Clair Obscur: Expedition 33

Shit jong, daar straks voor de eerste keer zo een Beach ontdekt, met die platform stukken in. Zeker half uur liggen vloeken denk ik.

Shit jong, daar straks voor de eerste keer zo een Beach ontdekt, met die platform stukken in. Zeker half uur liggen vloeken denk ik.
Is dat in die speciale wereld? Ik verstond daar niets van. En hoe vind je dat terug? Nergens makers op de map.

Snap de zijmissies niet zo goed

Enkele van de beste bekeken video's over Clair Obscur: Expedition 33 is hoe te dodgen/parryen 😅

Enkele van de beste bekeken video's over Clair Obscur: Expedition 33 is hoe te dodgen/parryen 😅
Ik ben er gewoon niet goed in. Met Stellar Blade had ik er ook zoveel problemen mee.
Gewoon de moeilijkheidsgraad verlaagd en het is beter doenbaar.

Volgens PowerPyx :
  • Difficulty options change how much damage enemies do and strictness of dodge/QTE timing, but doesn’t change enemy health or other mechanics
Er is nu duidelijk iets meer speling om te parryen. Ik speel normaal gezien al mijn games op normal maar het moet nog een beetje plezant blijven ook 😅

Ik ben er gewoon niet goed in. Met Stellar Blade had ik er ook zoveel problemen mee.
Gewoon de moeilijkheidsgraad verlaagd en het is beter doenbaar.

Volgens PowerPyx :

Er is nu duidelijk iets meer speling om te parryen. Ik speel normaal gezien al mijn games op normal maar het moet nog een beetje plezant blijven ook 😅
Kheb hetzelfde gedaan ze, toen de game begon uit te leggen wat die gradient counter was en hoe te doen heb ik ook gezegd fuck it en difficulty verlaagd

Kheb hetzelfde gedaan ze, toen de game begon uit te leggen wat die gradient counter was en hoe te doen heb ik ook gezegd fuck it en difficulty verlaagd
Heb dat hier ook gedaan, heb terewoordig geen tijd meer om mij uren te ergeren aan een boss fight op hard als je het gewoon op easy ook kan doen. Ook voor platinum is het geen vereiste zelf.

Heb nog genoeg games liggen die verwaarloosd worden 😂

Terug
Bovenaan