Bundesliga: Duits Voetbal 2024-2025

Niet komen verkneukelen wanneer Kompany degradeert ✅
Tevoorschijn komen wanneer hij een onwaarschijnlijke droomtransfer realiseert ✅

Je hebt er mij alleszins wel snel aan herinnerd dat het hier onaangenaam toeven is, waarvoor dank!

Gij zijt wss zo ene die we nooit meer gaan zien als blijkt dat Kompany er toch maar in slaagt. Duts.

Meer nog, al sinds maart lid en nooit gepost in het voetbal gedeelte. Maar vanaf er bevestiging was van de transfer, wat komen liggen zagen op Kompany. Triestig.

Tgoh, denk dat er nog wel wat mensen 'kritisch' staan tov de verheerlijking van Kompany. Ik vraag mij vooral af wat de mensen bezielt om Kompany nu al voor een recordsom naar Bayern te halen, terwijl die, laat ons eerlijk zijn, toch nog niet veel spectaculairs heeft getoond. Zijn periode bij Anderlecht was niet veel soeps, en bij Burnley zitten ze terug in 2e klasse. Het is mr. suave tijdens persmomenten, maar op trainend vlak ben ik toch ook (nog) geen fan van hem.
Enfin, hij is natuurlijk naar trainersnormen nog héél jong en heeft meer dan genoeg nodige achtergrond (als topspeler en kapitein), dus ik ben er wel van overtuigd dat hij nog veel kan groeien. Hij heeft in ieder geval geen schrik om totaal te breken met de gangbare speelmethode. Maar er wordt naar mijn gevoel nu al te veel gedaan alsof hij een toptrainer is, wat hij nog echt niet is.
De man slaagt er in ieder geval wel goed in om zich populair te maken bij mensen die het voor het zeggen hebben, dat is ook een grote kunst.
Achja, we zullen zien de komende seizoenen.

Tgoh, denk dat er nog wel wat mensen 'kritisch' staan tov de verheerlijking van Kompany. Ik vraag mij vooral af wat de mensen bezielt om Kompany nu al voor een recordsom naar Bayern te halen, terwijl die, laat ons eerlijk zijn, toch nog niet veel spectaculairs heeft getoond. Zijn periode bij Anderlecht was niet veel soeps, en bij Burnley zitten ze terug in 2e klasse. Het is mr. suave tijdens persmomenten, maar op trainend vlak ben ik toch ook (nog) geen fan van hem.
Enfin, hij is natuurlijk naar trainersnormen nog héél jong en heeft meer dan genoeg nodige achtergrond (als topspeler en kapitein), dus ik ben er wel van overtuigd dat hij nog veel kan groeien. Hij heeft in ieder geval geen schrik om totaal te breken met de gangbare speelmethode. Maar er wordt naar mijn gevoel nu al te veel gedaan alsof hij een toptrainer is, wat hij nog echt niet is.
De man slaagt er in ieder geval wel goed in om zich populair te maken bij mensen die het voor het zeggen hebben, dat is ook een grote kunst.
Achja, we zullen zien de komende seizoenen.
Akkoord hoor, en ben ook niet overtuigd dat hij potten gaat breken in Duitsland. Aan hem om mij en iedereen anders te overtuigen. Maar om nu al te zeggen dat je hoopt dat hij op z'n smoel gaat omdat hij iets gedaan heeft OF omdat hij een anderlechtachtergrond heeft vind ik er over.

Ipv blij te zijn dat we kans hebben op een toekomstige belgische toptrainer...

Akkoord hoor, en ben ook niet overtuigd dat hij potten gaat breken in Duitsland. Aan hem om mij en iedereen anders te overtuigen. Maar om nu al te zeggen dat je hoopt dat hij op z'n smoel gaat omdat hij iets gedaan heeft OF omdat hij een anderlechtachtergrond heeft vind ik er over.

Ipv blij te zijn dat we kans hebben op een toekomstige belgische toptrainer...
Kom kom, Kompany gaat potten en kommen breken bij Bayern omdat die in 8 van de 10 x toch kampioen spelen.

De druk is wel enorm, twee seizoenen achter elkaar niet kampioen spelen, dat kunnen ze ginder in Bayern zich zelfs niet voorstellen na 10 titels op rij. En met de finale van de CL in eigen stadion, ligt de druk voor die campagne ook enorm hoog. Hij gaat daar niet moeten afkomen met zijn 'process', hij gaat meteen resultaat moeten halen.

Laatst bewerkt:
Kom kom, Kompany gaat potten en kommen breken bij Bayern omdat die in 8 van de 10 x toch kampioen spelen.
We zullen wel zien eh, iedereen gaat er maar vanuit dat het voor hem van een leien dakje zal lopen omdat hij bij het grote Bayern coach word. Eerste 2 matchen verliezen of gelijk spelen en de druk zal al groot worden, de criticasters zullen roepen en herhalen dat Kompany een miscast is geweest, etc.

laat ons eerlijk zijn, toch nog niet veel spectaculairs heeft getoond. Zijn periode bij Anderlecht was niet veel soeps, en bij Burnley zitten ze terug in 2e klasse.
Maar dan heb je het toch gewoon niet veel gezien van Anderlecht en Burnley tijdens zijn periode?
Zeker als we dat laatste seizoen bij Anderlecht, als dat eerste bij Burnley als "niet veel soeps" gaan omschrijven.
Het voetbal dat Anderlecht dat laatste seizoen bracht was trouwens wel vaak spectaculair.

