Clair Obscur: Expedition 33

Ik heb er mij gisteren nog eens aan gezet en mij verplicht alleen te parry'en. 1 boss heeft mij wel tig keer gekilled, maar de aanhouder wint ... Nog 3 bosses en bij endless tower zit ik aan stage 7. Dan zijn we rond. Ahja, beach levels doe ik niet, fck dat.

Voor zij die interesse hadden in de CE maar nooit hebben kunnen bestellen. Via Laced Records (samenwerking met Sandfall uiteraard) kan je vanaf nu tot ergens begin juni de Monolith Set bestellen. Bevat alles wat de CE had zonder de game en downloadable content. Kostte mij inclusief shipping rond de €150. Estimated shipping date is wel pas januari 2026…

Zit nog in Act 1 en kom regelmatig bosses tegen die je in 1x killen, zoals de mimes bv.
Komen jullie daar later voor terug? Of is het echt alles proberen dodgen/parryen?

Zit nog in Act 1 en kom regelmatig bosses tegen die je in 1x killen, zoals de mimes bv.
Komen jullie daar later voor terug? Of is het echt alles proberen dodgen/parryen?
Die mimes hebben allemaal hetzelfde aanvalspatroon, dus als je die eenmaal kan parry’en zit je goed voor elke mime fight in de game.

Bezig met een 2e playthrough en maakt het wel plezant nu het volledige verhaal steek houdt. Dit is zo'n spel waar ik graag de platinum zou halen maar daarvoor moet je ook door die klote minigames geraken, jammer...

Bezig met een 2e playthrough en maakt het wel plezant nu het volledige verhaal steek houdt. Dit is zo'n spel waar ik graag de platinum zou halen maar daarvoor moet je ook door die klote minigames geraken, jammer...
Ah serieus? Ik zou voor dit spel ook wel platinum willen, maar ik speel sowieso eerste playthrough blind. Moet ge alles doen voor de plat? Ook die volleyball?

3.3 miljoen keer verkocht in 33 dagen. 🤯

Thirty-three days ago, we released Clair Obscur: Expedition 33.Since then, we’ve sold 3.3 million copies.Seriously. As of today. We couldn’t make that up.

Bijna 3 weken niet kunnen spelen omdat ik op vakantie was. Gisterenavond even terug opgepikt en was er meteen weer ingezogen. Net Visages achter de rug, en kon er weer niet van over hoe prachtig deze game is. De omgevingen in deze waren weer fantastisch en zo creatief vormgegeven, en dat zeker in combinatie met de soundtrack. Holy shit, fenomenaal gewoon. Op naar Siren.

Bijna 3 weken niet kunnen spelen omdat ik op vakantie was. Gisterenavond even terug opgepikt en was er meteen weer ingezogen. Net Visages achter de rug, en kon er weer niet van over hoe prachtig deze game is. De omgevingen in deze waren weer fantastisch en zo creatief vormgegeven, en dat zeker in combinatie met de soundtrack. Holy shit, fenomenaal gewoon. Op naar Siren.
Het Siren stuk is ook prachtig!

Terug
Bovenaan