Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Toch wel een dikke knuffel voor Hanne. Ze heeft er alles aan gedaan om iets los te krijgen bij Dave, tot op zagen toe. Maar initiatief moet van beide kanten komen en de communicatie niet voornamelijk via muziek. Ik denk dat ze het heeft opgegeven.

Dennis is zo friendzoned, hopelijk raakt Nathalie nog uit frigo-modus. Uit de vooruitblik naar volgende week lijkt het alvast dat hij een onzachte landing heeft moeten maken.

Dat niet gezien. Wat gaat er gebeuren tussen Nathalie en Dennis?

Dat niet gezien. Wat gaat er gebeuren tussen Nathalie en Dennis?
Kwam erop neer dat Nathalie aan Dennis vroeg of hij er al wat van bekomen was terwijl hij met een lang gezicht in de zetel zat en zijn schouders ophaalde. (kan natuurlijk ook gewoon uit de context genomen zijn en compleet verkeerd geïnterpreteerd door mij)

Kwam erop neer dat Nathalie aan Dennis vroeg of hij er al wat van bekomen was terwijl hij met een lang gezicht in de zetel zat en zijn schouders ophaalde. (kan natuurlijk ook gewoon uit de context genomen zijn en compleet verkeerd geïnterpreteerd door mij)

Ben benieuwd.

Dennis is zo friendzoned, hopelijk raakt Nathalie nog uit frigo-modus. Uit de vooruitblik naar volgende week lijkt het alvast dat hij een onzachte landing heeft moeten maken.
Ja ik heb de de vooruitblik gezien. Jammer want daar zat wel iets in. Ik vind persoonlijk 'DE friendzone' iets voor pubers. Ik weet dat dit niet echt klopt, maar zo denk ik er gewoon over. Als je als 30+ jarige volwassene je niet kan openstellen door de frigo terug eens open te trekken dan ben je in mijn eigen .. een .. jawel .. een puber, of dan reageer je toch alvast gelijk ne puber. Wees toch eens volwassen en stel je open voor iets anders / nieuws denk ik dan. (Ik hoop dat ik het goed heb uitlegd en iedereen begrijpt wat ik hier bedoel, want uitleggen hoe ik hierover echt denk, das moeilijk met tekst alleen, dus de kans is 99% dat ik een antwoord krijg waarvan ik ga denken: Dat bedoel ik NIET, maar swoit ... just saying)

Maar goed, als het gevoel er niet is, dan is het er niet zeker?

PS. Het is natuurlijk maar een vooruitblik met knip en plakwerk dus misschien willen ze een foutief beeld geven hé. We shall see. Het blijft natuurlijk een TV-show.

Misschien is er iemand binnen de familie van Dennis overleden hé en dan misbruiken ze dit om ... Allé ik hoop van niet, maar dat kan ook al het 'slechte nieuws' zijn hé. Ach ja, we zullen wel zien volgende week.

Laatst bewerkt:
Toch wel een dikke knuffel voor Hanne. Ze heeft er alles aan gedaan om iets los te krijgen bij Dave, tot op zagen toe. Maar initiatief moet van beide kanten komen en de communicatie niet voornamelijk via muziek. Ik denk dat ze het heeft opgegeven.
Ik heb geen enkel positief signaal van Hanne gezien deze aflevering, terwijl ze vorige week nog duidelijk zei dat ze het nog alle kansen gaf. Dus ofwel is er weer handig gemonteerd, ofwel heeft ze het inderdaad opgegeven. Dave blijft gewoon zijn quirky zelf en sprak zelf over het rustig laten voortkabbelen. Vind het wel vreemd dat hij zelf geen enkel initiatief toont om iets van dit huwelijk te maken.

Hier moet echt nog een mirakel gebeuren denk ik.
Vond Dennis sinds ze terug zijn van de vakantie eigenlijk veel relaxter en een beetje minder needy. Nathalie lijkt zich toch ook een beetje meer open te stellen, maar toch nog redelijk geremd. Wellicht zal ze toch nog die situaties van de vakantie (bv het "duikincident") in het achterhoofd houden.

Lag het nu aan mij of was het raar dat ze iedereen zijn trouw toonden, behalve die van Hanne & Dave?
Das voor volgende week.

