Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is een world map, a la oldschool Final Fantasy, met veel toegankelijke locaties. Er zijn veel mini-bosses, optional mini-puzzels, sidequests en gewoon verstopte gangen die je unieke wapens of upgradepunten (colour of lumina) of unieke picto's (passieve abilities) geven. De wereld lijkt tot nu toe erg groot. De locaties zijn wel allemaal lineair, met gangen of paden die leiden naar grotere omgevingen. Er zijn ook traders en villages. Nogmaals, vergelijkbaar met oldschool final fantasy's.Is het ook open wereld met veel te ontdekken? Is er ook Gear te verzamelen? Begint toch ook wat te kriebelen, zeker met al die goeie reviews.
Haha, ik had de gommage gedaan en ik was al aan het roepen dat dit gewoon goty moet wordenHmmm Shadowheart vond ik waanzinnig goed maar bij Maelle had ik dat toch niet. Wist niet dat hetzelfde VA was tot jij het zei.
Dunno wat ik van de game moet vinden momenteel. Heb juist de gommage gedaan vnvd wat verder doen.

Hij heeft mij 1x terug uitgespuwd meteen na het opeten, maar no clue. Proberen dodgen of parry'en, maar heb geen idee of dat verschil heeft uitgemaakt. Een andere keer terug uitgespuwd als enemy stunned was.Als de vijand je op eet. Kan daar iets tegen doen?
Ik wacht alleszinds niet meer. Broertje heeft me hier een vroeg verjaardagsexemplaar gegiftZou @Michster al begonnen zijn of blijft hij in Oblivion?![]()

Halverwege Oblivion, maar de nostalgie is al een beetje uitgewerkt. Als ik het gewoon zelf gekocht had, zou ik het nog opschuiven, maar mits het een geschenk is dat ik letterlijk omschreef als een nostalgie-trip van 30-40 uur....Zou @Michster al begonnen zijn of blijft hij in Oblivion?![]()