Guazala
Well-known member
Ik vind de reacties voor Hanne hier vaak toch heel hard. Ongetwijfeld dat die niet op de perfecte manier met Dave omgaat, maar dat ge gefrustreerd raakt in samen moeten leven met iemand die niet in staat is om normaal te communiceren, is nu ook niet raar, lijkt me.
En uiteindelijk is dat ook geen psychologe die zijn communicatieprobleem hoeft op te lossen of daartoe in staat zou moeten zijn. Die heeft zich ook ingeschreven voor blind getrouwd, dus ga ik er vanuit dat ze een partner zocht en geen project om op te lappen.
En uiteindelijk is dat ook geen psychologe die zijn communicatieprobleem hoeft op te lossen of daartoe in staat zou moeten zijn. Die heeft zich ook ingeschreven voor blind getrouwd, dus ga ik er vanuit dat ze een partner zocht en geen project om op te lappen.
?) dat het bijna een ongeschreven wet is, dat de vrouwen van Blind Getrouwd er meer van langs krijgen op allerhande sociale media. Is al jaren zo schijnbaar. Ik vergeet dat in de loop der maanden en doe duchtig mee als er een nieuw seizoen op antenne is.