Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom later terug voor dat schaap als het te lang duurt. Zo geraak je aan +70u, als je bij elke eerste komst tegen alles vecht.Jawatte, als ge daar de eerste keer op de map komt in den beginne, in die cave zit daar zo nen boss denk ik toch, maar ben totaal nog niet sterk genoeg, de website van IGN waarschuwt zelf dat het een lang gevecht is waar je quasi zero margin for error hebt, en dat is dus niet gelogen.
Gisteren wat runs gedaan, ben het beginnen timen door het op te pakken, en dan heeft die timer van een uur mij uit mijn concentratie gebracht. Dat was dus het verste dat ik al geraakt ben tegen dat roos schaap ben tot op 5 percent geraakt en dan een hit gepakt, je kan 2 keer reviven. Maar hoeveel leven heeft die niet? Misschien heb ik niet de juiste aanvallen, of gewoon zoals gezegd nog niet de juiste level om deze boss aan te gaan. Ik doe enkel parry, en staat op story, ok ik heb de timing door van al zijn moves, maar het is dat marathon gedeelte dat dus moeilijk is.
En nu wil ik die gewoon verslaan, as is...
Ondertussen leer ik wat de fighting mechanismes, maar ik vind al die pictos en andere menu's niet echt duidelijk, en weet ook niet wat ik best wanneer gebruik. Iemand een goed overzicht (video) die het op het gemak uitlegt? De meeste YT vids zijn zo zaken aan het aframmelen, waardoor ik de helft niet begrijp...
.
.Ik gebruik meestal IGN voor tips & tricks.Ondertussen leer ik wat de fighting mechanismes, maar ik vind al die pictos en andere menu's niet echt duidelijk, en weet ook niet wat ik best wanneer gebruik. Iemand een goed overzicht (video) die het op het gemak uitlegt? De meeste YT vids zijn zo zaken aan het aframmelen, waardoor ik de helft niet begrijp...
Mis doen kun je niet nee, en er komen nog party members bij zal niet zeggen hoeveel omtrent voir spoilers voor sommige personen.Kan je iets mis doen met al die Lumina punten systematisch te kopen/verdelen bij die vendor in het camp? Heb je dit later nog voor iets anders nodig of moet ik er reserve houden voor characters die nog komen? Ik probeer mijn teamlevel steeds allemaal op hetzelfde niveau te houden door constant te switchen.
Ik heb mijn opgespaard, tot ik beter wist welke investeringen ik wou doen in welke karakters. Ik speelde naar het einde toe steeds met hetzelfde team, dus die hebben meer lumina points gekregen. Je kunt deze punten niet resetten, maar je krijgt er wel zeer veel, dus maak je niet te veel zorgen.Kan je iets mis doen met al die Lumina punten systematisch te kopen/verdelen bij die vendor in het camp? Heb je dit later nog voor iets anders nodig of moet ik er reserve houden voor characters die nog komen? Ik probeer mijn teamlevel steeds allemaal op hetzelfde niveau te houden door constant te switchen.
Ja, wel met een one shot build want ik slaag er zelfs op expeditioner niet in om al zijn moves te dodgen laat staan te parryen.Iemand
al kunnen verslaan?Simon![]()
Ik vind het goed maar niet zo hard zoals sommigen het hier omschrijven.Na paar uurtjes te spelen kan ik er toch moeilijk inkomen. Hier is er totaal geen klik met de game. Jammer
Fysieke editieNa paar uurtjes te spelen kan ik er toch moeilijk inkomen. Hier is er totaal geen klik met de game. Jammer
?Ja maar persoonlijk is dit sinds Final fantasy x voor mij de beste jrpg in dit genre.Ik vind het goed maar niet zo hard zoals sommigen het hier omschrijven.
Er zijn andere (turn based) rpg's die ik gespeeld heb die mij meer erin zogen.