Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Het is hier misschien al eens gepasseerd, maar zou Dave niet ergens op het spectrum zitten? Zou alleszins een verklaring zijn voor het 'vreemde' gedrag.

Toen dien Dave die plaat van Doe Maar (Is dit Alles?) opzette, dacht ik ook wel even van 'moete hier nu iets achter zoeken, of is dat gewoon muziek'. Snap dat die Hanne dat bewust dan afzet of niet op reageert. Lijkt mij anders redelijk vermoeiend...

Het is hier misschien al eens gepasseerd, maar zou Dave niet ergens op het spectrum zitten? Zou alleszins een verklaring zijn voor het 'vreemde' gedrag.
100% zeker, al dan niet vastgesteld. Je kan dat meteen zien dat er een hoek af is na 1 aflevering te zien. En als hij dan nog is begint met zijn communiceren via muziek is het wel helemaal duidelijk.

Ik heb zwaar medelijden met die Hanne, die kerel verspest muziek luisteren gewoon voor haar :D

Tbh, ik denk dat Dave er gewoon geen zin meer in heeft. Op de huwelijksreis leken er nog momenten te zijn waarbij hij probeerde, nu is er niets meer (buiten een plaat opleggen). Is dat omdat hij zich de weinige keren dat hij iets probeerde te zeggen aangevallen voelde (waarbij ik niet zeg dat Hanne per se te agressief was naar hem, ik denk dat hij zich ook heel snel aangevallen voelt) of omdat hij voor zichzelf beslist heeft dat het toch dat niet is, no idea.

Toen dien Dave die plaat van Doe Maar (Is dit Alles?) opzette, dacht ik ook wel even van 'moete hier nu iets achter zoeken, of is dat gewoon muziek'. Snap dat die Hanne dat bewust dan afzet of niet op reageert. Lijkt mij anders redelijk vermoeiend...
Een liedje opzetten om een boodschap over te brengen terwijl de persoon aan wie je de boodschap wenst over te brengen alle moeite van de wereld heeft om meer fruitpap in een kind te krijgen ipv op de grond...

Terwijl zit hij daar met een zelfvoldane lach op zijn gezicht alsof hij de man is.

Toffe tv wel hé. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een aantal posts uit het topic verwijderd:

1. Ik denk niet dat in dit onderdeel streng wordt gemodereerd, maar hou het aub beschaafd
2. Vermoedens van autisme etc kunnen we nog dulden, maar mensen openbaar belachelijk maken is toch echt de grens
3. Posts die een zijdiscussie startten of puur off-topic waren, werden verwijderd

Graag terug ontopic aub. Een losse sfeer moet kunnen, maar blijf respectvol.

Meestal zit ik voortdurend te lachen met dergelijke programma's, maar ik had van deze keer oprecht te doen met Sven. Toen Veerle het echt wel nodig vond, ondanks ze perfect begreep wat Sven bedoelde, om 'sluikweg' te ontmantelen en hem belachelijk te maken. Op dat moment dacht ik echt: Sven, ga weg. Wat een ongelofelijk hautaine, moeilijke vrouw is dat zeg. Ook het continu vitten op het feit dat hij de borden verplaatst heeft, terwijl Sven toch meestal in de keuken bezig was.

Voor de rest was het wel weer fun. Dennis is aan het cruisen met zijne cabrio, briesje in het haar, leuke muziek op... recht op den afgrond af.
Dave die communiceert met muziek, waarbij Hanne alles maar moet gaan ontcijferen. Wat een grap.

En dan hebben ze geluk dat de experts er alweer bijkwamen op de ontmoeting met de andere koppels. Wie kon er anders de beelden op den TV in gangk steken? Toppers.

Het valt mij ook op dat enkel die 2 'experts' nog in beeld komen. Ik begrijp het natuurlijk wel, als je met 5 experts 4 koppels moet matchen en het kabbelt langs alle kanten zou ik ook beginnen lopen.

Eigen aan iemand die op zen 37 nog thuis woont

Echt he.

Ik zie die 2 wel nog samenblijven. Die kerel is gewoon een verwend schooljongetje van 37, puur op materialisme gefocust. Woont nog liever in de villa van mamsie en papsie op zijn 37 dan het zelfrespect te hebben om zelfstandig te wonen, ook al was het dan "maar" een huurappartement.

En dat materialisme komt perfect overeen met Candice die ook een mooie verpakking heeft maar 0,0 inhoud. Zo'n jongetje wil geen diepgaande gesprekken voeren of is niet op zoek naar de meerwaarde van ons mensenleven, die wil gewoon bij zijn vriendjes komen stoefen met zijn nieuw gadget: Candice. En zij neemt maar al te graag die rol op van dom lustobject. De manier waarop zij hem laatst bewonderde à la "Amai, jij bent er echt eentje uit de 1000 want je hebt al meer naar mijn ogen dan naar mijn tetten gekeken!". Of hoe je jezelf zo fantastisch vindt, dat je in een compliment naar een ander stiekem opnieuw jezelf complimenteert.
Bah. Het moment dat bepaalde vrouwen weten van zichzelf dat ze niet lelijk zijn, valt voor mij elke aantrekkelijkheid volledig weg.

