Milathis
Well-known member
Ik ook niet gebruik maar wat , al heeft de stg44 mijn voorkeur.Moet eens zien welke wapens in beter mee ben.
Gebruik nu vooral stg44 en mp40 maar totaal geen idee wat nu betere wapens zijn of slechter![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook niet gebruik maar wat , al heeft de stg44 mijn voorkeur.Moet eens zien welke wapens in beter mee ben.
Gebruik nu vooral stg44 en mp40 maar totaal geen idee wat nu betere wapens zijn of slechter![]()
Die stg44 is zeker een goei wapen en zeker op hogere lvl. Zit nu op wedpon lvl 56 ofzo. Als ik met die stg44 max lvl ben ga ik denk ik met de mp40 beginnenMoet eens zien welke wapens in beter mee ben.
Eerste wat ik doe dat Trigger effect en rumble afzetten bij shooters.Heb die trigger functie uitgezet, heb zo een gevoel dat ik daardoor net altijd net iets te laat ben.
Awel ik ben ook aan het twijfelen om dat te doen want ik heb ook het gevoel dat ik net telkens een fractie van een seconde te laat ben.Heb die trigger functie uitgezet, heb zo een gevoel dat ik daardoor net altijd net iets te laat ben.
12 zakken zaligbtw... even iets anders.
Heeft er iemand hier die Doritos codes al gebruikt ?
Ik was gisteren 12 zakken gaan halen en er werken maar 3 codes denk ik.
Heeft iemand van jullie ook die probleem ?

Ja, en men mandje was vol anders hadden het er meer geweest12 zakken zalig![]()

Ja sommige lvl’en idd waanzinnig snel. Ik heb er nu msss een uur of 7 opzitten en ben net lvl 32 met behulp van twee keer een XP token.jullie lvl'en toch allemaal snel, hier 8u in de MP en amper lvl 35
of zitten jullie allemaal doritos te fretten![]()
Blijven volhouden. Eens de snelheid in je vingers zit gaat alles beter. En de Maps leren kennen is nog het belangrijkste eigenlijk.Pff wat een frustratie gisteren avond
Denk niet dat cod weg gelegd is voor mij haha
die codes staan gewoon buiten op die zakken, zou me niet verbazen moesten die gewoon al gebruikt zijnbtw... even iets anders.
Heeft er iemand hier die Doritos codes al gebruikt ?
Ik was gisteren 12 zakken gaan halen en er werken maar 3 codes denk ik.
Heeft iemand van jullie ook die probleem ?