Of die mensen die het voor het zeggen hebben zien gewoon zijn kwaliteiten en potentieel? Chelsea blijkbaar ook gecharmeerd door Kompany.

Heel benieuwd wat we gaan zien dit seizoen. Ik ga er alleszins van uit, dat al dat individueel geblunder er uit zal gaan met zo een spelerspotentieel. Wat hét grootste probleem was zowel bij Anderlecht als Burnley. Maar blijft uiteraard een heel grote stap.

Laatst bewerkt:
Maar dan heb je het toch gewoon niet veel gezien van Anderlecht en Burnley tijdens zijn periode?
Zeker als we dat laatste seizoen bij Anderlecht, als dat eerste bij Burnley als "niet veel soeps" gaan omschrijven.
Het voetbal dat Anderlecht dat laatste seizoen bracht was trouwens wel vaak spectaculair.

Ga niet zeggen dat ik hem heel actief heb gevolgd. Burnley is nu geen clubje dat mij interesseert, met of zonder Kompany.
Maar wat ik vooral onthoud aan zijn periode bij Anderlecht is dat ze precies echt dachten dat de naam Kompany alleen al potten zou breken, en te weinig beseften dat trainer zijn nog wat meer is dan de naam alleen. 😂

Of die mensen die het voor het zeggen hebben zien gewoon zijn kwaliteiten en potentieel? Chelsea blijkbaar ook gecharmeerd door Kompany.

Tgoh wie zal het zeggen of het door ons-kent-ons komt of omdat Madam Zelda voorspelde dat Kompany een topper zou worden. De achternaam zal in ieder geval meer leverage hebben gehad dan zijn trainersparcours tot nog toe.

Heel benieuwd wat we gaan zien dit seizoen. Ik ga er alleszins van uit, dat al dat individueel geblunder er uit zal gaan met zo een spelerspotentieel. Wat hét grootste probleem was zowel bij Anderlecht als Burnley. Maar blijft uiteraard een heel grote stap.

Een club als Bayern gaat niet ineens onderaan het klassement eindigen eh, al mag je er nog een hond met een hoge hoed als coach zetten. Dus dat gaat idd wel een verschil met een club(je) als Burnley zijn.

Enfin, laat hem gewoon rustig trainer zijn, en we zullen wel zien hoe hij evolueert. Hem nu al afbreken is misplaatst, maar nu al de loftrompet afsteken evenzeer. Time will tell, en wie weet is "the special one" van morgen wel onze Vince. :cheer:

Terzic heeft ontslag genomen bij Dortmund. Officieel althans, eerder deze week gingen er geruchten dat Hummels niet wou verlengen als terzic trainer bleef. Sahin zou overnemen.

Terzic heeft ontslag genomen bij Dortmund. Officieel althans, eerder deze week gingen er geruchten dat Hummels niet wou verlengen als terzic trainer bleef. Sahin zou overnemen.
Hummels vertrekt nu evengoed nog... kleine leegloop aan de gang. Reus en Hummels zijn natuurlijk wel 2 oudere spelers die ook wel serieuze contracten gehad zullen hebben. Wel jammer want Hummels speelde toch een zeer goeie terugronde.

Kompany gaat knallen bij Bayern. So wie so...Heeft tenminste een herkenbare speelstijl.
Is ook geen narcistische Aldi trainer zoals Tuchel of Kovac. Die nooit schuld treffen.
Nagelsmann btw was men ding ook niet.. Was wellicht dan ook een keuze bestuur van : het blinkt ..dus moet wel goed goed zijn..
Zoals het er nu uit ziet gaan die ziekenkas boys eruit(Gnabry, Coman,Ajax boy, etc)... En gaat Davies tegen de muur lopen met zijn chantage technieken 🙃 + Het team gaat zichzelf wel degelijk financieel gezond versterken in lijn met de waarden van FC Bayern. Fair en debt free.
@Gavin gij bitske nog online hier? 🧐

Mijn abonnement met Eleven/DAZN loopt bijna af dus ik ben eens mijn opties aan het overlopen gezien die de laatste jaren echt wel omhoog geschoten zijn qua prijzen. Is er ergens een andere optie om Bundesliga te bekijken in België dan DAZN?
Ik kijk 90% van de tijd Bundesliga, dan eens wedstrijd in België of eens Barcelona/Madrid en occasioneel eens NFL wedstrijd. Maar als ik kan kiezen zal de voorkeur naar Bundesliga gaan zelfs al zou het maar Freiburg tegen Mainz of zelfs 2e BL zijn bij wijze van spreken.

Play sports. Als Telenet klant aan 22€/maand. Maar dan ben je afhankelijk van wat ze van Bundesliga tonen op de 3 DAZN kanalen en dan durven ze al eens voorrang geven aan andere competities.
Zelfde in feite voor TV-Vlaanderen. En eigenlijk uitgesloten is want voorlopig nog Telenet TV klant (aleja voor de vrouw en kinderen en krijg dat hier niet verkocht om zonder digicorder tv te kijken.).
DAZN kan je voor 25€ maar daar ben je wel zeker van 3-4 wedstrijden per weekend en 1 wedstrijd BL2.
Zou eigenlijk graag hebben dat het voetbal zowat de weg op gaat zoals pakweg F1 met F1TV dat je specifiek 1 competitie kan abonnement opnemen en niet betalen voor de rest waar je niet naar kijkt.

Terug
Bovenaan