Bjorn
Well-known member
Voor de mensen met interesse, er loopt een promo bij perplexity ai. Via paypal krijg je 1 jaar gratis. Kost anders 20usd per maand.
Kan je al die modellen zoals Claude of GPT-5 etc gewoon gebruiken via daar ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de mensen met interesse, er loopt een promo bij perplexity ai. Via paypal krijg je 1 jaar gratis. Kost anders 20usd per maand.
Die kan ik toch gewoon selecteren ja.Kan je al die modellen zoals Claude of GPT-5 etc gewoon gebruiken via daar ?
Die kan ik toch gewoon selecteren ja.
De pagina met voorwaarden is een 404... Wat na de 12 maanden?Voor de mensen met interesse, er loopt een promo bij perplexity ai. Via paypal krijg je 1 jaar gratis. Kost anders 20usd per maand.
De pagina met voorwaarden is een 404... Wat na de 12 maanden?
PayPal Promotion Terms & Conditions
Last Updated August 20th, 2025
Offer must be redeemed by December 31, 2025. Only new Perplexity users or existing Perplexity users who have never had a paid subscription or free trial of Perplexity Pro are qualified. Valid for PayPal users with an account in good standing as of September 1, 2025. Users who open an account after September 1, 2025 shall become eligible only after such account has remained open, active, and in good standing for not less than thirty (30) consecutive days. Eligible users may only receive one promotional benefit per PayPal account. Offer is non-refundable, non-transferable and cannot be resold.
By redeeming, you agree to apply the complimentary Perplexity Pro subscription to your Perplexity account and after the complimentary subscription period, your subscription will auto-renew at the current monthly rate.
Your access and use of Perplexity Pro is subject to Perplexity's Terms of Service and Privacy Policy. For further questions or troubleshooting, contact [email protected].
Als je er zo 20 genereert met ietwat gedetailleerdere prompts, zal er wel iets deftig tussen zitten. Ik vond dat van mij niet slechter dan veel andere logo's van multinationals.Ik heb exact hetzelfde gedaan en kreeg dit: https://ibb.co/9zt0R83
Echt WAW zijn die voorstellen niet hé. Daarvoor kan je niet meer dan €50 vragen.
Dat bestaat al.Ik vraag mij ook af wat zo iemand zal doen als dat bedrijf kleine aanpassingen vraagt op het logo voorstel, AI kan dit niet. Dan opeens zijn de Illustrator skills wel nodig en valt zo'n amateur door de mand.
Soms lijkt het op de zelfrijdende auto, dat ging jaren en jaren heel goed, maar het is er nooit doorgekomen.

CRM hun revenue groeit tot nader order nog altijd 12% YoY. En de nettomarge volgt ook. Dus je moet je nog geen zorgen maken om Marc.Je beseft toch dat die CEO dat alleen maar zegt om beleggers te overtuigen en zijn aandeel te pumpen?
En met weinig succes want bijna -30% YTD.
De nieuwe narrative is trouwens dat software waardeloos is want iedereen kan het binnenkort schrijven met AI.
Dus dan kan onze Marc ook aan de UBI gaan hangen.
En Klarna heeft net hetzelfde gedaan in 2022-2024 en nu terug mensen aangenomen omdat hun servicekwaliteit is gedaald.
Jij hebt echt teveel hypepaddo's genomen
Ik draai de laatste 12 maanden nog steeds 50k in grafische ontwerpen (100k in webdesign), wat dezelfde cijfers zijn als vroeger.Trouwens vandaag de eerste (ook enige) graphic designer in mijn wijde omgeving: is zich nu aan het omscholen bij de vdab. Reden: werk is compleet aan het opdrogen. Heeft zich nochtans de ai tools eigen gemaakt.
Da's waar. Het gekke is: Het idee dat de wereld op langere termijn grondig verandert is eigenlijk behoorlijk vanzelfsprekend. Heel wat mensen op dit forum doen vandaag een job die 30 jaar geleden niet of amper bestond. Ik modelleer structuren in 3D als job, net zoals tienduizenden andere mensen in dit land. Enkele decennia geleden was alleen de vliegtuigsector daar mee bezig. De hoeveelheid jobs die erbij is gekomen door het opkomend belang van de computer en het internet is immens. Toch hebben we daar niet echt het idee van dat het de maatschappij op zijn kop gezet heeft. Er is eerder een idee dat het om een 'snelle evolutie' gaat dan echt om een 'revolutie'. Het zorgde niet voor een volksverhuizing of nieuwe sociale klassen in onze maatschappij.Wou hier toch even op inpikken, op korte termijn verwachten we vaak te veel te snel waar we op lange termijn vaak eerder onderschatten. Zelfrijdende wagens zijn daar een goed voorbeeld van. Toen de hype daarrond op zijn hoogste punt zat, zo'n 10 jaar geleden, leek het alsof de wereld op het punt stond volledig te veranderen. Dat heeft duidelijk een pak langer geduurd dan de voorspellingen van toen deden uitschijnen. Dat gezegd zijnde gaat de vooruitgang daarin gestaag verder. Ze zijn er wel aan het doorkomen met bijvoorbeeld bedrijven als Waymo die alsmaar groeien en uitbreiden en alsmaar meer steden coveren. Ook in veel steden in china zijn ze ondertussen een normaal beeld in het straatzicht.
Zou een foutje met een vliegend toestel met 250 man geen klein verschil zijn in vergelijking met een foutje in een logo van een mayonaisefabrikant dat 2 minuten later gecorrigeerd is?Opnieuw een mooi voorbeeld: de piloot verdient vandaag de dag geen cent minder dan vroeger, terwijl zijn vliegtuig automatisch landt. Waarom zou die man zoveel mogen verdienen vraag je u af? Wel, er moet toch iemand met het toestel kunnen landen als de technologie faalt, neen?

Kleine correctie: het opstijgen en landen gebeurd nog steeds handmatig. Enkel tijdens slechte zichtbaarheid (veel mist bijvoorbeeld) wordt de automatische piloot gebruikt voor te landen en ook tijdens de vlucht zelf.Opnieuw een mooi voorbeeld: de piloot verdient vandaag de dag geen cent minder dan vroeger, terwijl zijn vliegtuig automatisch landt. Waarom zou die man zoveel mogen verdienen vraag je u af? Wel, er moet toch iemand met het toestel kunnen landen als de technologie faalt, neen?
Heerlijk sarcastisch en scheldend antwoordenWat doet die?
.
Alles vanaf rij 6 heeft nu dezelfde look.
Automatisch elke rij vanaf 6 krijgt de stijl, ook als er nieuwe data bijkomt.
5 (de rijen 1 t/m 5).
Nu verschijnen rijen 1–5 automatisch bovenaan op elke nieuwe pagina bij het afdrukken.