Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Ik vind de reacties voor Hanne hier vaak toch heel hard. Ongetwijfeld dat die niet op de perfecte manier met Dave omgaat, maar dat ge gefrustreerd raakt in samen moeten leven met iemand die niet in staat is om normaal te communiceren, is nu ook niet raar, lijkt me.
En uiteindelijk is dat ook geen psychologe die zijn communicatieprobleem hoeft op te lossen of daartoe in staat zou moeten zijn. Die heeft zich ook ingeschreven voor blind getrouwd, dus ga ik er vanuit dat ze een partner zocht en geen project om op te lappen.

Ik vind de reacties voor Hanne hier vaak toch heel hard. Ongetwijfeld dat die niet op de perfecte manier met Dave omgaat, maar dat ge gefrustreerd raakt in samen moeten leven met iemand die niet in staat is om normaal te communiceren, is nu ook niet raar, lijkt me.
En uiteindelijk is dat ook geen psychologe die zijn communicatieprobleem hoeft op te lossen of daartoe in staat zou moeten zijn. Die heeft zich ook ingeschreven voor blind getrouwd, dus ga ik er vanuit dat ze een partner zocht en geen project om op te lappen.
Als ik zie hoe normaal en los hij zich gedroeg bij haar vrienden denk ik vooral dat hij geïntimideerd is door Hanne en dat hij in een comfortabele situatie absoluut geen project is dat dient opgelapt te worden.

Als ik zie hoe normaal en los hij zich gedroeg bij haar vrienden denk ik vooral dat hij geïntimideerd is door Hanne en dat hij in een comfortabele situatie absoluut geen project is dat dient opgelapt te worden.
Tis gewoon iemand die een heel vrouwelijk persoon zoekt denk ik en niet de halve vent waar hij nu mee opgeschept zit. Of dat nu in mannelijke of vrouwelijke vorm is dat hou ik terzijde.

Gisteren in Gazet van Antwerpen gelezen (of mag ik dat niet zeggen, moet ge constant op BeyondGaming zitten ☺️?) dat het bijna een ongeschreven wet is, dat de vrouwen van Blind Getrouwd er meer van langs krijgen op allerhande sociale media. Is al jaren zo schijnbaar. Ik vergeet dat in de loop der maanden en doe duchtig mee als er een nieuw seizoen op antenne is.
De venten (zelfs met ook irritant gedrag) ontspringen die dans blijkbaar. Ze sleurden daar zelfs de loonkloof bij!

Zoals hierboven: het zijn meestal ook de vrouwen die kieskeuriger lijken, waardoor je logischerwijze dat soort reacties gaat krijgen. Maar het is ook volledig het recht van iedereen om kieskeurig te zijn he :)

Zie bvb. een paar jaar geleden naar Damiano, toen liep het vooral bij hem spaak en die kreeg daar toch ook veel kritiek over.

Dus het ligt niet per sé aan het feit dat het vrouwen zijn, het ligt eerder bij het feit dat degenen die afblokken meer kritiek krijgen en dat in dit programma vaker vrouwen zijn.

Maar zoals ik al eerder zei: ook Sven krijgt geen free pass ivm dat shortje hoor. Die verkoopt ook gewoon drama over het feit dat die niet met een shortje in de auto tot daar wil :p
Verkoopt drama? Had zij er niet beginnen over doordrammen had hij zijn mond niet open gedaan. Dan gingen zij daar toekomen, broek af, short aan. Klaar.

2 seconden in uw onderbroek staan naast den auto is toch echt geen ramp. Komaan. Natuurlijk probeert hij zich dan te verantwoorden als zij daar zo'n probleem van maakt.

Veerle had een man in gedachten op voorhand, alles wat er vanaf wijkt kan ze niet mee om.

Gisteren in Gazet van Antwerpen gelezen (of mag ik dat niet zeggen, moet ge constant op BeyondGaming zitten ☺️?) dat het bijna een ongeschreven wet is, dat de vrouwen van Blind Getrouwd er meer van langs krijgen op allerhande sociale media. Is al jaren zo schijnbaar. Ik vergeet dat in de loop der maanden en doe duchtig mee als er een nieuw seizoen op antenne is.
De venten (zelfs met ook irritant gedrag) ontspringen die dans blijkbaar. Ze sleurden daar zelfs de loonkloof bij!
Schijnbaar? Ik vind dat niet.

Dennis heeft ook al wat over z'n kap gekregen. Sven nog meer in 't begin.
Vorige seizoenen die IT'er die zo cringy was als wat. En dan da mager ventje met zijne bril die samen was met die rosse.

't Is weer een vrouw zeker die dat rondbazuint?

