Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Tja mensen zijn gewoon goed in andermans rekening maken he.

Ik zie helemaal niets mis met Marijn en Candice. Die lijken gelukkig en vrolijk door het leven te gaan, hebben een duidelijke klik met elkaar en zijn (voorlopig) dan ook blij met elkaar. Ik snap echt niet waarom je op hen zou neerkijken. Omdat ze niet voldoen aan de BG standaarden voor zelfstandigheid, intelligentie en bescheidenheid? :laugh:

Tja mensen zijn gewoon goed in andermans rekening maken he.

Ik zie helemaal niets mis met Marijn en Candice. Die lijken gelukkig en vrolijk door het leven te gaan, hebben een duidelijke klik met elkaar en zijn (voorlopig) dan ook blij met elkaar. Ik snap echt niet waarom je op hen zou neerkijken. Omdat ze niet voldoen aan de BG standaarden voor zelfstandigheid, intelligentie en bescheidenheid? :laugh:
Kijk; als zij met elkaar content zijn dat is idd hetgeen dat telt en al de rest maakt geene zak uit.

Maar ik blijf ook bij mijn mening; Ze kan niet koken, dat kan mss zeer zeker een probleem vormen op langere termijn. Als je thuis komt en der staat nooit vers eten op tafel? Ze zijn natuurlijk niet arm merk ik, ze kunnen wel stuff gaan afhalen die vers gemaakt is maarja.....

Ook moeten ze er nog uitgeraken over waar te gaan wonen als alles blijft goed gaan, beiden willen niet vertrekken vanwaar ze wonen en ze wonen naar het schijnt een eindje van elkaar. Niet simpel denk ik.

Marijn is ook veel slimmer dan Candice he, op basis van dat past Candice niet bij hem maar hoeft dat altijd? Natuurlijk niet.

Dan dat flapuit gedoe; ze zijn nog niet te lang samen, int begin is dat allemaal nog oke, maar ge moet het wel heel uw leven kunnen volhouden haha, veel succes. Niks voor mij hoor.

Maar het zijn wel de enige waarbij ik nog enig goed gevoel had dat het mss nog iets of wat kon worden, bij alle andere kandidaten zag ik vrij snel in van hm, njah, echt niet :).

De manier waarop zij hem laatst bewonderde à la "Amai, jij bent er echt eentje uit de 1000 want je hebt al meer naar mijn ogen dan naar mijn tetten gekeken!".
Lol. Volgens mij denken maar liefst 99% van de vrouwen, wat Candice hieruit flapt! Alleen zeg je dat natuurlijk niet luidop hé ;)

Kijk; als zij met elkaar content zijn dat is idd hetgeen dat telt en al de rest maakt geene zak uit.

Maar ik blijf ook bij mijn mening; Ze kan niet koken, dat kan mss zeer zeker een probleem vormen op langere termijn. Als je thuis komt en der staat nooit vers eten op tafel? Ze zijn natuurlijk niet arm merk ik, ze kunnen wel stuff gaan afhalen die vers gemaakt is maarja.....
De jaren '50 hebben gebeld, ze willen hun stereotypering van een gezin terug.

Wat?
De man kan toch perfect zelf koken. Zolang het huishouden +- evenwichtig is verdeeld. Hij koken, zij de strijk/kuis (of omgekeerd) is er niets verkeerd.
Het is verkeerd van zodra hij/zij alles doet en de ander niets (zoals "de man" dus vroeger was). Dan heb je een probleem..

Ja, wel lastig als je meedoet aan het programma "meid gezocht" en ze u dan opschepen met eentje die niet allround genoeg is om alle huishoudelijke taken perfect te kunnen uitvoeren.

Ik heb me eigenlijk al meer met Candice geamuseerd dan dat ik me in haar druk gemaakt heb. Maar tijdens laatste uitzending kreeg ik last van nat eczeem. Dat krijg ik enkel als ik iets heel enerverend vind.
Oscaar, Marcel en Yvette zijn katten en hieronder moet je papa vervangen door Marijn en mama door Candice.

Oscaar, seffens komt de papa thuis he!
Marcel, komt gij eens bij mama.
Yvette, vanaf nu ben ik uw mama he!

🤔🤔🤔

Ik zie ons katten ook doodgraag, maar ze zijn niet mijn zoon of mijn dochter!

duim-neer-afkeer-65826786.jpg

Goh zo abnormaal lijkt mij dat niet. Hoeveel moeten er niet op hun 30ste even terug gaan thuiswonen omdat ze in een scheiding/relatiebreuk met verkoopprocedure van de gemeenschappelijke woning vastzitten? En soms loopt dat al eens uit. Ik snap wel dat mensen niet hun geld in het eerste het beste vastgoed willen steken. Mij heeft dat bij het daten nooit afgeschrikt, had daar alle begrip voor.

Tja, er is wel een verschil tussen een tijdelijke noodoplossing omdat je anders letterlijk op straat staat of, zoals bij de meesten, liever verwend blijven worden als een kindje, extreem materialistisch te zijn qua ingesteldheid en/of te onzeker zijn om op eigen pootjes te leren staan.

Als je op je 30ste nog bij mamsie en papsie woont zonder urgente noodreden, dan zouden bij mij toch alle alarmbellen afgaan hoor. Laat staan op je 37ste terwijl je ziet dat iemand dat zonder problemen financieel moet aankunnen.

Tja, er is wel een verschil tussen een tijdelijke noodoplossing omdat je anders letterlijk op straat staat of, zoals bij de meesten, liever verwend blijven worden als een kindje, extreem materialistisch te zijn qua ingesteldheid en/of te onzeker zijn om op eigen pootjes te leren staan.

Als je op je 30ste nog bij mamsie en papsie woont zonder urgente noodreden, dan zouden bij mij toch alle alarmbellen afgaan hoor. Laat staan op je 37ste terwijl je ziet dat iemand dat zonder problemen financieel moet aankunnen.

Da's waar, beter voldoen aan de eisen van de maatschappij, want "wat zullen de mensen wel niet zeggen!?", dan gewoon uw eigen keuzes maken op basis van wat je zelf het beste acht in een bepaalde situatie.
Want rekening houden met de mening van volslagen vreemde en daarop de belangrijkste keuzes in je leven afstemmen, dat is pas volwassen zijn!

Wat?
De man kan toch perfect zelf koken. Zolang het huishouden +- evenwichtig is verdeeld. Hij koken, zij de strijk/kuis (of omgekeerd) is er niets verkeerd.
Het is verkeerd van zodra hij/zij alles doet en de ander niets (zoals "de man" dus vroeger was). Dan heb je een probleem..
Wat zeg jij nu? Zo gaan we niet beginnen eh!

Wat is het volgende? Zeggen dat het een goed idee was om de vrouwen stemrecht te geven en te laten werken? Moet niet veel gekker worden.

Maar we kennen de woonsituatie van Marijn toch helemaal niet. Voor hetzelfde geld woont die daar in een apart deel van die hoeve volledig afgescheiden van zijn ouders met eigen keuken, woonkamer, 3 slaapkamers en eigen voordeur en brievenbus. Waarom zou je dan 1 km verder ergens op een appartement gaan zitten om toch maar te kunnen zeggen "Zie eens hoe zelfstandig ik nu ben! Weg van mijn ouders!".

Terug
Bovenaan