Ik denk eerlijk gezegd dat Hanne enorm veel kansen heeft gegeven en geprobeerd heeft. Wij zien maar een stukje maar vergeet niet dat ze bij elkaar leven he. Hoe schaamtelijk was het niet dat ze daar in de living zaten, hij aan het eten en met zijn eigen geen blijf weten omdat Hanne voor haar eigen keer gekozen heeft. Neem toch zelf keer initiatief gast..

Dave is een autist en Veerle was een narcist. Die experten, zijn die daar zolang naar school voor geweest om mensen te matchen die eerst andere hulp nodig hadden? Die Dave doet toch echt maar ook echt niks, lacht er nog wat mee dat het voortkabbelt. Waren t zijn ouders die hem hebben ingeschreven?

Hanne is geen misse, die zal wel genoeg aanzoekjes krijgen.

Dennis heeft mijn sympathie, denk dat hij herkenbaar is voor de Vlaamse mannelijke vrijgezel die door een relatieverleden wat getekend is.

Nathalie kan ook niet overweg met complimenten. Heel weinig info over haar.
Klopt. Heeft die Nathalie in feite al ooit iets in die tusseninterviews gezegd wat zij van Dennis vindt? Nooit toch? We weten gewoon helemaal nix wat zij van Dennis vindt. Allez, overduidelijk zitten ze in de friendzone maar zou wel eens interessant zijn om eens te horen wat zij erover te zeggen heeft... Ge zou bijna denken dat de programmamakers express nix willen vrijgeven om toch bij één koppel er zogezegd de spanning erin te laten.

En die Hanne, in die eerste aflevering had ik het gevoel dat dat een moeilijk mens ging zijn en ok paar keer was ze wel wat agressief/aanvallend in haar communicatie maar voor de rest viel die in feite echt wel mee. Ze doet ook wel moeite. Gewoon een heel slechte match voor haar. Die Dave heeft heel die aflevering (net zoals de vorige) helemaal niks gezegd -_-. En er waren kansen genoeg (overdag Hanne met diene kleine, 's avonds in de zetel en dan met de koppels samen). Kan ze eerlijk gezegd ook wel goe begrijpen.

Gewoon te veel slechte matches dit seizoen. Zag ek eerlijk gezegd al na aflevering 2 dat er maar 1 kans op slagen had.

Laatst bewerkt:
Dan vraag ik me af of het dan echt de psycholoog is die je geholpen heeft of dat het meer is dat je eens bij iemand terecht kon om erover te praten. En de stap is kleiner dan bij een kennis je problemen op tafel te gooien. Op dat vlak heb je dan weer gelijk dat het helpt.

Want uiteindelijk ben jij het uiteindelijk wel zelf die je eruit geholpen heeft.

Heb ik mee gemaakt op mijn vorig werk. We hadden daar allerlei sérieuse problemen en konden bij niemand terecht tot er een psycholoog langs geweest is. Iedereen voelde zich beter, maar dan meer omdat er eens ons ei kwijt waren en het gevoel hadden dat iemand geluisterd heeft naar ons.
Moest ik gewoon mijn ei kwijt, dan was ik wel een pint gaan pakken met wat maten of kon ik wel bij mijn vriendin terecht he. De stap om naar een psycholoog te stappen was net groter bij mij. Je donkerste gevoelens bij een onbekend iemand tentoonspreiden, is echt niet zo gemakkelijk.

De psychologe gaf mij tools, oefeningen en inzichten om mij te doen beseffen wat er anders moest in mijn denkpatronen en hoe ik deze ziekte (want depressie draag je je hele leven mee) moest leren te accepteren en te bedwingen.

Een bedrijfspsycholoog lijkt me ook iets fundamenteel anders dan een psycholoog waar je voor een paar maanden wekelijks naartoe gaat.

Als ik het mij nog goed herinner sprak Nathalie iets van 'bekomen van het weekend' en 'slecht nieuws'. Maar volgens mij is het woord weekend wel gevallen.

Blij dat die Veerle euthanasie op haar huwelijk heeft gepleegd. Moet Sven geen moeite meer doen en zich laten vernederen. De technische mensen hadden wel oog voor dramatiek: Veerle die in de donkerte als een dief in de nacht het appartement verlaat, schouders afhangend en op haar rug gefilmd. Qua sfeer kon het tellen vond ik.
Voor mij is er nu wel één vraag die ik me altijd stelde, opgelost: of de deelnemers verplicht zouden zijn om de huwelijkse periode 'uit te zitten'. Neen dus.

