Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Klopt: vaak zijn mannen minder kieskeurig dan vrouwen als het over uiterlijk gaat.

Die Candice is zeker ook iemand die ne schone vent wil hebben met een vette pree en ze heeft geluk want die kerel is de ideale match. De vraag zal zijn wat ze gaan doen want beide wilden niet van hun woonst vertrekken, ben benieuwd.

En Dave en Dennis zijn 2 rare venten, zij typeren voor mij niet het zeg maar normale man zijn.

En Dave en Dennis zijn 2 rare venten, zij typeren voor mij niet het zeg maar normale man zijn.
Hmm Dennis doet me een beetje aan mijzelf denken toen ik nog een tiener was. Met het verschil dat hij al 30+ is. Hij is ergens blijven stilstaan of hij is gewoon erg onzeker en dat straalt uit op een relatie en zijn eigen gedrag.

Hmm Dennis doet me een beetje aan mijzelf denken toen ik nog een tiener was. Met het verschil dat hij al 30+ is. Hij is ergens blijven stilstaan of hij is gewoon erg onzeker en dat straalt uit op een relatie en zijn eigen gedrag.

Ik geef wel toe dat die dame het hem ook niet makkelijk maakt, ze heeft geen interesse in hem. Ze zou dat beter zeggen inplaats van hem aan het lijntjen te houden.

Gisteren zat die mooie complimenten te geven en zij tja.... nikske.... ik ben dat niet gewoon, wat moet ik nu zeggen = hug?

Gewoon dan zeggen: dank u, dat is lief, e voila, zo simpel is het.

Na Dave is Nathalie degene van wie ge het minste hoogte krijgt. Beleefd, vriendelijk, dat allemaal bij de vleet maar het is allemaal zo oppervlakkig. Kan eraan liggen omdat Dennis niet de man voor haar is, ik weet natuurlijk niet wat ze zou doen bij een andere man. Die (Nathalie dus) heb ik ook nog nooit enige diepgang in hun omgang zien hebben.
Wat mij trouwens ook al langer is opgevallen: behalve haren bompa heb ik nog niemand van haar familie/vrienden 'gezien'. Ik ga de aflevering waarin haar wordt verteld dat ze gaat trouwens (en zij het dus aan iedereen gaat vertellen) er nog eens bijhalen.

Ik begin eigenlijk een gevoel als bij Hanne en Dave te krijgen, maar dan Hanne = Dennis en Nathalie. voor mij ergens richting Dave. Een gepolijstere versie weliswaar en Nathalie heeft het natuurlijk 'bijlange na niet zo erg zitten als Dave'. Maar ook onpeilbaar.
Of zie ik dat verrkeerd?

Nieuwsgierig naar volgende week als ze 'spellekes' moeten doen. Of we dan iets meer van Nathalie te weten gaan komen. Misschien doelde ze daar wel op toen ze aan Dennis vroeg 'of hij het al verwerkt had'. Ja, ja, ja......

Laatst bewerkt:
Na Dave is Nathalie degene van wie ge het minste hoogte krijgt. Beleefd, vriendelijk, dat allemaal bij de vleet maar het is allemaal zo oppervlakkig. Kan eraan liggen omdat Dennis niet de man voor haar is, ik weet natuurlijk niet wat ze zou doen bij een andere man. Die (Nathalie dus) heb ik ook nog nooit enige diepgang in hun omgang zien hebben.
Wat mij trouwens ook al langer is opgevallen: behalve haren bompa heb ik nog niemand van haar familie/vrienden 'gezien'. Ik ga de aflevering waarin haar wordt verteld dat ze gaat trouwens (en zij het dus aan iedereen gaat vertellen) er nog eens bijhalen.

Ik begin eigenlijk een gevoel als bij Hanne en Dave te krijgen, maar dan Hanne = Dennis en Nathalie. voor mij ergens richting Dave. Een gepolijstere versie weliswaar en Nathalie heeft het natuurlijk 'bijlange na niet zo erg zitten als Dave'. Maar ook onpeilbaar.
Of zie ik dat verrkeerd?

Nieuwsgierig naar volgende week als ze 'spellekes' moeten doen. Of we dan iets meer van Nathalie te weten gaan komen. Misschien doelde ze daar wel op toen ze aan Dennis vroeg 'of hij het al verwerkt had'. Ja, ja, ja......
Dennis zit gewoon zo diep in de friendzone dat ze het niet durft zeggen tegen hem. Tenzij ze echt supergoede gesprekken en momenten hebben die niet door de camera's werden vastgelegd, maar we kunnen alleen op de beelden afgaan.

Dennis zit gewoon zo diep in de friendzone dat ze het niet durft zeggen tegen hem. Tenzij ze echt supergoede gesprekken en momenten hebben die niet door de camera's werden vastgelegd, maar we kunnen alleen op de beelden afgaan.

Moet dat in z'n context bekijken vind ik. Als ze jouw samen zetten met iemand die je niet kent en er dan camera's op richten zal je ook niet even zelfverzekerd zijn. Mij valt op dat Dennis wat gekalmeerd is nu ze terug zijn in België. Ze spreken ook zelf van meer rust in de relatie.

Betreft Nathalie denk ik dat zij het opneemt zoals het hoort. Ze heeft duidelijk geen gevoelens voor Dennis maar behandelt hem wel met respect. Volgens mij gaat ze de resterende tijd gewoon uit doen om te kijken of er nog iets kan komen of niet. Zo hoort dat ook in dit programma denk ik.

