Buitenlands voetbal 2024-2025 WK voor clubs/ Saudi League / Ligue 1 / Serie A / …

Horrorzondag voor Hearts. Eerst Celtic dat een 2-0 achterstand bij de rust alsnog kon ombuigen in een 2-3 overwinning dankzij een doelpunt in de 97e minuut, daarna zijzelf die ondanks een 1-2 voorsprong op het veld van de Rangers toch met 4-2 huiswaarts gestuurd werden.

Hierdoor nog maar 2 punten voorsprong op de Rangers en 3 op Celtic, die wel nog een match tegoed hebben.

Ik schakel zonet in op bayern-gladbach en binnen de minuut die fase met jackson. Dat daar penalty én rood voor gegeven wordt, sorry maar dat is er echt los over. Schandalig.

Je moet toch ook wel wat geluk hebben. Genoeg bestuurskamers die beginnen panikeren na een 3/24 en de coach bedanken voor bewezen diensten.

TIL Dante (Bonfim) nog altijd op het hoogste niveau speelt (Nice).
42jaar oud. Twintig jaar na zijn debuut bij de Carolo's nog altijd actief. Respect

Ronaldo nog geen kampioen met Al-Nassri omdat ze gisteren op enkele seconden van het einde de gelijkmaker tegen kregen.

Wat me wel stoort is dat de keeper de volledige schuld krijgt overal, terwijl die toch juist een stevige por krijgt van zijn verdediger op dat eigenste moment. Ik snap zelfs niet wat die gast bezield op dat moment, je zou bijna denken dat die omgekocht was en een blunder wilde uitlokken bij zijn doelman... Wtf.

Die gast wil de bal gewoon wegkoppen? Als de keeper niet roept of hij hoort hem niet een volledig normale reactie toch

Mssn moeten die bestuurskamers inzien dat het ook anders kan, het is gewoon belachelijk hoe rap men soms verandert van trainer.
Beetje laat, maar imo wordt te veel naar de resultaten gekeken en te weinig naar wat er eigenlijk op het veld gebeurt. Iedereen zet al wel eens een slechte reeks neer, dat betekent niet dat uw ploeg dramatisch staat te voetballen. Het blijft een sport die zo afhankelijk is van details dat het gewoon soms bruutweg tegenzit zonder dat er meer aan de hand is.

Voor alle duidelijkheid, dat is niet wat wij met Mazzu voorhebben en die moet het nog altijd afbollen. :sneaky:

Die gast wil de bal gewoon wegkoppen? Als de keeper niet roept of hij hoort hem niet een volledig normale reactie toch
Heb het nog eens bekeken en tis iets minder flagrant dan ik dacht na het zien de eerste keer, maar nog altijd imo een oliedomme move. Bal in de kleine rechthoek is altijd voor de keeper. En zeker gezien er niemand in de buurt is hoor je gewoon te beseffen dat uw keeper die bal gewoon komt plukken.

Tegengoal is echt volledig de fout van die verdediger en niet van de keeper imo.

Hearts op dit moment virtueel kampioen in Schotland
:love:

Ik volg het voor geen meter, maar die verhalen zijn toch waarvoor je voetbal volgt tbh. Fingers crossed dat ze het halen!

Terug
Bovenaan