Dat was toch nooit zo. Remember Marjolein en Mike een paar seizoenen geleden, dat werd ook voortijdig opgeblazen.

Laatst bewerkt:
Dat was toch booit zo. Remember Marjolein en Mike een paar seizoenen geleden, dat werd ook voortijdig opgeblazen.
Daar ben ik het maar gedeeltelijk mee eens. Bij Sven en Veerle zal er geen beslissingsmoment meer zijn en - alhoewel Marjolein al terug naar haar huis was gegaan - zijn zij en Mike nog samengekomen om effectief uit te spreken dat ze niet meer verder gingen. Het is nooit voorgekomen dat er 4 koppels aan het programma begonnen en er slechts 3 koppels terug naar het gemeentehuis gingen.
Tenzij ik me hééél zwaar vergis.

Dave is een autist en Veerle was een narcist. Die experten, zijn die daar zolang naar school voor geweest om mensen te matchen die eerst andere hulp nodig hadden? Die Dave doet toch echt maar ook echt niks, lacht er nog wat mee dat het voortkabbelt. Waren t zijn ouders die hem hebben ingeschreven?

Hanne is geen misse, die zal wel genoeg aanzoekjes krijgen.

Dennis heeft mijn sympathie, denk dat hij herkenbaar is voor de Vlaamse mannelijke vrijgezel die door een relatieverleden wat getekend is.
Ik ken een narcist (of ik heb er éne gekend) en dat is nog 20 gradaties erger dan Veerle sé. Ze is gewoon ingeschreven door haar dochter, en wilde eigenlijk helemaal géén relatie. Ze begon met de verkeerde ingesteldheid aan het programma. Dat ze toch deelnam? Dat is zoals hopen om de lotto te winnen.

Of Dave autistisch is, is moeilijk te zeggen. Ik ken hem daarvoor niet voldoende.

Sven gaat ook vrij snel een nieuwe vriendin hebben, ondanks dat hij al 2 gefaalde huwelijken gehad heeft. Die mens is ne speciale en doet waarschijnlijk onbewust de foute dingen tov vrouwen. Maar die mens meent het wel echt en dat is ne brave gast met het hart op de juiste plaats.

Hanne gaat ook snel van't straat geraken, daarmee ben ik het wél eens. Idem met Dennis. Door de stress lijkt hij soms ne 'rare' mens maar zo is hij dus niet. Die gaat ook wel iemand vinden "moest het mislukken met Nathalie". Idem voor Nathalie. Dat duurt ook nie lang sé.

En Veerle? Die blijft solo de rest van haar leven, ze wil en hoeft gewoon gene vent (meer) te hebben. Dat zie je toch zo? Of het moest ne strontrijke zijn.

Laatst bewerkt:
Daar ben ik het maar gedeeltelijk mee eens. Bij Sven en Veerle zal er geen beslissingsmoment meer zijn en - alhoewel Marjolein al terug naar haar huis was gegaan - zijn zij en Mike nog samengekomen om effectief uit te spreken dat ze niet meer verder gingen. Het is nooit voorgekomen dat er 4 koppels aan het programma begonnen en er slechts 3 koppels terug naar het gemeentehuis gingen.
Tenzij ik me hééél zwaar vergis.
Ahja kan zijn, maar komt op hetzelfde neer uiteindelijk. Aan Dave zijn tote te zien gisteren, zat ie zichzelf af te vragen waarom hij niet hetzelfde deed als Veerle.

Dennis ziet het echt helemaal zitten met Nathalie, maar van haar kant is er 0,0 aantrekkingskracht en dat zal nooit iets worden.

Veel vrouwen met issues en prinsessengedrag.
Niet eens met die issues (zoals XtremeSpooky al zegt, hij is mij voor)
Ivm prinsessengedrag, dat is in het echte leven toch ook zo?

Van alle 10 koppels die ik ken, komt de vrouw van of wel dezelfde klasse, of wel van een lagere klasse. Slechts 1 op 10 komt de man uit een lagere klasse. Een vrouw wil niet persé ne rijke gast, maar ze willen wel meestal iemand die financieel er goed voor staat. Het moet ook wel klikken, maar dat staat bij vrouwen meestal pas op nummer 2.

Bij mannen maakt het meestal géén moer uit, zolang het maar goed klikt.

(Lees: vrouwen zijn kieskeuriger en dat is altijd zo geweest)

Terug
Bovenaan