DogFacedGod
Well-known member
Je hebt geen KBC rekening nodig om Cera vennoot te zijn.Hier beide nog geen KBC zichtrekening en nog geen Cera vennoot. Is het nog altijd interessant om hier bij aan te sluiten?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt geen KBC rekening nodig om Cera vennoot te zijn.Hier beide nog geen KBC zichtrekening en nog geen Cera vennoot. Is het nog altijd interessant om hier bij aan te sluiten?
Hier beide nog geen KBC zichtrekening en nog geen Cera vennoot. Is het nog altijd interessant om hier bij aan te sluiten?

We hebben nu een link gekregen van een vriend die al vennoot is zodat hij een cadeaubon zou krijgen maar daarvoor moeten we precies wel een KBC rekening openen:Ik ben Cera-vennoot maar heb geen rekening bij KBC, kan gewoon. Je kan die KBC Mobile app ook gewoon gebruiken zonder dat je daar een rekening moet hebben.
Voor de rest is het exact wat @cege zegt. Regelmatig interessante acties qua concerten, pretparken, etc. en mooie kortingen bij bol.com, decathlon, etc. maakt dat dat wel een heel goede investering is. De investering met de beste ROI die ik al heb gedaan.![]()

Amai ja, je moet precies snel zijn met die vouchers. De helft van de voordelen zijn al uitgeput van wat er in het boekje staat.![]()

Die korting op Werchtertickets, is dat iets jaarlijks? Vloeken dat ik de mijne al gekocht heb.

Geen Aveve? Deze ook nog wel gedaan. Decathlon was er niet precies.Colruyt en Bol - as usual.
en de tombola. Hopelijk win ik ooit iets in de tombola. Ik doet met 5 gezinsleden mee elke keer![]()
Geen Aveve? Deze ook nog wel gedaan. Decathlon was er niet precies.