Bundesliga: Duits Voetbal 2024-2025

Ja, straf. Ik ben heel benieuwd, want we moeten eerlijk zijn: veel adelbrieven kan hij als trainer nog niet voorleggen. De stap naar één van de beste clubs ter wereld is dus wel een serieuze stap.

Allé, ik geloof wel dat hij de kwaliteiten heeft, daar niet van. Het moet natuurlijk ook nog een 'match' zijn.

Krijgt ook gewoon betere voetballers ter beschikking , normaal ben ik gene Bundesliga volger maar nu toch wel ze :)

Nu de clausule om Zirkzee voor een appel en een ei terug te halen activeren en Zirkzee zelf overtuigen met een persoonlijk gesprek. Belleke naar Pep om Sergio Gomez te huren voor een jaartje. En dan starten met een 9/9 en het beiers zout stapelt zich op in de wonden van de paarse harten.

Nu de clausule om Zirkzee voor een appel en een ei terug te halen activeren en Zirkzee zelf overtuigen met een persoonlijk gesprek. Belleke naar Pep om Sergio Gomez te huren voor een jaartje. En dan starten met een 9/9 en het beiers zout stapelt zich op in de wonden van de paarse harten.
Ik heb geen wonden van het vertrek van Kompany hoor. En nu ben ik vooral blij voor hem en deze kans.

Kompany heeft voor HSV gespeeld.
Zijn Duits is okay en zal wel rap worden opgefrist.

Ah juist, dat was ik al helemaal vergeten!
Ik vroeg het me oprecht af, want ze gaan daar in Munchen niet in het Engels beginnen communiceren.

Wat zou het heerlijk zijn om deze arrogante knuppel echt heel hard te zien falen.

Allez nu, het zou toch top zijn als we eindelijk eens een Belgische wereldcoach hebben.

Jullie zijn Raymond Goethals al vergeten?

Shame on you!

Nee, maar die zijn hoogdagen als coach dat is 30 jaar geleden.

Voor de rest kan ik niet direct een Belgische topcoach bedenken. Terwijl ze bv. in Nederland toch wel een aantal grote namen gehad hebben.

Natuurlijk wel het voordeel met onze zilveren generatie die stilaan afzwaait nu: daar kunnen mogelijks enkele heel goeie coaches uit opstaan.

Ik ben stiekem toch heel benieuwd of hij zijn voetbal kan brengen met een kern die wel sterk genoeg is.
En vooral ook, want daar heb ik de meeste twijfels bij, als het op die manier niet pakt in Duitsland of hij zijn tactiek kan aanpassen aan de ploeg.

In elk geval gewoon cool om een Belgische coach op dat niveau te zien.

Het gaat er echt van bij de start boenk erop moeten zijn, dit is duidelijk niet de keuze van het grote geloof maar vooral een noodoplossing omdat er niks beter is.

Als de geruchten kloppen dat Hoeness & Rummenigge eigenlijk eerder richting Flick keken voor een jaar kwa tussenoplossing om het seizoen over naar een "eindoplossing" te kunnen gaan en dan ziet dat de Sportief directeur daar eigenlijk solo slim heeft gespeeld door de Flick piste te verlaten, vervolgens bij nen hoop coaches "neen" te krijgen om dan op zijn blote knienen aan Tuchel te moeten gaan vragen "Wilde aub toch niet blijven???" :laugh: en pas dán finaal bij Kompany uit te komen dan moet je al een héél grote optimist zijn om niet te beseffen dat het krediet van bij de start microscopisch klein zal zijn. Zoals @Charon op de vorige pagina al aangeeft, de poten van de stoel zijn al half afgezaagd nog voor hij erop zit.

Alles minder dan titel en diepe run in UCL zal te weinig zijn en in dat opzicht is duidelijk wat er nu eerst moet gebeuren: Harry Kane off-loaden :unsure:

Valverde.
Ik ben stiekem toch heel benieuwd of hij zijn voetbal kan brengen met een kern die wel sterk genoeg is.
En vooral ook, want daar heb ik de meeste twijfels bij, als het op die manier niet pakt in Duitsland of hij zijn tactiek kan aanpassen aan de ploeg.

In elk geval gewoon cool om een Belgische coach op dat niveau te zien.
Helemaal eens, en ja ik hoop ook gewoon dat Kompany slaagt. Ik hou er wel van als Belgische exportproducten indruk maken op internationaal niveau. De druk zal wel (terecht) heel groot zijn want in feite moét je minstens kampioen spelen en in alle andere cups ver geraken om van een geslaagd seizoen te spreken.

Toch vreemd dat er mensen zo negatief zijn ingesteld dat ze op voorhand zo graag anderen zien falen (maar denk haast dat Piti hierboven gewoon zit te trollen).

Hoeness is tegen.

Slechter kan een start bij Bayern niet zijn.

Herr Flick had meteen nee gezegd, die had een deal met het Catalaanse FCB.

Terug
Bovenaan