Verkoopt drama? Had zij er niet beginnen over doordrammen had hij zijn mond niet open gedaan.

Had mijn tante wielekes, het was een treintje. Die zijn idee over die short aandoen vooraf was toch ook gewoon kinderachtig zeker :) "Oh nee ik kan dat niet vooraf aandoen want ik vind dat belachelijk". Allez, get a grip he.
En nee, dat neemt niet weg dat Veerle zich daar ook dwaas gedoeg.

Beide dus, zoals gezegd.

Had mijn tante wielekes, het was een treintje. Die zijn idee over die short aandoen vooraf was toch ook gewoon kinderachtig zeker :) "Oh nee ik kan dat niet vooraf aandoen want ik vind dat belachelijk". Allez, get a grip he.
En nee, dat neemt niet weg dat Veerle zich daar ook dwaas gedoeg.

Beide dus, zoals gezegd.
Ge begint de manieren van Veerle over te nemen. Herpakt u.

Ik denk dat Veerle zichzelf nooit zou hebben opgegeven voor Blind Getrouwd. Die was wel stillekes zelf blijven zoeken naar haar rijke, viriele prins. Maar omdat die strontverwende dochter (aan wie Veerle niks maar dan ook niks weigert) haar heeft ingeschreven, heeft ze meegedaan.

Voor zover ik me goed herinner, den eerste keer dat ik Veerle al rare snuiten heb zien trekken (toen kende ze de Sven 35 minuten) was, toen hij (ze waren na de plechtigheid juist in den auto gestapt) zegde dat hij al 2 huwelijken achter de rug had. Toen kwam dien heimelijken trek voor de eerste keer op haar gezicht. En die is er niet meer afgegaan. Dan heeft hij nog eens geprobeerd om zijn tong in haar mond te steken en dan walgde ze helemaal van hem. Maar ik denk dat, als dat nu ne rijken tist was geweest, ze had gezegd: 3x is scheepsrecht he Sven. En dat die tong al veel minder vies was geweest.

Mijn gedacht!

PS Ik vind trouwens ook dat de koppels bij mekaar zouden MOETEN slapen. Dat zou ik als programmamaker in het reglement zetten. Hoe kunt ge nu aan een huwelijk werken als ge allebei in een andere kamer ligt!

Ik denk dat Veerle zichzelf nooit zou hebben opgegeven voor Blind Getrouwd. Die was wel stillekes zelf blijven zoeken naar haar rijke, viriele prins. Maar omdat die strontverwende dochter (aan wie Veerle niks maar dan ook niks weigert) haar heeft ingeschreven, heeft ze meegedaan.
wacht wacht.. ik krijg de wind vanvoor om dat ik 12 kinderen omschreef als onkruid, maar gij moogt uit jaloezie een onschuldig meiske strontverwend noemen? Gebaseerd op paar beelden weet gij dat die niks geweigerd wordt en hoe zij opgevoed is? 🤡

wacht wacht.. ik krijg de wind vanvoor om dat ik 12 kinderen omschreef als onkruid, maar gij moogt uit jaloezie een onschuldig meiske strontverwend noemen? Gebaseerd op paar beelden weet gij dat die niks geweigerd wordt en hoe zij opgevoed is? 🤡

Hola, hola,
Punt 1: we gaan in topic 2 niet over inzendingen uit topic 1 praten. (Dat ligt precies zwaar op uw maag dat ik dat gezegd heb).
Punt 2: kinderen 'onkruid' noemen of iemand 'strontverwend' noemen, als gij dat verschil niet snapt dan ben ik met u uitgeklapt!

Hola, hola,
Punt 1: we gaan in topic 2 niet over inzendingen uit topic 1 praten. (Dat ligt precies zwaar op uw maag dat ik dat gezegd heb).
Punt 2: kinderen 'onkruid' noemen of iemand 'strontverwend' noemen, als gij dat verschil niet snapt dan ben ik met u uitgeklapt!
het ligt zwaar op mijn maag dat ge mij beticht van uitspraken en dan gewoon zelf doet 🤡 Uitspraken waarvan ge niet eens weet hoe haar opvoeding elkaar zit, terwijl 12 kinderen = veel = onkruid een "feit" is want 12 is gewoon veel.

Da kind komt ver niet in beeld en ze wordt, door een andere vrouw, als verwend neergezet.

Dennis en Natalie. Het kan weldegelijk goed komen tussen die twee, maar Dennis gaat wel moeten blijven werken aan zijn kinderachtig gedoe. Dat kwam minder in beeld, waarschijnlijk omdat hij zich (tijdelijk) beter beheerst (door erop te letten). Maar ik heb schrik dat hij toch weer de andere kant opgaat. Als het mislukt, dan denk ik dat Dennis het toch zal zijn die het verkloot.

