Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry,@Urbanus doet ge mee? Ik kan u niet inviten.
. Ga ik straks ook eens bekijken. En ook al men andere instellingen. Ik spel eigenlijk elke keer op de standaard settings maar denk dat het niet verkeerd is om daar is wat aanpassingen te doen. Iemand tips ?Blijkbaar als jullie een invite sturen voor de clan, moet ik jullie vervolgens ook nog eens een request sturen..
Trouwens, net pas ontdekt dat je field of view voor console nu kunt aanpassen.
Net gedaan en volgende matchke meteen 18/2![]()

Heb juist uw stream even gevolgd. Ik ga vanavond de settings zelf al eens even bekijken want zit nu op kantoor.Ben momenteel aan't streamen, ik wil altijd mijn setting wel eens laten zien.
Om het allemaal op te sommen is wat veel werk
![]()
BookaShadeBe - Twitch
Community Leader op beyondgaming.be - Papa van Manou - Fervent Gamer - Passief en actieve sporter - Spekkie :3twitch.tv

Van al dat gevloek, inderdaad!Heb juist uw stream even gevolgd. Ik ga vanavond de settings zelf al eens even bekijken want zit nu op kantoor.
Van ne stream te volgen krijg je alleen zelf maar zin om te spelen![]()

Ja ik zag het.Van al dat gevloek, inderdaad!![]()

ja de frustraties lopen soms heel hoog op in CODTis wel een spel waar ne mens nu eenmaal veel vloekt voor allerlei dingen…
![]()

Ik hoor tot de oranje groep ;-)![]()
hier eigenlijk net nietTis wel een spel waar ne mens nu eenmaal veel vloekt voor allerlei dingen…
![]()

Ik ben al blij als ik zie dak ergens in het midden sta.Yupla, fijn wat potjes gespeeld!
Toch MVP geworden![]()

. 

Skins, emblems etc.Wat zijn de voordelen van zo een batlle pass ?