Randapparatuur Bluetooth verbindingprobleem met audio en controller

Arades

Active member
Ik heb van gisteren op vandaag plots problemen met mijn bluetooth. Zowel de hoofdtelefoon als de Xbox controller verliezen plots hun verbindingen. Ik heb de drivers verwijdert en de meest recente drivers vd moederbord fabrikant erop gezet. Echter blijft mijn audio nu constant kraken en wegvallen. Ik heb een andere hoofdtelefoon gebruikt en ook hierbij hetzelfde probleem. De controller wel niet meer getest.

Online zie ik dat wifi kan storen maar deze staat uit. Ook als ik de hoofdtelefoon als primair toestel zet blijft de verstoring, zie foto 1 en 2. De boxen werken wel gewoon maar deze zijn met kabel aangesloten op Moederbord. Bij apparaatbeheer zie ik verschillende zaken, zie foto 3, maar geen idee wat deze inhouden of het probleem veroorzaken.

Enfin, ik hoop dat iemand me kan zeggen wat er mis is of ik iets fout doe want ik snap niet wat ineens dit veroorzaakt.

geluid-1.png
geluid-2.png
bluetooth.png
 
lijkt mij niet op software niveau te zijn, maar eerder op hardwareniveau.

Bluetooth op uw moederbord vermoed ik? zijn er daar geen antennes bij? (zijn die voor de wifi) ik zou die eens nakijken.
 
lijkt mij niet op software niveau te zijn, maar eerder op hardwareniveau.

Bluetooth op uw moederbord vermoed ik? zijn er daar geen antennes bij? (zijn die voor de wifi) ik zou die eens nakijken.
Indd, dat was het dus. Ik dacht dat deze enkel voor de Wifi waren. Bedankt good Sir voor de opheldering!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan