Co-operaties

Hier beide nog geen KBC zichtrekening en nog geen Cera vennoot. Is het nog altijd interessant om hier bij aan te sluiten?

Ik ben Cera-vennoot maar heb geen rekening bij KBC, kan gewoon. Je kan die KBC Mobile app ook gewoon gebruiken zonder dat je daar een rekening moet hebben.

Voor de rest is het exact wat @cege zegt. Regelmatig interessante acties qua concerten, pretparken, etc. en mooie kortingen bij bol.com, decathlon, etc. maakt dat dat wel een heel goede investering is. De investering met de beste ROI die ik al heb gedaan. 😂

Ik ben Cera-vennoot maar heb geen rekening bij KBC, kan gewoon. Je kan die KBC Mobile app ook gewoon gebruiken zonder dat je daar een rekening moet hebben.

Voor de rest is het exact wat @cege zegt. Regelmatig interessante acties qua concerten, pretparken, etc. en mooie kortingen bij bol.com, decathlon, etc. maakt dat dat wel een heel goede investering is. De investering met de beste ROI die ik al heb gedaan. 😂
We hebben nu een link gekregen van een vriend die al vennoot is zodat hij een cadeaubon zou krijgen maar daarvoor moeten we precies wel een KBC rekening openen:

Hoe teken je in met deze cadeaubon?
Om in te tekenen met je cadeaubon moet jij, of één van je ouders als je minderjarig bent, klant zijn bij KBC, KBC Brussels of CBC. Ben je nog geen klant, dan hebben we jouw gegevens nodig. Om dat in orde te brengen voor jezelf, of als je minderjarig bent voor één van je ouders, kun je terecht in het dichtstbijzijnde kantoor

Kortingen zijn de laatste jaren wel een pak minder geworden.

Interessantste vonden we hier ook Bol (die bestaat nog), Dreamland (is er niet meer), Decathlon (is er niet meer) en in mindere mate Colruyt (is er wel nog, maar slechts 10% op 40€ per vennoot en we gaan er maar een paar keer per jaar)

Hier ook jaren terug vennoot geworden zonder klant te zijn bij KBC.
Er moest toen, als ik het me goed herinner, wel een tijdelijke rekening geopend worden op onze naam waar het geld op gestort werd, maar die kon ook meteen weer afgesloten worden.

Bol en Aveve - lovely.

Die Stampix is ook wel sweet. Schone polaroid achtige foto's voor letterlijk 1 euro (free shipping als je flexible shipping doet in een 2week window). Madam en kinderen krijgen af en toe een random foto als cadeau/herinnering van me.

Edit: Gemist dat er ook Colruyt kaarten waren. Die ook maar besteld - al is het wel maar een habbekrats dat je meer krijgt. WAAR ZIJN DE TIJDEN VAN 5 of 7% Colruyt korting!!

Alles samen bijna 1000 euro de deur uit. Zorgen dat ik de bonnen niet verlies. Tip van het huis. De Bol.com bonnen kun je direct in je account opladen, kun je die al niet meer verliezen.

Aveve is hoogtwaarschijnlijk dit weekend al op als de madam bloemen voor de tuin gaat shoppen :hakkuh:

Laatst bewerkt:
@TNTim @cege
er zijn terug Decathlon vouchers (-10% maar wel 75 euro per voucher) en er zijn ook terug nieuwe bol vouchers (-16% en hier 50 euro per voucher)

je moet precies regelmatig eens op de site kijken en niet enkel het boekje afwachten

Geen Aveve? Deze ook nog wel gedaan. Decathlon was er niet precies.

Heb hier nog 400 euro Aveve bonnen. 2 x 250 ecocheques per jaar en elke kerst en nieuwjaar aveve bonnen overal. Ik moet ze nog op krijgen -_-

Ik heb hier achter de hoek een Aveve en Horta letterlijk over elkaar in de straat en een Hubo op 500m ervan. Het is hier weer dolle pret met kortingen. Volgens mij gaan ze hier binnenkort Albert Heijn gewijs 6 + 3 kortingen doen. Koop 6 slaplantjes aan 10 cent per stuk en krijg er 3 zakken potgrond voor niks bij. :cheer:

Laatst bewerkt:
Voor wie wil beginnen met Cera, nu is het moment. Je krijgt 30 euro waardebonnen. Een beetje beter dan enkele maanden terug toen je een taart kreeg.

Terug
Bovenaan