Celebrity Masterchef 2026

shellshock

Well-known member
Crowdfunder FE
1776674751928.png

Eerste aflevering van Celebrity Masterchef gezien. Ligt het aan mij, of is het normaal dat ik de helft van die deelnemers gewoonweg niet ken? Blijft op zich wel leuk om naar te kijken, vooral voor Peter Goossens dan.
Lichte ergernis wel over het enorme ego van RvG .

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja RvG die kritiek van topchefs niet kan verdragen en liever op zijn eigen manier zijn saus maakt. Als Peter Goossens mij een tip zou geven zou ik alles laten vallen om het op die manier te doen.

Ja RvG die kritiek van topchefs niet kan verdragen en liever op zijn eigen manier zijn saus maakt. Als Peter Goossens mij een tip zou geven zou ik alles laten vallen om het op die manier te doen.
Veel sympathie gaat hij volgens mij niet winnen met dit programma. Ofwel doet de regie er om tijdens het knip- en plakwerk, maar hij maakt zijn reputatie van narcist wel waar. :lol:

Ik vond het wel heel grappig hoe enkele van die deelnemers zich ook luidop stonden af te vragen hoe zij daar nu eigenlijk beland waren. Verbazing alom dat ze zelf ook al als BV werden aanzien.
Peter Goossens zijn blik als ge ziet dat hij zich dood te ergeren wel altijd goud waard.

Ik vond het wel heel grappig hoe enkele van die deelnemers zich ook luidop stonden af te vragen hoe zij daar nu eigenlijk beland waren. Verbazing alom dat ze zelf ook al als BV werden aanzien.
Peter Goossens zijn blik als ge ziet dat hij zich dood te ergeren wel altijd goud waard.
Peter Goossens zie ik altijd wel graag bezig. Al is die wel iets té lang onder de zonnebank blijven liggen. Wordt elke aflevering maar bruiner en bruiner.

Peter Goossens is echt een klassebak, als je ooit in zijn Hof Van Cleve bent gaan eten dan weet je waarom. En zelfs als je er nooit ging zou je moeten snappen niet het dedain te moeten hebben het beter te weten dan deze ***-chef, nietwaar Ruben?

Ik had wel liever Nick Bril, al snap ik natuurlijk waarom hij niet meer het gezicht is. Met Goossens heb je toch een heel andere sfeer, minder menselijk.

De eerste keer dat ik Van Gucht eens in een niet-professionele context zie, speciaal bazeke.

Michael Rewers voelt af en toe toch ook een beetje misplaatst als het over labneh, kibbeh en hummus gaat.
Die zal in zijn leven al heel wat hebben gegeten en geproefd maar dat zijn toch zaken die ge in zijn restaurant nooit gaat zien.

Ik ben trouwens wel dol op Peter Goossens, die zijn mimiek en manier van doen vind ik heel leuk om zien. Al ben ik wel blij dat ik geen kandidaat ben.

Beetje off topic, maar hoe slecht zag Sergio Herman eruit? Vet haar, wallen tot en met (weinig slaap, veel drugs?), opgeblazen wangen (alcohol?)... zag er allesbehalve verzorgd uit om op tv te komen.

Dat gezegd zijnde: verdiende finalisten en winnaar.

Die Loredana amai wat een raketje. En die Anastasia was ook al veel sympathieker dan ik dacht dat ze was. En ook nog eens grappig. Twee toppertjes.

Ik wou niet kijken vanwege enkele figuren waar ik geen interesse in had (Miss Angel, RVG, Weyts, Bo..) maar uiteindelijk bij de 2e aflevering ingepikt en keek terug zeer vlot weg. Jury blijft een leuk trio en de meeste kandidaten waren opnieuw leuke ontdekkingen (Donnie, Pierre, Loredana..).

Donnie kon ik echt niet zien of horen ... Ik vond het net de minste groep tot nu toe. Zowel qua kijkplezier als qua gastronomisch kunnen.

Ik kon er nog mee leven, maar vroeg mij wel elke keer af hoe nuchter hij daar stond.
Heeft niets met alcohol of toch zeker niet alleen) te maken:

Rapper Donnie heeft last van atopisch eczeem, een chronische huidaandoening die hij al sinds zijn geboorte heeft. Daarnaast stottert de rapper al zijn hele leven, een onderwerp waar hij openhartig over spreekt. [1, 2, 3]
Hier is wat meer context over zijn aandoeningen:
  • Eczeem: Donnie maakt zich hard om het taboe rondom deze huidziekte te doorbreken. Hij zong erover in zijn nummer Krab krab no shame en werkte mee aan nationale campagnes om anderen te inspireren.
    • Stotteren: Donnie staat bekend als een snelle prater, maar hij stottert al zijn hele leven en heeft daar in de loop der jaren bepaalde trucjes voor ontwikkeld

Terug
Bovenaan