De manier waarop zij hem laatst bewonderde à la "Amai, jij bent er echt eentje uit de 1000 want je hebt al meer naar mijn ogen dan naar mijn tetten gekeken!".
Nochtans, zet Dennis daar tegenover en er zou niet veel in de ogen gekeken zijn zene :)

Meestal zit ik voortdurend te lachen met dergelijke programma's, maar ik had van deze keer oprecht te doen met Sven. Toen Veerle het echt wel nodig vond, ondanks ze perfect begreep wat Sven bedoelde, om 'sluikweg' te ontmantelen en hem belachelijk te maken. Op dat moment dacht ik echt: Sven, ga weg. Wat een ongelofelijk hautaine, moeilijke vrouw is dat zeg. Ook het continu vitten op het feit dat hij de borden verplaatst heeft, terwijl Sven toch meestal in de keuken bezig was.
Wat was dat met 'sluikweg'?

Wat was dat met 'sluikweg'?
Hij had het over een sluikweg van de E17, zij wist goed genoeg wat hij bedoelde, maar deed toch alsof ze er niets van snapte.

Zo 5x sluikweg herhalen met een hè achter, en dan zo: "ahhhh, sluipweg bedoel je??" ... verschrikkelijk irritant mens, zo iemand wens je geen enkele vent toe

Hij had het over een sluikweg van de E17, zij wist goed genoeg wat hij bedoelde, maar deed toch alsof ze er niets van snapte.

Zo 5x sluikweg herhalen met een hè achter, en dan zo: "ahhhh, sluipweg bedoel je??" ... verschrikkelijk irritant mens, zo iemand wens je geen enkele vent toe

Uiteindelijk is er maar 1 iemand die zich belachelijk maakt, want het bestaat wel gewoon allebei.

Ha wat een vervelend mens, en dan hou ik mij nog in.

Terwijl sluikweg ook gewoon perfect verstaanbaar en correct is. Ok een verouderd en minder gebruikt woord, maar tis zeker geen misser zoals zij het probeert doen uit te schijnen.

Merendeel van alle psychologen zijn volledig onbekwaam. Doen alsof ze je van de eerste minuut al doorgrond hebben terwijl ze totaal de mist in gaan.

Toen ik studeerde voor opvoeder kregen we ook les van psychologen en als je daar een vraag aan stelde kenden die precies hun eigen vak niet. En van de eerste dag al doen alsof ze je al lang door hebben. Ik heb daar echt een dégoût op gedaan van psychologen.

En waarom bestaan die eigenlijk ook? Als je echt psychische problemen en medicatie nodig hebt moet je toch naar een psychiater.

De psycholoog is dan eigenlijk gewoon de nutteloze domme versie van een psychiater?

Ik deel uw gevoel, hoewel "dom en nutteloos" wat sterk uitgedrukt is.

Maar waar ik mij kan over opwinden rond psychologen is dat die allemaal duurbetaald worden terwijl hun meerwaarde nergens zwart op wit bewezen wordt. Wat zijn hun succesratio's eigenlijk? Ik zou geen enkel probleem hebben met psychologen moesten ze betaald worden volgens het principe "no cure, no pay". Nu heb ik toch vooral het gevoel dat het praatbarakken zijn die 1 op 1 vervangen kunnen worden door eens een goed gesprek met een goede vriend met een stevige tripple in uw pollen.

De grootste fout die ze dit seizoen hebben gemaakt is bij Hanne en Dave:
- Dave: "probleem" met stotteren
- Hanne: heeft waarschijnlijk in één of ander gesprek eens aangegeven dat ze vroeger weleens rood werd toen ze moest spreken voor publiek, zie eerste afleveringen toen men het daarover had. Die psychologen zijn daar massaal op gaan focussen terwijl dat voor Hanne wellicht eerder een fait divers was, en gedacht dat Hanne en Dave zo een gemeenschappelijk "probleem" hebben waarin ze elkaar konden vinden. Ze konden er niet verder naast zitten want die Hanne heeft op vandaag echt wel een franke bek en is wellicht de laatste die rood zou worden tijdens het spreken voor publiek.

Hoewel ik in het begin ook mijn neus optrok voor Sven, ben ik toch ook wel van gedacht veranderd. Voor de "experts" stelde Veerle dat ze zich als bitch gedroeg. Dat was niet overdreven, amai.

Haar manier van spreken en dat gelaatsuitdrukkingen wanneer ze over Sven sprak gedurende dat dinertje met de kinderen: precies alsof ze str*nt had geroken :').

Idd, vooral dat door blijven neuten op die borden. "Ja daar waar VROEGER de borden stonden. IK vind dat GEEN logische plaats!" oid.

En dan komt ze af met "Ja, ik heb nogal een vrij sarcastische humor."
Amai, hahaha, wat een goede mop, hihi, was dat. Ik kom na drie dagen, woehaha, nog steeds niet bij van het lachen. :sarcastic:

Terug
Bovenaan