ik kan u ellenlange lijsten geven van joden die zich overigens perfect geïntegreerd hebben, in de Amerikaanse senaat zitten 9 Joodse senatoren voor mocht je het willen weten.
Kan je spreken van hypocrisie? Wanneer een jood terroristische aanslagen pleegt onder het mom van de talmoed dan krijgen zij ook veel shit over hun heen. Denken dat dit niet zo is betuigt van weinig goede wil.
Wanneer een jood terroristische aanslagen pleegt en een hele hoop joden komen op straat of spreken zich openlijk uit hoe geweldig de aanslagen zijn, ja dan lijkt het mij logisch dat de kijk naar joden toe verandert.
Het verhaal dat ik schets is niet iets wat joden doen, wel iets wat moslims doen. En dat zijn terroristische aanslagen over heel de wereld in de naam van het geloof, en de vergoelijking vanuit de aanhangers van het geloof.
Maar voor alle duidelijkheid gaat het hier over Israëlisch die de Palestijnen onheus behandelen. Het grootste deel van hen zijn joden ja, maar lang niet allemaal. Net zoals elke jood geen Israëlisch is.
Net zoals elke moslim geen IS of Hamas aanhanger is.

)