Call of Duty: Vanguard

Call of Duty: Vanguard

jullie lvl'en toch allemaal snel, hier 8u in de MP en amper lvl 35

of zitten jullie allemaal doritos te fretten :D
Ben zelf niet zo snel in lvl'en maar met een paar potjes zombies vooral om operators vrij te spelen ging het verbazend snel vooruit.
Meestal wel bijna 1000 kills in 9-10 rondes en mijn STG44 is nu al lvl 70 wat geen garantie is op gewone multiplayer :D

Maar zal straks eens samen spelen met jullie.

die codes staan gewoon buiten op die zakken, zou me niet verbazen moesten die gewoon al gebruikt zijn :)
Ja awel, dat idee had ik ook gisteren in de winkel want die voorste rij zakken lag met de achterkant naar boven 🤦‍♂️. Kzal eens ne mail sturen naar Doritos de 😀

btw... even iets anders.
Heeft er iemand hier die Doritos codes al gebruikt ?
Ik was gisteren 12 zakken gaan halen en er werken maar 3 codes denk ik.
Heeft iemand van jullie ook die probleem ?
Wij hebben drie zakken en codes werkten alle keer, maar blijkbaar begint dat te werken eens ge activeert dacht dat ge dubbel XP kreeg voor effectief gespeelde minuten.
Heb zo al een code voor niks gebruikt.

Wij hebben drie zakken en codes werkten alle keer, maar blijkbaar begint dat te werken eens ge activeert dacht dat ge dubbel XP kreeg voor effectief gespeelde minuten.
Heb zo al een code voor niks gebruikt.
neen dat blijft gewoon een 1 doorlopen ongeacht of ge nu in de menu zit of effectief speelt.
Maar hier krijg ik echt telkens de melding dat de code al in gebruik is.
Heb een mail naar Doritos gestuurd. We zien wel :-)

neen dat blijft gewoon een 1 doorlopen ongeacht of ge nu in de menu zit of effectief speelt.
Maar hier krijg ik echt telkens de melding dat de code al in gebruik is.
Heb een mail naar Doritos gestuurd. We zien wel :)
Mja die codes staan aan de buiten zijde, t moet ma eene zijn die ne foto trekt van al die zakken....

Heb het al gehad met het spel :wallbash: volgende maand Halo spelen meer mijn ding.
Hey ik heb ook matchkes dat ik voorlaatste ben ofzo er u niet zo in opjagen, gewoon zoeken welke gun u het beste ligt en welke perks die u het best kunnen helpen.
Ik heb nu K/d van 0.7 ook niet goed ma amuseer mij ermee.

Hey ik heb ook matchkes dat ik voorlaatste ben ofzo er u niet zo in opjagen, gewoon zoeken welke gun u het beste ligt en welke perks die u het best kunnen helpen.
Ik heb nu K/d van 0.7 ook niet goed ma amuseer mij ermee.
Mij K/D moet ook nog beter zenne maar ik jaag me er niet zo heel hard meer in op. Ben dat te oud geworden denk ik om kwaad te worden is PS.
Vroeger zou de controller door de living zijn gegaan denk ik 😂

Laatst bewerkt:
Kheb mij toch weer eens laten vangen door te pre-orderen. Vind er absoluut geen hol aan, de visibiliteit in de COD games is de laatste edities zo verschrikkelijk slecht, aimen is soms meer puur geluk dan skills. De wisselende spawns zijn nog steeds even frustrerend, de TTK is nog steeds te veel afhankelijk van connectie en granaten/explosieven zijn veel te OP en worden ook constant gespammed.

Goed, dan kopen we toch gewoon COD voor zombie mode? Wat een triestige bedoening is dat zeg. Gewoon wat idiote repetitieve inspiratieloze objectives uitvoeren op een triestige map. Gelukkig is de gunplay daar wel nog ok maar na een paar uur heb je het toch wel gezien.

De laatste hoop is dan maar de campaign. die zal ik wsl wel uitspelen maar de eerste levels vond ik al eigenlijk niet zo heel schitterend.

Never again!

Ik was zeer sceptisch na de beta, en moet nu eerlijk toegeven: ben blij dat ik het toch op release heb gekocht. Al goed mee geamuseerd.
Al speel ik in kleine sessies, 3u lang COD is zelf voor mij te lang.
Tga natuurlijk allemaal wel zéér snel qua gameplay, eens pinken met uw ogen en t'is vandat.

Qua graphics vind ik het in de MP alvast zeeeeeer goed, zeker die Japanse (?) map & dat zuiders gedoe tussen die loopgraven daar.

Het is natuurlijk een COD, en zal tegenstelde zijn van BF. Snelle en kleine maps in COD, grote en lange games in BF.
Is deze perfect? nee zeker niet, maar toch al beter als Cold War

Ik moet ook toegeven dat ik de Vanguard tot hier toe beter vind als Cold War.
Ook speel ik nu terug samen met ne goeie kameraad en dat maakt het spel wel beter dan wanneer je het alleen moet spelen.
Het is en blijft COD idd en we weten allemaal wat we daar van mogen verwachten.
Ik stond op voorhand helemaal niet open voor weer een ww game maar ik amuseer mij er echt wel mee.
Maar ik kijk toch ook wel heel hard uit naar de Modern Warfare 2 volgend jaar.

Goed, dan kopen we toch gewoon COD voor zombie mode? Wat een triestige bedoening is dat zeg. Gewoon wat idiote repetitieve inspiratieloze objectives uitvoeren op een triestige map. Gelukkig is de gunplay daar wel nog ok maar na een paar uur heb je het toch wel gezien.
ja ook wel teleurgesteld in zombies, in ronde 5 ofzo meestal al 1000 kills en PAP door gewoon die missies te kampen. de zombies droppen toch genoeg ammo.
vroeger nooit exfill gedaan maar nu ben ik het zo na 10 ronden al beu.
wel ideaal om wapens te levelen.

Ondertussen prestige 2 bereikt, en heb er toch eventjes genoeg van :)
Uitkijkend naar vrijdag voor BF nu :)

Ik heb het ook echt lastig, gisterenavond ging het eerst nog redelijk en daarna speelde ik met de clanleden hier en bakte ik er niks meer van...

Terug
Bovenaan