Kan je dan nog een "perfect" hebben?Ik heb de aanvallende QTE's alvast op auto gezet, weinig meerwaarde en zal snel vervelen denk ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je dan nog een "perfect" hebben?Ik heb de aanvallende QTE's alvast op auto gezet, weinig meerwaarde en zal snel vervelen denk ik.
Dacht gelezen te hebben van niet, je krijgt ook de extra damage niet, die je anders wel hebt met de QTEKan je dan nog een "perfect" hebben?
Is dat in die speciale wereld? Ik verstond daar niets van. En hoe vind je dat terug? Nergens makers op de map.Shit jong, daar straks voor de eerste keer zo een Beach ontdekt, met die platform stukken in. Zeker half uur liggen vloeken denk ik.
Vooral da volleybal spelleke isShit jong, daar straks voor de eerste keer zo een Beach ontdekt, met die platform stukken in. Zeker half uur liggen vloeken denk ik.
-_-Waar vinden jullie dit? Heb dit precies volledig gemist. Zit in 3/4 van act 2Vooral da volleybal spelleke is-_-
Waar vinden jullie dit? Heb dit precies volledig gemist. Zit in 3/4 van act 2
Mod gedownload daarvoor, fuck die shitVooral da volleybal spelleke is-_-

Is er een map??Is dat in die speciale wereld? Ik verstond daar niets van. En hoe vind je dat terug? Nergens markers op de map.
Echt he, gewoon doorgegaan. Dees wordt het nieMod gedownload daarvoor, fuck die shit![]()
Echt! De eerste twee difficulties gingen nog maar die laatste is... Nee.Vooral da volleybal spelleke is-_-
En waar precies is dat volleybal spel?Vanaf je vrij kan rondlopen, en je hebt Esquie bij je, kan je toch rondzwemmen en alles ontdekken op die kaart?
Weet ik nie van buiten, ff rondzwemmen héEn waar precies is dat volleybal spel?
Ik ben er gewoon niet goed in. Met Stellar Blade had ik er ook zoveel problemen mee.Enkele van de beste bekeken video's over Clair Obscur: Expedition 33 is hoe te dodgen/parryen![]()
Er is nu duidelijk iets meer speling om te parryen. Ik speel normaal gezien al mijn games op normal maar het moet nog een beetje plezant blijven ook
- Difficulty options change how much damage enemies do and strictness of dodge/QTE timing, but doesn’t change enemy health or other mechanics

Kheb hetzelfde gedaan ze, toen de game begon uit te leggen wat die gradient counter was en hoe te doen heb ik ook gezegd fuck it en difficulty verlaagdIk ben er gewoon niet goed in. Met Stellar Blade had ik er ook zoveel problemen mee.
Gewoon de moeilijkheidsgraad verlaagd en het is beter doenbaar.
Volgens PowerPyx :
Er is nu duidelijk iets meer speling om te parryen. Ik speel normaal gezien al mijn games op normal maar het moet nog een beetje plezant blijven ook![]()
Heb dat hier ook gedaan, heb terewoordig geen tijd meer om mij uren te ergeren aan een boss fight op hard als je het gewoon op easy ook kan doen. Ook voor platinum is het geen vereiste zelf.Kheb hetzelfde gedaan ze, toen de game begon uit te leggen wat die gradient counter was en hoe te doen heb ik ook gezegd fuck it en difficulty verlaagd