Buitenlands voetbal 2024-2025 WK voor clubs/ Saudi League / Ligue 1 / Serie A / …

Celtic met een fucking penalty in de laatste minuut. Hoe hemeltergend.
Nu mag Hearts niet verliezen komende zaterdag, in Celtic. Dat zie ik toch niet gebeuren.

Celtic met een fucking penalty in de laatste minuut. Hoe hemeltergend.
Nu mag Hearts niet verliezen komende zaterdag, in Celtic. Dat zie ik toch niet gebeuren.
Fluit die daar penalty voor handspel of omdat hij denkt dat die arm het gezicht raakt?

Lijkt mij allesinds nogal gemakkelijk gefloten

Zonder die penalty laatste minuut enkele dagen terug, was Hearts nu kampioen.

Wat een ongelooflijke zonde zeg.

Maar goed, volgend jaar dan maar voor Tony Bloom en de zijne. Hearts is niet meer uit de top-2 weg te denken, Union style.

Zonder die penalty laatste minuut enkele dagen terug, was Hearts nu kampioen.

Wat een ongelooflijke zonde zeg.

Maar goed, volgend jaar dan maar voor Tony Bloom en de zijne. Hearts is niet meer uit de top-2 weg te denken, Union style.
Kheb de penalty van deze wedstrijd nog niet gezien, maar die van vorige week was alleszins onzin. Nergens een duidelijk beeld dat die bal effectief z'n hand raakte en de curve van de bal lijkt dat ook gewoon te bevestigen.

Natuurlijk des te interessanter dat de titelstrijd zou worden beslist in een rechtstreeks duel tussen de beide hoofdrolspelers... 't Is dat dat ik een beetje wilde insinueren met m'n vorige post hier.

T’is toch duidelijk dat dit er vingerdik oplag?… t’was duidelijk wie kampioen moest worden.

En daarna de fans van Celtic die de Hearts spelers op het veld wat zaten uit te lachen/provoceren, allemaal zeer bedenkelijk. Triestige titel voor Celtic en Schots voetbal
Niet elke foute of discutabele beslissing hoeft per se een complot te zijn he. We zien in elk topic wel geklaag op beslissingen (al dan niet terecht). Hoewel ik als voetballiefhebber uiteraard liever Hearts als kampioen had gezien, want de verrassingen maken deze sport net zo leuk, wilt het nog altijd niet zeggen dat Celtic kampioen moest worden he. We weten niet of Hearts doorheen het seizoen ook beslissingen in hun voordeel heeft gehad. En hoewel ik de penalty van vorige week ook discutabel vind, gaat hij ook enorm dom naar de bal. Zonder dat had Celtic gewoon punten verloren.

Ik wil maar zeggen dat er zeker dingen gebeuren in de voetbalwereld wat we niet weten, maar er wordt wel snel van een soort complot gesproken wanneer een beslissing wordt genomen die we liever niet zien of onterecht is.

Niet elke foute of discutabele beslissing hoeft per se een complot te zijn he. We zien in elk topic wel geklaag op beslissingen (al dan niet terecht). Hoewel ik als voetballiefhebber uiteraard liever Hearts als kampioen had gezien, want de verrassingen maken deze sport net zo leuk, wilt het nog altijd niet zeggen dat Celtic kampioen moest worden he. We weten niet of Hearts doorheen het seizoen ook beslissingen in hun voordeel heeft gehad. En hoewel ik de penalty van vorige week ook discutabel vind, gaat hij ook enorm dom naar de bal. Zonder dat had Celtic gewoon punten verloren.

Ik wil maar zeggen dat er zeker dingen gebeuren in de voetbalwereld wat we niet weten, maar er wordt wel snel van een soort complot gesproken wanneer een beslissing wordt genomen die we liever niet zien of onterecht is.
Ok, dat is waar. Ik zat fout

Laatst bewerkt:

Verschrikkelijk die complottheorieen en denkers tegenwoordig. We moeten mss niet naïef zijn idd, maar achter iedere vreemde of discutabele beslissing een complot zoeken is gewoon zielig en belachelijk.

Maarja, nog beetje meer rommel op tiktok kijken anders :sarcastic:

Ronaldo kampioen geworden, aant bleiten op het veld achteraf.

Ge kunt er voor of er tegen zijn, maar 't is toch waanzin hoe competitief die nog is op zijn leeftijd. Àlles wil hij winnen, waanzin. Op zijn leeftijd en met zijn geld lag ik al tien jaar uit te blazen onder ne palmboom denkik..

Proper seizoen voor Harry Kane 🫪

Harry Kane has more goals than games in each of these competitions this season:

Bundesliga - 31 games, 36 goals
Champions League - 13 games, 14 goals
DFB Pokal - 6 games, 10 goals

Tweedeklasser Torreense verslaat Sporting in de Portugese bekerfinale en kwalificeert zich rechtstreeks voor de EL groepsfase.

Benfica, 3de ondanks een ongeslagen seizoen, begint nu pas in de tweede kwalificatieronde voor de EL (samen met Anderlecht).

Proper seizoen voor Harry Kane 🫪

Harry Kane has more goals than games in each of these competitions this season:

Bundesliga - 31 games, 36 goals
Champions League - 13 games, 14 goals
DFB Pokal - 6 games, 10 goals
Met meer wedstrijden had hij zeker het record van Lewandowski geklopt in de Bundesliga.

Voor de Gouden Bal had Bayern verder moeten geraken in de CL (tenzij Engeland plots toch nog het WK wint :unsure: )

Terug
Bovenaan