Mij lijkt het dat in zo'n situatie (meestal) de vrouw moet beslissen wat ze nu eigenlijk belangrijk vindt. Dennis ziet haar duidelijk graag en je kan wel spreken van een sociale klik. Als ze echt vlinders moet hebben op dit moment dan zal het moeilijk zijn. Maar realistisch gezien doe je aan zo'n programma niet mee als het fantastisch gaat met je romantische vooruitzichten. Dus kom je dan in een situatie waar duidelijk de bouwstenen voor een relatie aanwezig zijn, ja, gooi je dat dan weg? Misschien als je 16 bent. Maar eens de dertig voorbij...

Was eerder van 'woont in het huis van zijn ouders'. da's daar probably zo groot dat die elkaar niet tegenkomen denk ik :p

Veerle & Sven, dat wenste niemand toe op tv.

Wel echt propere no brain tv!

Op basis van de beelden van laatste aflevering moet die Hanne ook wel wat respect krijgen. Die blijft ergens altijd wel positief.

Ja, dat hele huis en domein was van zen ouders die daar dus wonen.
Daar ben ik nog zo zeker ni van. Het kan toch zijn dat het nog eigendom van die mensen is, maar intussen veel te groot voor hen en dat die ergens anders wonen. Toen Marijn het aan zijn moeder ging vertellen had ik niet de indruk dat de beelden die we toen zagen, de plaats is waar Marijn woont. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.

je ziet natuurlijk ook maar wat de programmamakers willen tonen.
Ik heb wel het gevoel dat ze té lief is voor hem en duidelijk moet maken dat het eenzijdig is. Anders gaat hij op het eind nog veel harder van een roze wolk vallen.

je ziet natuurlijk ook maar wat de programmamakers willen tonen.
Dennis: Ik zie Nathalie graag
Nathalie: Ik zie u NIET zitten! (Dat knippen ze eruit)
Dennis: Ik zie het echt zitten met Nathalie!
Dennis: Het gaat goed tussen ons hoor.
Nathalie: Dat is niet waar! (Dat knippen ze eruit)
.. volgende week *plots* de ontnuchtering .. (Dat knippen ze er dan niet uit)

Zoiets? :unsure:

Dennis: Ik zie Nathalie graag
Dennis: Ik zie het echt zitten met Nathalie!
Dennis: Het gaat goed tussen ons hoor.
Nathalie: Dat is niet waar! (Dat knippen ze eruit)
.. volgende week *plots* de ontnuchtering .. (Dat knippen ze er dan niet uit)

Zoiets? :unsure:
het ging over haar interesses en persoonlijkheid die inderdaad weinig aan bod komen. Niemand heeft geen interesses, dus er is een reden dat die niet getoond worden.

Het was ook vreemd dat zowel Dennis als zijzelf thuiswerken vanuit hun eigen persoonlijke thuis ipv samen in hun BG-appartement. Ook hier werd geen context bij gegeven.

het ging over haar interesses en persoonlijkheid die inderdaad weinig aan bod komen. Niemand heeft geen interesses, dus er is een reden dat die niet getoond worden.

Het was ook vreemd dat zowel Dennis als zijzelf thuiswerken vanuit hun eigen persoonlijke thuis ipv samen in hun BG-appartement. Ook hier werd geen context bij gegeven.
Moet eens proberen met 2 op een appartement in dezelfde ruimte proberen thuiswerken (incl zoom meetings). Denk dat je daar niet meer moet achter zoeken.

Ge gaat ook ni naar nen dokter voor pijn aan uw rug..daar bestaan kiné's voor.
Een psychiater die als arts + psycholoog heeft gestudeerd gaat liever de zware gevallen willen aanpakken.
En in uw renedering zou de maatschappij jarenlange wachtrijen hebben, gezien de zeer lange studies die psychiaters hebben
Een psychiater is niet de opleiding arts + psycholoog. Een psychiater behandelt patiënten vanuit een andere invalshoek. Er zijn psychiaters die therapie geven maar dat is zeker niet standaard zo.

@straight_six het is net een enorm voordeel om uw verhaal te kunnen doen aan iemand die onpartijdig is en weet hoe te luisteren. Voor veel dingen is dat inderdaad al genoeg maar ik kan u garanderen dat ge dat niet standaard kunt krijgen bij een goeie maat (niet iedereen heeft een goed sociaal vangnet en niet iedereen heeft zelf de mentale reserve/mogelijkheid om op die manier en langdurig er te kunnen zijn voor een vriend. Dat is een zware taak bij momenten. En dan heb ik het nog niet over onpartijdig zijn en kunnen luisteren...).
Daarnaast zijn er problematieken genoeg waar bij specifieke therapie en oefeningen nodig zijn.
Maar uiteraard als ge zélf er niet aan kunt/wilt werken dan kan een psycholoog u ook niet helpen. Ik weet dat mensen willen dat het werkt zoals medicatie: therapiesessietje en poef alle problemen weg maar zo werkt het niet met mentale problemen (ook niet per se met fysieke problemen maar goed).

Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom dat die 'metroseksuele' mannen allemaal kledij dragen met daarop een 'coole' en 'grappige' tekst zoals Alégast, Kadee, Pertang, etc. ? Is dat een sponsor van dit seizoen misschien?

Ik vind dat echt cringé :p

Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom dat die 'metroseksuele' mannen allemaal kledij dragen met daarop een 'coole' en 'grappige' tekst zoals Alégast, Kadee, Pertang, etc. ? Is dat een sponsor van dit seizoen misschien?

Dat is van het merk KLEIR, dat Antwerpse woorden en uitdrukkingen op t-shirts en truien drukt. Stoort mij persoonlijk niet.

Ik heb nog zo een T-shirt liggen met een </3 emoticon op van mijn emo-fase. 2003 was een schoon jaar.

Terug
Bovenaan