Bundesliga: Duits Voetbal 2024-2025

Afrika Cup gewonnen, wie kan dat zeggen!

Voila, en landskampioen met zowel Club als Anderlecht (en bijna met Genk). En ooit ook een Europese halve finale gehaald met Club zeker?

Deze man krijgt te weinig waardering!

Ik wil Broos niet minimaliseren, maar het ging over topcoaches die dus bij pakweg de Bayern Munchen's van deze wereld aan de slag zijn geweest.

In NL heb of had je Van Gaal, Cruyff, Hiddink, Rijkaard, Koeman...

Het zou top zijn als Kompany zich ontwikkelt tot wereldcoach - om dan ooit graag de nationale ploeg te coachen ook

Het is heel simpel he, die Nederlandse trainers hebben genoten van oftewel zelf bij een topclub te hebben gespeeld (Koeman, Seedorf, Gullit, Cruyff, etc) oftewel hadden ze het geluk trainer te zijn geworden in een glorieperiode van het Nederlandse voetbal zoals Van Gaal, Hiddink, Advocaat, ...

Je moet natuurlijk keer op keer resultaat binnenhalen om er te blijven, zoals Van Gaal en Hiddink hebben gedaan.

In België hebben we nu onze eerste topspeler die op pensioen is gegaan met Kompany. Die komt bij Bayern binnen nu met een gelukje. Dat is niet zomaar he, dat is de eerste die het moderne beroep inkomt met een netwerk.

Het is heel simpel he, die Nederlandse trainers hebben genoten van oftewel zelf bij een topclub te hebben gespeeld (Koeman, Seedorf, Gullit, Cruyff, etc) oftewel hadden ze het geluk trainer te zijn geworden in een glorieperiode van het Nederlandse voetbal zoals Van Gaal, Hiddink, Advocaat, ...

Je moet natuurlijk keer op keer resultaat binnenhalen om er te blijven, zoals Van Gaal en Hiddink hebben gedaan.

In België hebben we nu onze eerste topspeler die op pensioen is gegaan met Kompany. Die komt bij Bayern binnen nu met een gelukje. Dat is niet zomaar he, dat is de eerste die het moderne beroep inkomt met een netwerk.
*kuch* Van Buyten *kuch*

Ja tis daarmee dat ik hier eerder schreef: onze zilveren generatie is aan het afzwaaien, dus daar kan wat potentieel inzitten voor coaches.

Ging eens even opzoeken hoe het met Vermaelen zat, want die werd toch ook gelauwerd (los van Kompany) als de Rode Duivel met het meeste potentieel als coach.

Blijkbaar is die nu in beeld bij Jong-Ajax? Zou een mooie stap zijn om ervaring op te doen.

Kwam altijd rustig en intelligent over. Iemand die ook een duidelijke uitleg kan geven. Ben benieuwd waar die zal geraken.

Ging eens even opzoeken hoe het met Vermaelen zat, want die werd toch ook gelauwerd (los van Kompany) als de Rode Duivel met het meeste potentieel als coach.

Blijkbaar is die nu in beeld bij Jong-Ajax? Zou een mooie stap zijn om ervaring op te doen.

Kwam altijd rustig en intelligent over. Iemand die ook een duidelijke uitleg kan geven. Ben benieuwd waar die zal geraken.
Ja, hoop ook echt dat die naar Jong Ajax komt. Zie ik ook wel veel potentieel in.

*kuch* Van Buyten *kuch*
Die is geen trainer geworden hé.

Ik was er als speler grote fan van in elk geval. Vermaelen en Kompany, hadden die twee wat minder blessures gehad ...

Die is geen trainer geworden hé.
Dat stond er ook nergens bij. Maar die heeft dus wel bij City én Bayern gespeeld he ;) en was indertijd de duurste uitgaande transfer ooit vanuit België, naar Marseille (12M euro!!). Sommige mensen vergeten al eens snel wat binnenlandse voetbalgeschiedenis als het in hun kraam past.

Marc Brys voorlopig niet alleszins :unsure:

Of toch?

Hahaha, het is off-topic hier, maar dat soort zaken zie je toch enkel in Afrika (of in de VAE ofzo) hoor :rofl:

Toch vreemd dat er mensen zo negatief zijn ingesteld dat ze op voorhand zo graag anderen zien falen (maar denk haast dat Piti hierboven gewoon zit te trollen).

Ik voel gewoon bitter weinig sympathie voor Kompany. Ik heb ook totaal geen connectie of band met die vent.
Gecombineerd met het feit dat ik geen affiniteit heb met nationale ploegen komt dat misschien raar over voor het gros van de bevolking maar dat is geen getrol.

Ik ga niet voor een antipathieke zeikerd supporteren omdat hij toevallig hetzelfde paspoort heeft. Dat vind ik raar.

Of toch?

Hahaha, het is off-topic hier, maar dat soort zaken zie je toch enkel in Afrika (of in de VAE ofzo) hoor :rofl:
Anderzijds hebben ze het blijkbaar uitgepraat achter de coulissen als 'volwassen' mensen. Zo hoort het ook.
Jammer van die publiekelijke ruzie die op camera is opgenomen. Dat was volkomen onnodig en overbodig.

Anderzijds hebben ze het blijkbaar uitgepraat achter de coulissen als 'volwassen' mensen. Zo hoort het ook.
Jammer van die publiekelijke ruzie die op camera is opgenomen. Dat was volkomen onnodig en overbodig.

Lees: Eto'o is waarschijnlijk op de vingers getikt door de politiek? :unsure:

Ik voel gewoon bitter weinig sympathie voor Kompany. Ik heb ook totaal geen connectie of band met die vent.
Gecombineerd met het feit dat ik geen affiniteit heb met nationale ploegen komt dat misschien raar over voor het gros van de bevolking maar dat is geen getrol.

Ik ga niet voor een antipathieke zeikerd supporteren omdat hij toevallig hetzelfde paspoort heeft. Dat vind ik raar.
Gij zijt wss zo ene die we nooit meer gaan zien als blijkt dat Kompany er toch maar in slaagt. Duts.

Meer nog, al sinds maart lid en nooit gepost in het voetbal gedeelte. Maar vanaf er bevestiging was van de transfer, wat komen liggen zagen op Kompany. Triestig.

Terug
Bovenaan