Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en dan nadien in dat kasteel diene sjaal gewoon aanhouden héHahaha met dat beeld in die auto heb ik ook echt strijk gelegen![]()
Wat is het nut om een sjaal binnenshuis aan te doen?Wat is het nut van zo'n sjaal als die je hals niet bedekt![]()

100% zeker, al dan niet vastgesteld. Je kan dat meteen zien dat er een hoek af is na 1 aflevering te zien. En als hij dan nog is begint met zijn communiceren via muziek is het wel helemaal duidelijk.Het is hier misschien al eens gepasseerd, maar zou Dave niet ergens op het spectrum zitten? Zou alleszins een verklaring zijn voor het 'vreemde' gedrag.

Een liedje opzetten om een boodschap over te brengen terwijl de persoon aan wie je de boodschap wenst over te brengen alle moeite van de wereld heeft om meer fruitpap in een kind te krijgen ipv op de grond...Toen dien Dave die plaat van Doe Maar (Is dit Alles?) opzette, dacht ik ook wel even van 'moete hier nu iets achter zoeken, of is dat gewoon muziek'. Snap dat die Hanne dat bewust dan afzet of niet op reageert. Lijkt mij anders redelijk vermoeiend...

Eigen aan iemand die op zen 37 nog thuis woont
Nochtans, zet Dennis daar tegenover en er zou niet veel in de ogen gekeken zijn zeneDe manier waarop zij hem laatst bewonderde à la "Amai, jij bent er echt eentje uit de 1000 want je hebt al meer naar mijn ogen dan naar mijn tetten gekeken!".

Wat was dat met 'sluikweg'?Meestal zit ik voortdurend te lachen met dergelijke programma's, maar ik had van deze keer oprecht te doen met Sven. Toen Veerle het echt wel nodig vond, ondanks ze perfect begreep wat Sven bedoelde, om 'sluikweg' te ontmantelen en hem belachelijk te maken. Op dat moment dacht ik echt: Sven, ga weg. Wat een ongelofelijk hautaine, moeilijke vrouw is dat zeg. Ook het continu vitten op het feit dat hij de borden verplaatst heeft, terwijl Sven toch meestal in de keuken bezig was.
Hij had het over een sluikweg van de E17, zij wist goed genoeg wat hij bedoelde, maar deed toch alsof ze er niets van snapte.Wat was dat met 'sluikweg'?
Hij had het over een sluikweg van de E17, zij wist goed genoeg wat hij bedoelde, maar deed toch alsof ze er niets van snapte.
Zo 5x sluikweg herhalen met een hè achter, en dan zo: "ahhhh, sluipweg bedoel je??" ... verschrikkelijk irritant mens, zo iemand wens je geen enkele vent toe
Ha wat een vervelend mens, en dan hou ik mij nog in.Hij had het over een sluikweg van de E17, zij wist goed genoeg wat hij bedoelde, maar deed toch alsof ze er niets van snapte.
Zo 5x sluikweg herhalen met een hè achter, en dan zo: "ahhhh, sluipweg bedoel je??" ... verschrikkelijk irritant mens, zo iemand wens je geen enkele vent toe
Merendeel van alle psychologen zijn volledig onbekwaam. Doen alsof ze je van de eerste minuut al doorgrond hebben terwijl ze totaal de mist in gaan.
Toen ik studeerde voor opvoeder kregen we ook les van psychologen en als je daar een vraag aan stelde kenden die precies hun eigen vak niet. En van de eerste dag al doen alsof ze je al lang door hebben. Ik heb daar echt een dégoût op gedaan van psychologen.
En waarom bestaan die eigenlijk ook? Als je echt psychische problemen en medicatie nodig hebt moet je toch naar een psychiater.
De psycholoog is dan eigenlijk gewoon de nutteloze domme versie van een psychiater?
Idd, vooral dat door blijven neuten op die borden. "Ja daar waar VROEGER de borden stonden. IK vind dat GEEN logische plaats!" oid.Meestal zit ik voortdurend te lachen met dergelijke programma's, maar ik had van deze keer oprecht te doen met Sven. Toen Veerle het echt wel nodig vond, ondanks ze perfect begreep wat Sven bedoelde, om 'sluikweg' te ontmantelen en hem belachelijk te maken. Op dat moment dacht ik echt: Sven, ga weg. Wat een ongelofelijk hautaine, moeilijke vrouw is dat zeg. Ook het continu vitten op het feit dat hij de borden verplaatst heeft, terwijl Sven toch meestal in de keuken bezig was.