Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nu heb je dat geweer? Enkel via dmz te verkrijgen? Is dat een goed wapen?Vandaag met Voidski door puur geluk een player gekilled die de M13B assault rifle had, exfill gedaan was de enigste reden dat ik die DMZ deed.
Het is goed, maar als leuke afwisseling. Het is niet spectaculair beter als een ander wapen vind ik. Moet wel nog een deel van de attachments vrij spelen.En nu heb je dat geweer? Enkel via dmz te verkrijgen? Is dat een goed wapen?
Ik vind het een leuke game mode, maar het is duidelijk dat je eigenlijk altijd met drie man samen moet spelen als je iets wilt bereiken. En dat vind ik toch weer spijtig, want als je solo wilt spelen schiet er dus alleen maar quickplay over.DMZ is intens.
Net ne stronghold veroverd waarna het een race tegen de klok is om de exfill te bereiken waar uiteraard andere teams ook aanwezig zijn die maar al te graag jou centen en gear afpakken.
Maar teamplay is een must anders is het snel game over.
Yep zo unlock je hem, via de DMZ. Wapen is dik ok.En nu heb je dat geweer? Enkel via dmz te verkrijgen? Is dat een goed wapen?
Solo?Gisteren toch ook de Caution Tape blueprint kunnen verkrijgen uit een weapon case.
Eigenaar gekilled in de exfill chopper.
Nee. Samen met een random hollander deden we The Chemist missie wat mislukte.Solo?
Thanks for the tip!Amai, in de week zo afgezien om die m13b te unlocken, en uiteindelijk gewoon niet gelukt. Gisteren was toch een ander verhaal
Ik vind het een leuke game mode, maar het is duidelijk dat je eigenlijk altijd met drie man samen moet spelen als je iets wilt bereiken. En dat vind ik toch weer spijtig, want als je solo wilt spelen schiet er dus alleen maar quickplay over.
Ik wil altijd wel eens meelopen voor weapon casesMet 2 is dat ook redelijk te doen. We zitten al op een vrij hoge lvl (54 en 57) en hebben al veel missies gedaan. Enkel is een 3de man wel een verbetering. Zeker voor die 6 Killstreaks exfil enzo.
Moest er iemand alleen spelen met rando's, wij zoeken nog een 3de man. Wij spelen op PC, maar maakt weinig uit. We hebben ook een Discord server.

Mag altijd. Met 2 lukt dat amper dus we hebben dat nog ni veel gedaan.Ik wil altijd wel eens meelopen voor weapon cases![]()
Extract campen en hopen dat een speler met de M13 speelt.Iemand die M13 al solo kunnen unlocken in DMZ. Het lukt met maar niet
Ik heb hem al eens van iemand gekregen en daarna ook zelf de chemist nog eens solo neergehaald dus het kan wel (de blueprint krijg je helaas niet). Als je het makkelijk wilt maken, vraag aan iemand die je kent en de M13 al heeft om hem mee te nemen in een DMZ-game, laat de M13 vallen door die persoon en neem hem dan op. Meteen naar extraction en voila, M13 unlocked.Iemand die M13 al solo kunnen unlocken in DMZ. Het lukt met maar niet