Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Charlie at sinds kort weer vlees hoorWilliam eet nooit vis, maar moet toch gewoon koken/werken ermee.
Die Charlie is veganist, maar moet ook gewoon met vlees en vis werken.
Een aflevering met varkensvlees en Hakim krijgt gewoon kalfsvlees omdat hij moslim is..
Iets met 2 maten, 2 gewichten.
Toch niet in een entertainment programma. Dat is daar nu toch het platform niet voor.Als uw vader een jaar geleden zelfmoord heeft gepleegd en uw moeder paar weken later ook zelfmoord pleegt dan mag die van mij zo veel bleiten als ze wilt.
Er worden veel te veel eieren onder de kandidaten hun gat gelegd...
Trouwens wat doen zo'n figuren als die Charlie mee, ahja juist dochtertje van...
Niks levenswijsheid, niks schild opgebouwd tegen zelfkritiek, kritiek aanvaarden en competitie. Compleet te wijden aan die social media generatie die geen sikkepit van een standaard heeft. Trouwens schandalig dat die in de keuken mocht staan met die lange staarten. In de echte wereld moesten ze afgeknipt zijn.
Blij dat Bent eruit lag, wat een zelfingenomen kwal is dat zeg. Maar bon wel de nodige zelfkritiek dus ok.
Nu nog Boris eruit en we hebben al dragelijkere afleveringen.

Nu nog Boris eruit en we hebben al dragelijkere afleveringen.
Denk ook dat het gewoon varken wasIk weet het niet meer zeker, maar volgens mij heeft hij varken bereid. De chef zei "de garing is ongeveer zoals bij kalf", dacht ik.
Merckpoel, een naarstige zenuwpees in ‘Masterchef’, oogde in de finale meer dan ooit ontspannen, terwijl Hakim Chatar, tot dan volstrekt in controle, net de pedalen verloor. Misschien wel door de plotse aanwezigheid van Peter Goossens: die werd door de overblijvenden met zulke egards ontvangen dat je dacht dat het de Michelinman zelf was, maar zelf vond ik ‘m veeleer een sfeerspons, en nauwelijks een verbetering van het taalniveau van het jurybestand. In het reeds aangekondigde volgende seizoen, dat ik evenzeer van plan ben bij te wonen, hoop ik toch minstens één Nederlandstalige te verwelkomen als jurylid. Honger is de beste saus, schijnt het.