Veerle en Sven is finito. 0%.

Candice en Marijn. Mmm ... sommige mannen kunnen zich echt wel vinden in een type Candice. Ik zie véél mensen zich storen aan haar en zeggen: Daar houdt een man het toch nooit jaren mee uit. Maar ik heb de indruk dat mensen dan zichzelf als voorbeeld nemen om te concluderen dat ALLE mannen niet van dat type houden. Al weet ik niet zeker of Marijn wel dat type is. We hebben dit al meermaals gezien dat het toch gewoon mislukt nadat de klik er meteen was. Dus ik begin nu toch te twijfelen.

Dave en Hanne. Dat is gewoon géén match. Ik geloof er niet in. Dave doet te weinig moeite, Hanne véél te véél. Elke keer opnieuw 500% om bevestiging vragen is om problemen vragen. En dat is exact wat ze doet. Ze versmacht den Dave gewoon.

Dennis heeft het zelf in de hand denk ik. Maar hij moet wel beseffen wat voor klasse madam die Nathalie is en dat hij het niet moet verpesten

Voor zover ik me goed herinner, den eerste keer dat ik Veerle al rare snuiten heb zien trekken (toen kende ze de Sven 35 minuten) was, toen hij (ze waren na de plechtigheid juist in den auto gestapt) zegde dat hij al 2 huwelijken achter de rug had. Toen kwam dien heimelijken trek voor de eerste keer op haar gezicht. En die is er niet meer afgegaan. Dan heeft hij nog eens geprobeerd om zijn tong in haar mond te steken en dan walgde ze helemaal van hem. Maar ik denk dat, als dat nu ne rijken tist was geweest, ze had gezegd: 3x is scheepsrecht he Sven. En dat die tong al veel minder vies was geweest.

Mijn gedacht!

PS Ik vind trouwens ook dat de koppels bij mekaar zouden MOETEN slapen. Dat zou ik als programmamaker in het reglement zetten. Hoe kunt ge nu aan een huwelijk werken als ge allebei in een andere kamer ligt!
Aan de effectieve deelname gaat een ellenlang proces aan vooraf. Met bijna om de 2 weken een gesprek met de expert.
Wanneer ze effectief iemand voor jou gevonden hebben stellen ze jou de vraag of je zeker wil deelnemen, op dat moment begint de camera te draaien en wordt er effectief een contract getekend. Dat is het moment waarop een expert bij jou thuis komt filmen om jouw woonomgeving te analyseren.

Ze kon altijd terug. Ze was zich zeer goed bewust waaraan ze begon.

Als programmamaker verplichten samen te slapen kan je niet maken. Denk dat sommige onderschatten welk mentaal proces de deelnemers ondergaan.

Iamhollywood, gij bent er precies wat (of veel) van op de hoogte.
Hoe verloopt de eerste schiftingsprocedure? Ik zou bijvb wel eens willen weten welke vragen die allemaal moeten beantwoorden.

Dus het moment dat ze verteld worden dat ze gaan trouwen is eigenlijk fake aangezien ze het dan al weten?
Nee dat is gelijk dat er bij the voice nog 4 voorrondes zijn voor productie mensen vooraleer ge op tv kunt komen. Of bij de mol zijn er ook veel voorrondes met interviews. Als alles goed is, dan wordt ge gematched

Dus het moment dat ze verteld worden dat ze gaan trouwen is eigenlijk fake aangezien ze het dan al weten?
Dat zal worden opgenomen vooraleer ze gaan filmen bij de kandidaten thuis. Maar die beelden worden dan omgekeerd uitgezonden: eerst stellen ze de kandidaten bij hen thuis voor, en dan tonen ze de reactie als ze te horen krijgen dat ze erbij zijn.

Aan de effectieve deelname gaat een ellenlang proces aan vooraf. Met bijna om de 2 weken een gesprek met de expert.
Wanneer ze effectief iemand voor jou gevonden hebben stellen ze jou de vraag of je zeker wil deelnemen, op dat moment begint de camera te draaien en wordt er effectief een contract getekend. Dat is het moment waarop een expert bij jou thuis komt filmen om jouw woonomgeving te analyseren.

Ze kon altijd terug. Ze was zich zeer goed bewust waaraan ze begon.

Als programmamaker verplichten samen te slapen kan je niet maken. Denk dat sommige onderschatten welk mentaal proces de deelnemers ondergaan.
Laat staan met elkaar onder de lakens te duiken, dat is blind verkracht.

Terug
Bovenaan