Ik denk dat je wel begrijpt dat je reclame voor andere platforms beter houdt voor daar dan. Lijkt me logisch.Ik koop nooit op de genoemde website's, dus daar kan ik niet over oordelen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat je wel begrijpt dat je reclame voor andere platforms beter houdt voor daar dan. Lijkt me logisch.Ik koop nooit op de genoemde website's, dus daar kan ik niet over oordelen.
Ik vraag me af of het aanbod qua games ook niet deels mee zakt door de impact van de steeds toenemende digitale verkoop van software?
Aan mijn koopgedrag hier is maar één ding fundamenteel gewijzigd: ik koop hier minder omdat er minder aanbod is (hoofdzakelijk interesse in ps4/ps5). Sorry Cyberkef, ik kan mijn eigen punt niet staven met statistieken
Wat betreft vinted moet ik eerdere meningen wel gelijk geven. Ik krijg er dingen verkocht die hier voor geen meter zouden bewegen en op +100 verkopen heb ik er nog geen enkele negatieve ervaring gehad. Het gemoedelijke contact, wat hier wel het geval was/is, heb je daar dan weer niet.
Ik maak geen reclame voor andere platforms, de vraag was hier: waar verkopen jullie?Ik denk dat je wel begrijpt dat je reclame voor andere platforms beter houdt voor daar dan. Lijkt me logisch.
Dat was echt nergens de vraagIk maak geen reclame voor andere platforms, de vraag was hier: waar verkopen jullie?
Lijkt me ook toch logisch dat ik kledij niet hier verkoop omdat hier geen kat geintresseerd in is.
Vreemde reactie
Feit. Maar dat was op 9lives ook al hoorOpkomst van digitale verkoop lijkt mij inderdaad een vd grootste "boosdoeners". Ik denk dat wat veel mensen in eerste instantie naar B&S hier (en op 9lives) bracht was de verkoop van games en pc-hardware... Diezelfde mensen zouden dan ook kunnen zeggen "aah, kheb nog een kast of microfoon die ik eigenlijk kwijt wil..."
Langs de andere kant, is het in mijn ogen ook steeds erger geworden met mensen die het onderste uit de kan proberen halen. Misschien is het een rooskleurige bril, maar ik zou zweren dat er vroeger niet zoveel mensen waren die (sterk) onder de vraagprijs bieden.
"Ooh je biedt een game aan inclusief verzendkost en het is €10 goedkoper dan de used prijs bij game mania of eendert welke nieuwprijs online.. Hmmm, ik ga toch nog €10 lager dan je minimum bieden"
Ge kunt misschien zeggen dat het een verschijnsel is dat je overal ziet tegenwoordig. Grappig wel als leest over veel mensen hun brutoloon in de bijhorende thread en dan ziet hoeveel ze hier proberen afdingen op wat vaak al zeer afgeprijsde goederen zijn.

So true xDMensen willen ook altijd een spotgoedkoop koopje doen, maar als ze zelf iets verkopen dan is hun stuk dat ze aanbieden van goud lol
Heb het niet alleen over dit forum, overal tegenwoordig.
Van dat einduur heb ik meer dan een jaar geleden ook al aangehaald, is toen ook niets mee gedaan. Wie gaat er nu een zoekertje maken met een einduur? Op dat vlak was het vroeger een pak eenvoudiger, gewoon een post maken zoals altijd. Ipv een hoop verplichte velden waar je niet altijd de info van hebt en uiteindelijk toch ook in je post zelf zou zetten.Ik vind de verplichte velden in de startpost hier (en dan vooral einddatum inclusief uur) zeer irritant.
Wat Vinted betreft. Ik vind dat eigenlijk een relatief interessante site om dingen te verkopen. Het word alleen lastig als je niet wil verzenden en / of een zending uit meerdere pakketten zou bestaan.
Facebook gebruik ik vooral om rap van mijn brol af te raken waar ik geen geld meer voor hoef te hebben. Ook voor meubelstukken gebruik ik smoelenboek af en toe.
2dehands gebruik ik al jaren niet meer.
Pas na 30 dagen wordt het automatisch gesloten, en je kunt het altijd weer laten openen.Als je een zoekertje zet of fb, 2dehands of vinted, blijft het tenminste staan tot je het zelf wegdoet. Hier wordt het gesloten als er bepaalde tijd geen reactie meer is.
Op zoekertjes sites neem je ook gewoon een foto en hoef je geen levensverhaal bij te schrijven. Je hoeft ook niet te reageren op domme vragen, kunt gesprekken met anderen stopzetten...